Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän huijattu fiilis tulee 3+1 päivistä

Vierailija
30.03.2016 |

Kuvastossa oli useita tuotteita, joita olisi pitänyt saada lehdykän mukaan myös verkkokaupasta, mutta verkkokauppaan mennessä ko. tuotteiden kohdalla lukikin, että saatavilla vain tavaratalosta ja hinta oli aivan normaali. Näin ainakin mm. katsomani kasvojen puhdistusaineen, huulipunan ja hiustuotteen kohdalla.

Samoin mainostetaan, että toimitus verkkokaupan tilauksista pakettiautomaatteihin ja S-ryhmän liikkeisiin ilmaiseksi, jos ostat 45 eurolla, mutta toisaalla hintaraja onkin jo 65 euroa. Viime syksynä toimitus oli vielä kokonaan ilmainen ilman mitään vähintään summaa, sitten joskus loppuvuodesta tuli tuo 45 € ja nyt se onkin jo 65 €.

Jotenkin kusetetuksi tulemisen tunne tuli ja taidan ensimmäistä kertaa koko aikuisen elämäni aikana jättää ko. härdellin väliin ja verkkokauppaostokset loppuu myös nyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin selata Sokoksen verkkokaupasta näitä 3+1 tarjouksia, mutta sitä  verkkokauppaa on jotenkin hidas ja vaikea selata. Samaa mieltä, että tarjoustuotteiden löytäminenkin oli todella työlästä. Ei niin ihmeellisiä tarjouksia, että olisin jaksanut haaskata hirveästi aikaa.

Vierailija
2/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo väliin jää multakin, kun on tämmöiseksi mennyt. Eipä tuolta aiemminkaan ole mitään oikeasti tarpeellista tullut hankittua, mutta joitain vakikäytössä olevia kosmetiikkatuotteita olen tavannut ostaa, kun saa normaalia selvästi edullisemmin. 

Cliniqueta on ainakin myös Hulluilla Päivillä, joten ostan sitten sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin verkkokuvastoa. Ensinnäkin, edes googlehaku ei löytänyt kuvastoa. Sitten kun itse sinne kliksuttelin, huomasin samantyylistä mutta niin että tuote oli verkkokaupassa, mutta ei sitten varastossa juuri missään liikkeessä ja hinta olikin siellä normaali. Melkein luulen että niillä on jotain vikaa verkkokaupan tiedoissa nyt, mutta jos kerran niiden mukaan tuotetta ei ole kaupoissakaan juuri missään, niin turha se kai on lähteä. Halvinkin verkkokauppaostoksen postimaksu söisi tarjouksen hintaeron lähes kokonaan, kun olen vain yhtä tuotetta vailla.

Vierailija
4/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kävin paikan päällä Salon Sokoksessa ja olin äärimmäisen pettynyt tarjontaan. Vaatteet ei kiinnostaneet sitä vertaa, että olisin edes hipelöinyt niitä.

Ainoa mihin kiinnitin huomiota oli Peak Performansen huppari ja sekin tuntui ihan halpahallin laadulta, vaikka maksoi 69 €.

No, jäipä rahaa laitettavaksi hulluihin päiviin.

Vierailija
5/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyrsii eniten se, että kun tilaan Sokokselta paketin Bulevardin S-Marketin pakettiautomaattiin, niin kuitenkin joudun hakemaan sen paketin Punavuoren postista. Kun ideana pitäisi olla juuri se, että paketti ilmaiseksi S-Marketin automaattiin ja ruokaostokset samalla reissulla. Punavuoren posti ei ole lähelläkään meidän kotia ja ei todellakaan tee edes mieli lähteä kokeilemaan, saisiko jostain lähietäisyydeltä parkkipaikan ja paljonko siitäkin lystistä pitäisi maksaa. 

Verkkokaupan ohjelma näyttää postikulut välillä miten sattuu. Kerran erehdyin valitsemaan toimituksen lähipostiin, kun hinta näytti nollaa, mutta eikös loppulaskussa ollut 6,90€ postikulut. Kauhea soppa sen selvittämisessä oli ja lopulta paketti päätyi väärään paikkaan eikä siitä tullut edes mitään saapumisilmoitusta.

Vierailija
6/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi. Mutta terveisiä Espoosta, Sellon "sembalopäivät " oli myös ihan huijausta ja asiakkaan aliarvioimista.

Vierailija
7/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonot tarjoukset kyllä tänä vuonna kaikkinensa ja ne samat biothermit ja cliniquet  kuin joka kerta. Tosin tämä "tarjous"hinta niilläkin noussut suhteessa normiin jo niin että ei kannata niitäkään hamstrata.

Vierailija
8/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se verkkokauppa on mobiilisti käyttökelvoton tehokkaallakin puhelimella.

Lataaminen keestäää ja tuotteet ilmaantuu ruudulle vähän kerrallaan, kuin ummetuspaska.

Ja kun erehdyt klikkaamaan jostain lisätietoja niin, että unohdat avata uuden välilehden, saat aloittaa selaamisen sen jälkeen taas alusta.

Vierailija
9/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyrsii eniten se, että kun tilaan Sokokselta paketin Bulevardin S-Marketin pakettiautomaattiin, niin kuitenkin joudun hakemaan sen paketin Punavuoren postista. Kun ideana pitäisi olla juuri se, että paketti ilmaiseksi S-Marketin automaattiin ja ruokaostokset samalla reissulla. Punavuoren posti ei ole lähelläkään meidän kotia ja ei todellakaan tee edes mieli lähteä kokeilemaan, saisiko jostain lähietäisyydeltä parkkipaikan ja paljonko siitäkin lystistä pitäisi maksaa. 

Verkkokaupan ohjelma näyttää postikulut välillä miten sattuu. Kerran erehdyin valitsemaan toimituksen lähipostiin, kun hinta näytti nollaa, mutta eikös loppulaskussa ollut 6,90€ postikulut. Kauhea soppa sen selvittämisessä oli ja lopulta paketti päätyi väärään paikkaan eikä siitä tullut edes mitään saapumisilmoitusta.

Mitä sä nyt höpötät? Bulevardi ja Punavuori kaukana toisistaan? Ja autolla sompailet siellä näiden välillä?

Joo joo. ..

Vierailija
10/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt höpötät? Bulevardi ja Punavuori kaukana toisistaan? Ja autolla sompailet siellä näiden välillä?

Joo joo. ..

Ja tilaa Sokokselta verkkokaupasta :D.

Vierailija
11/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ihmeessä suoraan sinne sokokselle palautetta!

Vierailija
12/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se verkkokauppa on mobiilisti käyttökelvoton tehokkaallakin puhelimella.

Lataaminen keestäää ja tuotteet ilmaantuu ruudulle vähän kerrallaan, kuin ummetuspaska.

Ja kun erehdyt klikkaamaan jostain lisätietoja niin, että unohdat avata uuden välilehden, saat aloittaa selaamisen sen jälkeen taas alusta.

Osta kunnon tietokone äläkä valita.

Vierailija
13/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ärsyttää eniten se asiakkaiden aliarvioiminen eli selkeästi yritetään kusettaa ja luullaan, ettei kukaan huomaa esim. tuota postikulujen nostoa.

Kyllähän se oikeasti on kuitenkin niin, että mukaan tällaisilta päiviltä tarttuu aina kaikenlaista suunnittelematontakin ostosta ja myös ihan normaalihintaisia tuotteita, joten jos väki vähenee sen takia, että tarjoukset ovat huonoja, tuotteita on hyvin pieni määrä, verkkokauppa ei toimi jne., jää koko tulos heikommaksi kuin mitä se olisi ollut entisillä ehdoilla.

Mulle itselle ei Suomen huono taloudellinen tilanne ole toistaiseksi vaikuttanut mitenkään, päinvastoin sain juuri palkankorotuksen ja työtä on hyvin suurella todennäköisyydellä myös tulevaisuudessa. Mielelläni siis käyttäisin rahaa vähän hömppään ja ei niin tarpeelliseenkaan tavaraan tällaisessa alepippaloissa, mutta en mä nyt tyhmä kuitenkaan ole eli haluan sille rahalleni samanlaisen vastineen kuin aiemminkin. Muuten jätän ostamatta,kun kerran kysymys ei ole ns. välttämättömyystuotteista. Tässä kohtaa kaupan ala voikin sitten katsoa peiliin, eikä syyttää tuloksen heikentymisestä yleistä taloustilannetta. Ostovoima ei ole kaikilla kuluttajilla suinkaan heikentynyt.

Vierailija
14/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. ..

Ja tilaa Sokokselta verkkokaupasta :D.

No mitä nauramista tässä muka on? Mä tilasin just duunipaikkaani vastapäätä olevaan Tokmanniin paketin heidän verkkokaupastaan. Joku kerää mulle haluamani tuotteet valmiiksi paketiksi ja saan noutaa sen ilman lisäkuluja minulle sopivasta paikasta. Samoin tein useasti aiemmin 3+1 päivien kanssa. En minä saa mitään kiksejä siitä että jonotan ruuhkaisessa/ahtaassa kaupassa johonkin tiettyyn kellonaikaan etsimässä tavarapaljoudesta juuri niitä tuotteita, joita haluan ostaa. Verkkokaupat on sitä nykyaikaa, jos ette vielä ole kuulleet. Tai tietysti voi lähteä kauppoihin ryysimään, jos siitä jotain nautintoa saa.