Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei lähde jos puoliso ei enää kiinnosta

Vierailija
29.03.2016 |

Niin miksi pitää jatkaa kurjuutta jos mies ei enää tuota mitään ilon tunteita.
Toki voi ajatella että jos mies tekisi näin ja noin niin sitten tykkäisi. Mutta jos mies haluaa olla juuri se joka on eikä esittää sitä mitä vaimo haluaa...
Helppo sanoa että jätä itse se, mutta jos itse ei halua vaan toivoo toisen pitävän susta sellaisena kuin olet. Se vain ei taida tapahtua tässä elämässä :(
Joskus oli upeaa kun puhallettiin yhteen hiileen ja tehtiin asioita yhdessä. Siis muitakin asioita kuin vain oltiin saman katon alla. Ehkä vaimo ei ikinä ole minusta pitänytkään, mikä olisi kyllä aikasta sairasta vedätystä. Itse kun olen antanut itseni koko sydämellä tähän juttuun. Tuntuu että olen epäonnistunut kun en kelpaa toiselle vaan hän olisi mieluimmin muualla ja joku tekisi hänet onnellisemmaksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ihmissuhteissa täytyy joustaa ja tehdä kompromisseja. Mutta ennen kaikkea teidän täytyy keskustella suhteestanne, toiveistanne ja tunteistanne.

Vierailija
2/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä ei ole lapsia? Jos nainen ei halua myöntää edes itselleen, että ei saalistanutkaan unelmien prinssiä, vaan taviksen ja jos eroaisi, joutuisi sen myöntämään? Tai voisiko kokea saavansa yhteiselosta niin suurta taloudellista hyötyä ihan jo vaan vaikka jakamisenkin muodossa, että ei ymmärrä lähteä? Entä jos hänkin odottaa sinun vielä muuttuvan, etkö sinäkin tee niin? Odotat, että hän muuttuu ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet ja hän odpttaa, että sinä miutit sellaiseksi jota hän haluaa. Vaikka mä uskon kyllä, että hän kyllä hyväksyy sinut sellaisena kuin sä olet, mutta ei ehkä kaikkea mitä teet. Mille tämä kuulostaisi? Osunko yhtään oikeaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ihmissuhteissa täytyy joustaa ja tehdä kompromisseja. Mutta ennen kaikkea teidän täytyy keskustella suhteestanne, toiveistanne ja tunteistanne.

Tyypillinen naisen vastaus. Sitten sen keskustelun pitää mennä niin, että nainen saa sanoa sanottavansa miehelle ja ampua alas kaiken mitä mies sanoo. Teen itsekin tätä.

t. Nainen

Vierailija
4/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vaimosi tietää, miksi juuri hän ei lähde. Syitä voi olla monia. Ehkä hän ajattelee, että kun on kerran naimisiin menty, niin yhdessä pysytään kunnes kuolema erottaa. Tai ehkä lapsenne ovat vielä alaikäisiä eikä hän halua rikkoa perhettä. Tai perhe-elämässänne on sellaisia hyviä puolia, joiden vuoksi hän kestää sen, ettei enää rakasta sinua. Tai ehkä hän rakastaakin, mutta arki on vienyt voiton eikä hän jaksa sitä enää näyttää. Tai hän on jo sen verran aikuinen, ettei usko elämän muuttuvan paremmaksi kuin korkeintaan hetkelliseksi jonkun toisen kanssa vaan arki tulisi siihenkin suhteeseen. Tai ehkä hän ei tiedä, miten sinulle kertoisi erohaluistaan.

Vierailija
5/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naisen vastaus. Sitten sen keskustelun pitää mennä niin, että nainen saa sanoa sanottavansa miehelle ja ampua alas kaiken mitä mies sanoo. Teen itsekin tätä.

t. Nainen

Niinkö sinä teet? Minä olen pystynyt kuitenkin ihan oikeaan keskusteluun, ja jopa muuttamaan mielipiteitäni. Samoin mieheni. Näin on menty ihan hyvin jo 25 vuotta.

Vierailija
6/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Niinkö sinä teet? Minä olen pystynyt kuitenkin ihan oikeaan keskusteluun, ja jopa muuttamaan mielipiteitäni. Samoin mieheni. Näin on menty ihan hyvin jo 25 vuotta.

En ole pystynyt muuttamaan mielipiteitäni, kun toinen on niin pelkuri nössö, ettei osaa sanoa vastaan, jos ammun alas jotain. Jos kerran on mielestään oikeassa niin sanoisi sen, perkele. En mä nyt hyvällä mielipiteistäni luovu. Koska se olisi minun jyräämistäni toisen tahtoon.

t. Nainen

Vierailija
7/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap rajoitti pointtinsa vain naisiin? Oma lehmä?

Vierailija
8/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sama mies, joka täällä vähän väliä ruikuttaa vaimostaan? Kirjoitustyylistä jo huomaa.

Jos olet, niin en ihmettele yhtään jos vaimoa ei enää seurasi kiinnosta. Ei kukaan nainen syty tossukasta, joka märehtii mammapalstalla kurjuuttaan.

Vierailija
9/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap hiukan avata enemmän mistä kiikastaa? On hiukan epämääräinen selostus.

Vierailija
10/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaret? :D

Vierailija
11/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha

Vierailija
12/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaret? :D

Ei, vaan Niina. Ettekö te oikeasti juttele puolisonne kanssa? Siis ei nyt alvariinsa, mutta joskus rakastelun jälkeen tai riidan jälkeen, tai muuten vaan vaikka pitkällä automatkalla!

Vierailija
13/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hänkin odottaa sinun vielä muuttuvan, etkö sinäkin tee niin? Odotat, että hän muuttuu ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet ja hän odottaa, että sinä muutut sellaiseksi jota hän haluaa.

Kiinnostaisi kuulla ap:n mielipide tähän.

Vierailija
14/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvailujen varaan menee oma tilanne. Kait sitä vaan on tullut vanhaksi ja pitää hyväksyä että tätä kurjuutta ei kestä enää kuin puoli elämää :)

Lapsethan ne tärkeimmät on tässäkin sopassa, mutta olisihan se mukava olla onnellinen ja varsinkin että voisi tehdä vaimon onnelliseksi.

Omien isovanhempien pitkästä liitosta sitä ajattelee että siinä on eletty onnellisesti tosi rakkauden kanssa ja toivottavasti itsekin kokee moisen.

Mutta jos ei vaimo pysty tulemaan aidosti onnelliseksi niin vielä kun ollaan suht nuoria niin antaisi mahdollisuuden meidän molempien löytää SE oikea jos tää ei sitä ollutkaan mitä luultiin.

Vierailija
15/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jutella. Mieheni ei suostu keskustelemaan mistään. On ap:n kaltainen vinkuja ja tajusin tämän liian myöhään.

Vierailija
16/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raha

Tämä se tuntuu olevan. Harva Av-mamma elättää itse itsensä.

Vierailija
17/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvailujen varaan menee oma tilanne. Kait sitä vaan on tullut vanhaksi ja pitää hyväksyä että tätä kurjuutta ei kestä enää kuin puoli elämää :)

Lapsethan ne tärkeimmät on tässäkin sopassa, mutta olisihan se mukava olla onnellinen ja varsinkin että voisi tehdä vaimon onnelliseksi.

Omien isovanhempien pitkästä liitosta sitä ajattelee että siinä on eletty onnellisesti tosi rakkauden kanssa ja toivottavasti itsekin kokee moisen.

Mutta jos ei vaimo pysty tulemaan aidosti onnelliseksi niin vielä kun ollaan suht nuoria niin antaisi mahdollisuuden meidän molempien löytää SE oikea jos tää ei sitä ollutkaan mitä luultiin.

Hyi sä todella olet se sama! Olet käyttänyt tuon isovanhemmat-fraasin ennenkin.

Ap. on marttyyri ja itsesäälissä oleva tossukka, joka käy palstalla haukkumassa vaimonsa aina, kun ei ole saanut pillua.

Oikeasti säälin jo vaimoasia ja todella minäkin ihmettelen, miksi ei lähde.

Vierailija
18/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jutella. Mieheni ei suostu keskustelemaan mistään. On ap:n kaltainen vinkuja ja tajusin tämän liian myöhään.

Miten niin vinkuja jos haluaa, että sinä hyväksyt hänet sellaisena kuin hän on? Eikö se ole avioliiton ideakin? En ikinä menisi naimisiin ja lupailemaan tuommoista, jos sitten kehtaisinkin sanoa, että toisessa vika, että Minä en tajunnut, etten osaakaan hyväksyä hänen vikojaan. Koska siltä tuo kuulostaa.

Vierailija
19/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö te ihmiset todellakin naimisiin kuvitellen, ettei teidän tarvitse hyväksyä kumppanianne sellaisena kuin hän on? Minä en juuri tuon takia mene naimisiin. En ikinä voisi luvata kellekään sellaista (tai tämmöistä henkilöä ei vielä ole tullut vastaan) ja sitten pettää sitä.

Vierailija
20/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha vai vinkuja. Nojoo ehkä palstalla vähän voi tuulettaa ja avautua. Haukkumaan tosin en ole alkanut, vaan kertonut asiat kuten ne näen. Eli terapeuttista avautumista.

Mutta niin mikä on liian myöhään? Jos noin ankeata niin ajattelit elää kurjuudessa ja antaa miehesi maistaa samaa? Tuskin se on miehesi vika on että se on sulle kelpaamaton? Että sen takia nyt haukut sitä vinkujaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi