Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me saadaan vihdoin Poika!

Vierailija
31.03.2016 |

Tulin ultrasta, oon ihan onnesta sekaisin. Meillä on jo tytöt 6 ja 8v, joten luonnollisesti toivottiin että saadaan myös toistakin sukupuolta. Ei voi olla totta, en malta odottaa kun kerron miehelle. :))))

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea pojasta! Harmi kun esikoiseksi ette saaneet mutta on se hyvä nytkin <3

Vierailija
2/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli poikaa yritetty pitkään joten sitä sitten lellitään ja ne tytöt on välttämätön paha tästä eteenpäin kun vihdoin saatiin oikein Poika taloon.

Sääliksi käy tyttäresi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa toivottiin ekoissa raskauksissa tyttöjä. Mut nyt tuntuu niin ihanalta että saa kokea vielä jotain näin erilaista. Olen kuitenkin jo 38v ja ei ollut lainkaan varmaa että edes tärppää enää.  -ap

Vierailija
4/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille putkahti ensin tyttö ja sitten poika. On kivaa kun on molempia!

Vierailija
5/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunookohan se?

Vierailija
6/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Jos perheessä on molempia, kaikki tuntuu ns. täydelliseltä. En halua dissata niitä joiden perheessä on vain tyttöjä tai poikia. Mä vaan koen näin.

Vierailija
7/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Poika! Ei mikään Pinocchio! 

Vierailija
8/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se jokin ällöttävä ominaisuus, mihin törmää lapsiperheissä. Laatta lentää- ihan primitiivireaktio. Sellainen omahyväinen tunkkainen kiima, joka liittyy kaikkeen tekemiseen... Olisikohan jollain parempi sana kuvaamaan ilmiötä?

Vierailija
9/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli perheesssä sama lukumäärä tyttöjä ja poikia (2+2). Äiti ylpeili aina kaikille, että hänellä on sentään kaksi poikaa. Kännissä varsinkin. Pojat myös saivat kaiken eikä heiltä vaadittu mitään. En ole väleissä vanhempieni kanssa.

Vierailija
10/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se jokin ällöttävä ominaisuus, mihin törmää lapsiperheissä. Laatta lentää- ihan primitiivireaktio. Sellainen omahyväinen tunkkainen kiima, joka liittyy kaikkeen tekemiseen... Olisikohan jollain parempi sana kuvaamaan ilmiötä?

Siis mikä on ällöttävää? Että toiset on onnellisia? Ehkä siinä on jotain samalla tavalla ällöttävää kuin umpirakastuneessa pariskunnassa, onhan se vähän imelää.

Vierailija
11/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla ymmärrän sukupuolen Toivomisen, toisaalta en yhtään. Toki kiva juttu teille jos se noin tärkeää on. 

Monet meidän lähipiirissä on surkutellut kun me saadaan _toinen_ poika. Heti alkoi vihjailut että sitten vaan tyttöä vielä tekemään, jokainen äiti tarvitsee tytön?? Tuttavapiirissä on myös pari äitiä jotka avoimesti ovat sanoneet että eivät kestä jos tulee toinen poika/tyttö, harmittaa kuulemma kovasti jos on saman sukupuolinen kuin eka. 

En vaan tajua. Ihanaa että me saadaan lapsi joka alustavasti näyttää vielä terveeltäkin.

Vierailija
12/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kiva että iloitset pojasta. Mutta tietenkin olisit yhtä lailla iloinnut tytöstä, niinhän se aina on. Kaksi tyttöä ja poika on yhtä hieno yhdistelmä kuin kolme tyttöä. (Tai kolme poikaa.)

Vierailija
13/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille.

Vierailija
14/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tavalla ymmärrän sukupuolen Toivomisen, toisaalta en yhtään. Toki kiva juttu teille jos se noin tärkeää on. 

Monet meidän lähipiirissä on surkutellut kun me saadaan _toinen_ poika. Heti alkoi vihjailut että sitten vaan tyttöä vielä tekemään, jokainen äiti tarvitsee tytön?? Tuttavapiirissä on myös pari äitiä jotka avoimesti ovat sanoneet että eivät kestä jos tulee toinen poika/tyttö, harmittaa kuulemma kovasti jos on saman sukupuolinen kuin eka. 

En vaan tajua. Ihanaa että me saadaan lapsi joka alustavasti näyttää vielä terveeltäkin.

Toisaalta on hirveän kätevää, jos on kaksi samaa sukupuolta. Monesti leikit menee hyvin yksiin ja jos on vielä pieni ikäero. Mut mulla olisi jäänyt kaihertamaan jos ei oltaisi saatu myös toista sukupuolta. Kivointa että onnistui nyt iltatähtenä, saa vielä elää vauvahuumaakin.

Vierailija
15/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin se totuus, että ultra voi erehtyä. Mulle ennustettiin molemmissa ultrissa varmaa tyttöä ja poika tuli. Miehen siskolla on kolme lasta ja kaikki menneet väärin ultrassa. En halua mitenkään latistaa tunnelmaasi enkä vähätellä iloasi, mutta haluan vain muistuttaa että mahdollisuus on toisinkin päin. Ettei käy niin että jos tulee tyttö, se saa kaiken vihan ja pettymyksen päällensä kun on "väärää" sukupuolta.

Onnea kuitenkin ja pidän peukkuja että poika tulee! :-)

Vierailija
16/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedät fyysisen sukupuolen. Pojaksi sen voi todeta sitten, kun itse sanoo olevansa poika.

Vierailija
17/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että olen kasvanut tyttöperheessä, koska minua ei kadehdita pojat ollenkaan. Mielestäni on ihan normaalia, että kahden tytön jälkeen toivoo poikaa. Ei se mielestäni alenna niiden tyttöjen arvoa. Ehkä olisin toista mieltä, jos minulla olisi ollut veli. ilmeisesti sekaperheissä kasvaneet tytöt kokevat jotain muuta kuin itse olen kokenut.

Vierailija
18/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on hirveän kätevää, jos on kaksi samaa sukupuolta. Monesti leikit menee hyvin yksiin ja jos on vielä pieni ikäero. Mut mulla olisi jäänyt kaihertamaan jos ei oltaisi saatu myös toista sukupuolta. Kivointa että onnistui nyt iltatähtenä, saa vielä elää vauvahuumaakin.

No meillä on kyllä niin iso ikäero tulossa että tuskin leikit osuu koskaan yksiin (yli 5v). Kivaa on se että saadaan toinen lapsi vielä ja että on aikaa rauhassa tutustua vauvaankin kun esikoinen on sen verran iso + kovasti odottaa tulevaa pikkusisarusta.

Vierailija
19/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa olla hermafrodiitti tai tuleva kikulityttö, joten ei kannata ilakoida ennen aikaisesti!

Vierailija
20/36 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa toivottiin ekoissa raskauksissa tyttöjä. Mut nyt tuntuu niin ihanalta että saa kokea vielä jotain näin erilaista. Olen kuitenkin jo 38v ja ei ollut lainkaan varmaa että edes tärppää enää.  -ap

Näin erilaista? Miksi uskot että se on erilaista?Erilaista siitä tulee siksi, koska ihmiset itse tekevät siitä erilaista. Olisitte jo tytölle voineet ostaa legoja, leikkiautoja ja sinisiä vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän