Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat aprillipilat jakoon!

Vierailija
30.03.2016 |

Haluisin yllättää mieheni jollain hauskalla aprillipilalla joten kertokaa hyviä aprillipila ehdotuksia tai omia aprillipila kokemuksia!:)

Omani olisi vaihta mieheni puhelimessa nimeni tilalle veikkaus.fi ja kertoa hänen voittaneen miljoonan. Laittaa paljon lottoa yms. En tiedä olisiko käytännössä hyvä pila?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei oo sun ongelma huolehi omat pilat.

Vierailija
22/27 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna jujutin pojan tyttöjä, jotka ovat hevoshulluja.

Meillä oli kauralyhde tolpassa, niin otin sen lyhteen maahan ja tein jäljellä oleviin lumen rippeisiin jälkiä oikealla hevosenkengällä.

Otin kuvia ja lähetin tytöille kertoen, että joku hevonen oli käynyt meidän pihassa ja rikkonut sen kauralyhteen ja syönyt siellä kauroja.

Vaikka myöhemmin sanoin, että aprilliä, niin kuulin heidän puhuvan, että siellä oli kyllä oikeita hevosen jälkiä🤗

Tänävuonna ei olla vielä ehditty mitään, mutta tulevat yökylään, niin ehkä vielä keksitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä vuonna miniä soitti, että heidän tarantula hämähäkki oli karannut terraariosta ja lapset hyppii hulluna sohvalla ja kirkuvat peloissaan.(oli käskenyt heitä pitämään taustakirkunaa).

Minähän olin heti lähdössä heille fillarilla polkemaan ja auttamaan pyydystämisessä.

Hetken päästä hän soitti, ettää aprilliä.... ja minä menin lankaan ihan totaalisesti

Vierailija
24/27 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihoin vessapaperin talouspaperiksi :b

Vierailija
25/27 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein sellasen pilan kouluaamuna (oon vast 10v) et läppäsin äitiäni ja siskoani ja sanoin: "Keltanen auto!" Sit äiti kysy et: "Missä?" Ja no, sit saa laulaa sen ihanan laulun (sanoo tyyppi joka inhoaa aprillipäivänä😐)

Vierailija
26/27 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi kirjoitti:

Kumppanin Mukiin vitamiiniporetabletti pohjalle ja tyrkylle kaappiin. Sitten kun kaataa aamukahvit sinne niin... >:)

Mä liuotin miehen aamukahviin erektiolääkkeen ja sitten viekottelin häntä. Ihmetteli kun seisoo niin herkästi eikä meinaa veltostua millään.

Vierailija
27/27 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri Juuso kertoo voivansa jo paljon paremmin.

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20152987

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi