Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultraa ennen 12 vko?

16.01.2006 |

Te ketkä olette käyneet ultrassa ennen 12 vko, oletteko käyneet neuvolan kautta vai yksityisellä?

Meillä täällä ensimmäinen ultra vasta vko:lla 12,

haluaisin kuitenkin aikaisemmin.

Olen vko:lla 6 ja takana yksi keskenmeno vko:lla 12.

Onko muutenkaan mitään erikoistarkkailua keskenmenon kokeneille?

-Kiitos etukäteen tiedoistanne-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olin tänään ekassa ultrassa ja oli ihana saada varmistus, että olen oikeasti raskaana, ja että sikiö on kiinnittynyt oikeaan kohtaan (kuulostaa pöljältä?) ja että sikiö elää. Näin sydämen lyönnit ja sain valokuvan mukaan! :)

Asun ulkomailla, joten täällä on eri systeemi lääkäreiden suhteen kuin suomessa. Sen vuoksi siis varmaan pääsin heti ultraan. Seuraava ultra on kuukauden päästä. Kontrollissa tulee käydä kuukauden välein ja jotenkiin oletan, että aina otetaan ultra. Normaalisti se otetaan täällä kai myös kolme kertaa kuten suomessa, mutta mun suvussa on hiukan sairauksia ja lisäksi mulla on muutenkin erilainen tilanne, joten lääkäri haluaa varmasti varmistaa että kaikki on oikeasti oikein hyvin. Katsotaan nyt kuinka etenee!

Vierailija
2/4 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin sen np-ultran kokonaan väliinkin, kun en halunnut osallistua sikiöseulontaan (tosin minulla kun on kaksoset, ultria oli muutenkin vähän väliä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa omat epäilykseni, ettei tämä raskaus nyt voi olla totta, vaikka kaikki rintsikat on ollu liian pieniä jo pari viikkoa, rinnat mielettömän kipeät, ja nytkin voin niin pahoin, että on liki etten juokse vessaan yrjölle.

Uskon, että saatan olla jollain tasolla raskaana, esim että tää on ulkopuolinen tai tuulimuna, mutta sellaiseen " oikeaan" raskauteen en vielä usko. Ensviikolla on ultra ja sitten näkee, missä mennään..

Töhnö 6+0 (?)

Vierailija
4/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut hoidossa tays:ssa, mutta tammikuussa testasin luomuplussan. Piti mennä pas:n kunhan menkat tammikuussa alko. Plussatestin jälkeen soittelin klinikalle ja antoivat ajan verikokeisiin jossa raskaus vielä varmistettiin ja ekaan ultraan pääsin sinne. Menen vielä ensi viikolla klinikalle toiseen ultraan ja jos kaikki on ok päästävät sieltä neuvolan hoteisiin. Olin aika yllättynyt että tekevät kaksi ultraa siellä.

Mutta suurin yllätys tämä luomu plussa oli!! Ei meinaa vieläkään uskoa todeks. Toisaalta sitä on tosi ilonen, mutta toisaalta ei uskalla iloita, kun pelkää että kesken se kuitenkin menee.....

Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu jos raskauas etenee.....

Tähän mennessä olen päässyt vähillä oireillakin, rinnat on turvoksissa ja yököttävä olo iskee satunnaisesti....:)

Niin, ja oli se ihan uskomatonta nähdä se pienen sydämen syke ultrassa..

t:murmis rv 7+?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi