Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lääkäri mistään nähdä etten syö mun lääkkeitä

Vierailija
30.03.2016 |

Mulla on tällä hetkellä psykoosinesto lääkitys mutta se lihottaa ni en oikeesti enää syö sitä.
Voiko mun lääkäri jotenkin nähä etten syö sitä enää?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin ostanut sen pillerisatsin?

Ei näe mistään, ehkä verikokeista, mutta miksipä niitä sulta otettaisiin? Se huomataan vasta sitten, kun oireesi ottavat susta vallan.

Vierailija
2/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sähköinen resepti jos on käytössä, niin näkee, onko haettu ja mistä, paljonko jäljellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kun sulla puhkeaa se psykoosi niin kaikkihan sen näkee. Myös se lääkäri.

Miksi sitten häiritset sitä lääkäriä olemassaolollasi jos et hänen hoitoaan halua noudattaa. Anna psykoosin tulla ja elämäs mennä... ja lääkärin ajat jollekin muulle.

Vierailija
4/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kristallipallosta.

Vierailija
5/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä psykoosinesto lääkitys mutta se lihottaa ni en oikeesti enää syö sitä.

Voiko mun lääkäri jotenkin nähä etten syö sitä enää?

sun idittookirjoituksistasi tällä palstalle sen näkee.

Vierailija
6/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri näkee kotona olevasta "aktiivisuusrannekkeestasi" syötkö lääkkeesi vai et

Vierailija
7/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon alle 18 niin mun on pakko käydä siellä lääkärissä...

Vierailija
8/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sähköinen resepti jos on käytössä, niin näkee, onko haettu ja mistä, paljonko jäljellä. 

Mutta ei nää, onko syönyt.

Vierailija
9/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset psykoosin lihomisen sijaan, outoa.

Vierailija
10/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, jos et ole hakenut apteekista lääkkeitäsi tai sitten lääkäri voi laittaa sinulle lähetteen verikokeisiin, joissa voidaan lääkkeen pitoisuus veressä määritellä. Suosittelen kyllä syömään ne lääkkeet, jotta sairautesi pysyy aisoissa. 

Vierailija
11/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei tohtori, mä en oo syöny mun lääkkeitääää....

Vierailija
12/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei nää, onko syönyt.

Ei näe oletko syönyt, mutta lääkeaineiden pitoisuus voidaan mitata verikokeen avulla. Ei kai noita turhaan määrätä, ellei ole tarvetta.

Vierailija
13/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee, jos et ole hakenut apteekista lääkkeitäsi tai sitten lääkäri voi laittaa sinulle lähetteen verikokeisiin, joissa voidaan lääkkeen pitoisuus veressä määritellä. Suosittelen kyllä syömään ne lääkkeet, jotta sairautesi pysyy aisoissa. 

Joo haen ne lääkkeet ja mulle annetaan aina puolen viikon annos kerralla. Ja jos se lääkäri ei siis huomaa mitää outoo mun käytöksessä ni sit en joudu minnekkään verikokeisiin? Vai tehäänkö jotai tarkistuksia joskus?

-ap

Vierailija
14/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo haen ne lääkkeet ja mulle annetaan aina puolen viikon annos kerralla. Ja jos se lääkäri ei siis huomaa mitää outoo mun käytöksessä ni sit en joudu minnekkään verikokeisiin? Vai tehäänkö jotai tarkistuksia joskus?

-ap

Viimeistään siinä vaiheessa kun saat psykoosin ja hyppäät parvekkeelta alas kuolemaan saa lekurikin tietää ettet syönyt lääkkeitäsi.

Vierailija
15/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä lääkettä saa noin vähän apteekista?

Vierailija
16/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös tätä samaa. Minulla on myös lääkitys synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja lopetin niiden syönnin koska koin että en tarvitse niitä enää ja nekin lihottavat, mutta lääkäri ei vielä antanut lupaa niiden lopettamiseen joten päätin toimia itse. Nyt olen reilun kuukauden päivät ollut ilman ja ei ole masennus palannut. Toki psykoosi on täysin eri asia joten sinuna söisin kiltisti lääkkeet.

Vierailija
17/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määrää verikokeisiin ja niissä näkyy lääkepitoisuudet eli ettei ole käyttänyt lääkettä.

En käsitä miten voi vaarantaa itsensä niin että psykoosi voi uusia?

Vierailija
18/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Viimeistään siinä vaiheessa kun saat psykoosin ja hyppäät parvekkeelta alas kuolemaan saa lekurikin tietää ettet syönyt lääkkeitäsi.

Tiiän ettei mulle tuu mitään psykoosii, mut lääkärit määrää ihan liian hepposin perustein noita lääkkeitä. Mun ainoo oire oli että kuulin vaan vähän sekavaa puhetta sillon tällön ja sen syynä oli kova ahdistus. Ja mulle on noista lääkkeistä enemmän haittaa jos ne lihottaa mua ja mun laihdutus menee pilalle.

Vierailija
19/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tiiän ettei mulle tuu mitään psykoosii, mut lääkärit määrää ihan liian hepposin perustein noita lääkkeitä. Mun ainoo oire oli että kuulin vaan vähän sekavaa puhetta sillon tällön ja sen syynä oli kova ahdistus. Ja mulle on noista lääkkeistä enemmän haittaa jos ne lihottaa mua ja mun laihdutus menee pilalle.

Juu niin se mun kaverin siskokin tiesi. Kunnes sitten meni psykoosiin ja tappoi itsensä.

Vierailija
20/65 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä lääkettä saa noin vähän apteekista?

Saan siis niitä apteekista 2kk paketin mutta ne mun lääkkeet säilytetään siellä lääkäris ja saan joka viikko hakee sielt puolen viikon annoksen.

En tiiä minkä takii joudun noin tekee vrmaa luulee et aion napsia paketillisen niitä ja johtuu varmaa osittain siitä et oon alaikäne??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme