*****Maalistoiveet uuteen viikkoon 27******
Hei, olen ihan uusi tässä pinossa, en kuitenkaan vauvapalstalla, kun meille syntyi vuoden alussa tyttönen, mutta nyt jo olisi toiveissa toinen vaavi... Yk 1 siis meneillään, nyt kp 9/24, ovista kovasti jo tikuttelen, viivat ovat vahvistumaan päin. Moni pitää hulluina meitä kun nyt jo toista toivotaan, mutta kun esikoinen tärppäsi yk 1:stä, niin kaiken järjen mukaan tässä menee kauemmin, joten parempi aloittaa yritys ajoissa.:) Ja tosiaan halutaan pienet ikäerot lapsille.
Nyt laittamaan sapuskaa tuolle esikoiselle, toivottavasti olen vielä tervetullut joukkoonne... Ja paljon onnea plussanneille! Toivottavasti tästä tulee hedelmällinen pino!!!!
Valentine kp 9/24
Kommentit (42)
Tervetuloa Valentine!
Aika hiljaista ollut, johtuu varmaan kesälomista. Mulla vielä tämä viikko ja sitten alkaa kauan odotettu loma, ihanaa!
Ei ole tainnut uusia plussia tulla maaliskuisille? tai sitten plussanneet ovat koneen tavoittamattomissa.
Vasculille onnea ovsiplussasta!!Toivottavasti tärppää.
Mulla on jostakin syystä kovin toiveikas olo tämän kierron suhteen ,tiedä sitten mistä johtuu. Mitään oireita ei vielä tietenkään ole. Mutta toivottavasti tärppää. Mulla on kyllä ensi kiertoa varten ostettuna pre seed (jota täällä suositeltiin), mutta toivotaan, että sitä ei joudyta käyttämään.
Plussaonnea kaikille ja mukavaa viikkoa!
t.HOPE-a kp 19/26-28 yk 9
Minäkin täällä uutena ja vauvakuumeisena:)
Esikoinen on 2v 7kk ja kuopus 1v 3kk, nyt haaveillaan jo pikkukolmosesta, hulluja kun ollaan...:) Aika vilperttejä nuo kaksi ja pienempi sairastaa todella paljon, mutta jotenkin vaan tuntuu että se lapsiluku ei vielä olisi täynnä.
Yhden kierron verran on yritetty, nyt toinen alkupuolella. Molemmat ovat tärpänneet hyvinkin nopeasti, mutta katsotaan miten tämän kolmannen kanssa käy.
Aurinkoista päivää kaikille :D
Ja tervetuloa uusille! Itse lähinnä myös vaan lueskelen, nyt kun kierto toiv yli puolen välin niin viikko kuulumisia..
Meillä alkoi nyt myös kesäloma, tai siis mulla ja ipanoilla, yrittäjä mies ei juur lomia pitele :) Kuumeissa siis pikku kolmonen, ja haaveita on ollut jo kaa-uan, mutta oli pikku ongelmia talvella, nyt yk 3 menossa. Ei kovin toiveikas ole olo, en osaa tuota ovista bongata ja tikutteluun en ole lähtenyt ainakaan vielä.. Mutta viim parin viikon päästä tietää.. Meillä tytöt syntyneet 11/03 ja 9/05.
Joku muukin jo äitiysvaatteita himoitsee, hassu juttu etää nyt niitä tuntuu olevan vaikka millä mitalla hyvännäköisiä ja sillon kun ite tarvii niin ei oo muka mitään.. Tosin täytyy sanoa kun täällä pikkukaupungin laitamilla ollaan niin tosiaan ekaa oottaessa tuollon 2003 ei kaupoissa niin kauhesti mitään ollut, ovat nyt parin vuoden aikana tulleet enemmän esille. Ja tämän hetken tunika muoti tietty monelle menee ihan tavis-vaatteistakin.
Sama juttu vauvanvaatteiden kanssa mun mielestä, nyt on jotenkin enemmän ns. unisex-värejä, ei vaan sinistä ja punaista. Kävin muuten onneton kattomassa äitiyspakkauksen, oli kerrankin mun makuuni sopiva että pikainen tärppi nyt tarvittaisiin..
Plussia!!
Tanja kp 20/30???, yk 3
Tervetuloa uusille minunkin puolestani!! Tosi paljon meitä kuumeilijoita riittää. Toivottavasti sama pätee myös plussanneisiin...:)
Itsellä täällä hirveä piinailu menossa, argh!! Vaikka tuntemukset on edelleen, että ei tärppiä ole tullu, niin kyllä sitä silti jänskättää ihan hirveästi. Ja testit jo kuumottaa kylppärin kaapissa. Tosi kovaa mahakipuilua on ollu monena päivänä, et eikohän se täti sieltä kohta paikalle kurvaa. Aika aikasin kyl alko noi kivut, et se kyllä vähän mietityttää. Noh, pari päivää ja sit kaiketi pitäis piinailu olla ohi, ainakin toistaseks...
Ja kaikille edelleen niitä plussatuulia+muille tämän hetken piinailijoille hyviä hermoja:)
Neppe kp 25/24-27, yk1
Meinasin että jään roikkuu ainoastaan tuonne vuoden 2009 vauvatoiveisiin..mut jäin tätäkin ketjua lueksimaan.
Toivon kovasti että viikko kuluisi nopeaan. Nyt on menossa kp 21/25.. ellei kierto sitten veny jostakin syystä pitemmäks, kun tuo 25 on ensimmäisistä normaaleista menkoista pillereiden jälkeen. Eilen en malttanu olla kokeilematta, josko vaikka jo testissä näkyis mahdollinen raskaus, mutta ei..
Onkohan muuten mitään vaikutusta sillä onko miten hoikka tai ei, että erittyykö sitä raskaushormonia silloin eri tavalla? Jokainenhan on oma yksilönsä..mutta mietiskelin kun itse oon melko hoikka, että voiskohan se eritys olla vähäisempää siitä syystä..?
Sivri 21/25 yk2
Tervetuloa uudet mukaan! :)
On: Ovistestin viivt olivat tänä aamuna yhtä vahvat. Eli oletan että huomenna tulee vahvempi testausviiva. Vihdoinkin! =) Mutta petipuuhat kun ei vaan kiinnosta tällä hetkellä, siis ei huvita. No, kaipa sitä täytyy kuitenkin yrittää. Vaikka mies on nyt lomalla, niin emme ole olleet aktiivisempia kuin yleensä, kumma kyllä.. No jos vaikka tänä iltana. Limaakaan ei edes tule paljon, jota ihmettelen. Ja senkään takia ei huvita. Olen tänään miehellä pitkin päivää vihjaillut, joten jospa se tuottaisi tulosta. ;-)
Tsemppiä!! =)
Kp 13/26-30, yk 11
Heips!
Ilmoittelen, että mepä taidamme siirtyä odottamaan huhtivauvaa, sillä tänään tuli täti kyläilemään.
Hieman harmittaa, mutta täähän tosiaan oli vasta yk 1.
Muille paljon plussatuulia!!! +++++++
Costello
En olekaan tänne kirjoitellut muuten kuin lisännyt itseni pinoon. Meillä on siis poika 10/07 ja yhden 3kk pillerisatsin söin jälkitarkastuksen jälkeen ja helmi-maaliskuussa ne lopetin. Ja nyt sitten tänään tuli aivan selkeä plussa! Epätodellinen olo,näinkö nopeasti tärppäsi, esikoista kun yritettiin vuosi. Vähän hirvittää, 1v5kk tulee ikäeroksi. En osaa vielä oikein tätä todeksi uskoa, vaikka tätä jo vahvasti epäilinkin. Ihan alussa ollaan, viime menkat oli 30.5. Mutta plussa se on! Varovaisen toiveikkaasti jään odottelemaan ja sulattelemaan uutista, toivottua sellaista!
Oon tässä lueskellut innolla palstaa, mutten oo vielä kirjotellut aiemmin.
Eli meillä sellanen tilanne, että tytöt jo isoja (4/99 ja 3/02) ja nyt vauvakuume nousi sellasiin lukemiin että hormoonikierukka napattiin pois toukokuun lopussa. Yhet menkat takana poiston jälkeen, joten kierron pituudesta ei vielä tietoakaan... Oviksen kuvittelin bongaavani kp15, mutta oireet ei kylläkään kovin selkeet, että enpä tiedä siitä. Nyt on tilattu ovistestit, joten tikuttelu saa alkaa heti jos ei oitis ole tärpännyt. Aiemmin on aika pikasesti tärpännyt, mutta ennen ei oo ollut hormoonikierukkaa ja ikääkin vähemmän (nyt 31vee). On tää sellasta jännää kun ei millään malttaisi odottaa, vaikka just vasta on alettu yrittämään.
Onnea plussanneille ja toivotaan, että niitä tulee nyt vielä paljon lisää porukalle:-)
Magictrick kp18/? yk 1
Costellolle!
Tintti23: Onnea! Ihanaa, että tärppäsi nopeasti!
Hermoja piinailijoille ja oviksen pongaajille onnea! Ja paljon plussaonnea kaikille.
Olen jo varovasti kurkistellut odotuspuolelle. En sillä, että henkseleitä paukutellen sinne olisin menossa. Olis vaan kiva hermoilla muiden kanssa tätä alkua...
Ehkä joku viisaampi laittaa pian esittelypinoa.
AnniHelen@ rv 5+1
Minäkin putoan huhtikuisiin: täti tuli. Alkaa yk 9. Tällä kertaa en ole hirveän surkeana, koska edellisen kierron hyödyntäminen jäi niin vähiin, etten hirveästi odottanutkaan tärppiä. Kyllä se silti jo vähän mietityttää, että onko jotain vialla.
Mutta: mies jää myös lomalle heinäkuuksi ja suunnitelmissa on juuri oviksen aikoihin ystäväparin romanttiset kesähäät sekä kahdenkeskinen lomareissu ja muuta kivaa.. toiveikkain mielin siis uuteen yritykseen.
Tsemppiä kaikille jäljellä oleville piinailijoille!
Onnea Tintille ja muille, jotka vielä plussaavat!
Pahoittelut kohtalotovereille - mutta tavataan sitten uudessa pinossa! ;)
Pihlajainen
Onnittelut plussanneille!
Mekin putosimme maaliskuisista; aktiivista yritystä on takana vasta kolme kiertoa, joten yritän olla asian suhteen mahdollisimman rento. Sana _yritän_ on kuitenkin oikea - täysin rento en taida osata olla. Mahdollisuus vauvalle tulla on ollut olemassa jo niin pitkään (reilusti yli vuoden), että hieman mietityttää... Toivotaan nyt, että sitkeä ja "oikein ajoitettu" työskentely palkittaisiin tulevina kuukausina! :)
Onnea kaikille jatkoon,
Kuun_vene
Ovisplussa tuli tänään. :) Ja oli todella selkeä. Se onkin jo hyödynnetty. ;-) Nyt täytyy sitten vaan toivoa parasta.
Kirjoitin eilen tänne, mutta sivut olivat poissa käytöstä. Höh.
Onneksi olkoon Tintti23!! :)
Pidän nyt varmaan jonkin aikaa hiljaiseloa, kun muuten tulee stressattua liikaa. Ja en nyt ehdi niin usein koneelle kun on kesäloma.
Tsemppiä kaikille!! =)
Kp 14/26-30, yk 11
Kp 20 menossa. Vielä ei oikein pääse piinailemaankaan. Pitäisi ensi viikkoon jaksaa odotella. Nipukka tuntuu jo kovalta, mutta mitään johtopäätöstä siitä ei voi vielä tehdä.
Saa nähdä pukkaako vielä flunssan tällä viikolla. Töissä on taas flunssaa liikkeellä. Aamulla oli tukkoinen olo ja töissä palelsi. Itseasiassa nytkin kulkee kylmät vilunväreet.
Tintti23, onnea plussasta!!!
Ja pahoittelut tädin kohdanneille :(
-Joie kp 20/27 dpo 5
Onnea Tintille plussasta!
Ja pudonneille pahoittelut!
ON, Testasin jo kp25 negan..joo.. Ja nyt on rinnat kipeenä, niinkuin aina ennen menkkoja..ja välillä on semmonen tunne et menkat alkais,mut ei ole vielä alkanu. Näinä päivinähän niitten pitäs tulla, että ootellaan.. toivottavasti ei ala kumminkaan!
Monilla onkin jo piinailut käsillä, tsemppiä! :)
- tanni - kp27/26-30 yk7
Mä tässä olen miettiny, että kun meillä on tuparit tossa viikonloppuna, niin mahtaiskohan testissä näkyä JOS olisin raskaana.. Sillon kp olis 23/30 vai juonko pikkasen ihan huoletta vaan enkä ees yritä testata. Join esikoista odottaessakin kun en tienny sillon vielä olevani raskaana, ja suht normaali siitä on tullu ;o) Luulen et ovis oli jo viime viikolla n. kp 14. Sillon ainakin tuli NE limat, mitä mulla yleensä tulee pari päivää, nyt tuli vaan yhtenä päivänä.
Pahoittelut tippuneille ja tsempit seuraavaan kiertoon!
L kp19/30 yk1
Samoissa mietteissä Joien kanssa. Tylsää on.
Lämmöt eivä ole kunnolla nousseet joten se aiheuttaa mulle pään vaivaa. Voiko CBn digi ovistesti olla väärässä ???
Mun FertilityFriend karttaa voi tästä pällistellä: [http://www.fertilityfriend.com/home/1f5a19]
T:Vacsuli kp 29/28-43, yk8, dpo??
Nyt tulee kuvottavaa limajuttua, varoitus...
Eli tänään alkoi limakausi, mutta ovistesti näyttää edelleen hailakkaa viivaa. Siis millon se ovis sitten on? Millon kannattaa pupuilla? Tietty pupuillaan varmaan tänään ja huomenna, limakaudellahan se kannattaa tehdä, mutta tuota testiä vähän ihmettelen... Mulla tulee Terot nyt sitten käyttöön, kun tuo kierto on vähän miten sattuu, pitäs alottaa tänään mut alotan vasta kun ovis kunnolla mennyt, eli kun viivat on olleet yhtä vahvat. Mulle terkka sano että voipi estää ovista jos aloittaa Terot liian aikaisin, mene ja tiedä, tosta on niin montaa eri kantaa ihmisillä... Mutta varman päälle mennään.:)
Pahoittelut vielä tädeistä, ja onnea plussista, ottakaa meidät muuutkin mukaan odotuspuolelle!
Valentine kp11/24-jotain
Pahoittelut huhtikuulle tippuneille, aika nihkeesti tullut plussia :(
Onnea ovisplussanneille :)
Valentine: oviksesta. Mä en ole testaillut ovista.Mutta hedelmällinen kausi loppuu, kun limat loppuu eli kannattaa pupuilla kyllä koko limakauden ajan ja ehkä vähän ylikin ;) Mutta jollakin varmasti tähän ihan oikeetakin tietoa.
ON: alkuviikolla mulla oli tosi toiveikas olo.Mutta nyt on taas sellanen masisolo, että tuskinpa tärppää, plääh. Oireita ei ole :( Mä aina toivon loppukierrosta pahaa olo, rintojen kipuilua ja valkovuotoa :) Mutta ei taaskaan mitään :( Noh vielä on toivoa, piinaviikko vasta ensi viikolla.
Mukavaa loppuviikkoa!
t.HOPE-a kp 21/26-29 yk 9
ps.Mä en oo kauheesti harrastanut testailua, mutta kuinka aikaisin sillä aconin herkällä voi testata? Kuinka monta päivää ennen menkkojen alkua...siis niin, että siinä jotain saattaisi näkyä, jos olisi näkyäkseen?
Meilläkin esikoinen oli 8-9kk kun iski uus vauvakuume ja kas, sekin tärppäsin ekasta kierrosta aivan kuten esikoinenkin. Nyt sitten toisen jälkeen vauvakuume pysyi kauemmin poissa, kuopus täyttää heinäkuussa 2v ja nyt on yk1 ja kovat toiveet että ekalla tärppääminen jatkuis täläin kertaa :p paineita, paineita... Kovin jo himoitsen äitiysvaatteita kaupoissa.. :D
L kp 18/30