Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin nopea lihominen ilman elämäntapamuutosta?

Vierailija
29.03.2016 |

Mitä ihmettä?! Kuinka voi ihminen lihoa parin kolmen viikon aikana järjettömästi? Reidet eivät mahdu housuihin ja nahkasaappaasta hajosi vetskari kun vedin sen väkisin kiinni, kinnasi pohkeesta.

Raskaudesta ei ole kyse ja elämäntavat ovat täsmälleen samat kuin aina aiemmin. Onko joku kokenut vastaavaa ja mitä mun pitää tehdä että tämä loppuu? Urheilen neljänä päivänä viikosta samoin kuin tähän asti, en vedä viinaa ja mätä herkkuja ylettömästi. Mikään niponipo en ole ollut ja en ole nyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo nesteturvotusta? Ei rasvaa voi kertyä tuossa ajassa noin paljon. Ja jos kertyy, sitten kyllä joku lääkitys, sairaus tms. kyseessä.

Vierailija
2/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy vaihtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko mikään oudolta? Mulla tapahtuu tuo aina silloin, kun kilpirauhanen siirtyy vajaalle. Paino nousee kahdessa viikossa 4 kiloa pahimmillaan. Olen oppinut tunnistamaan sen olon, kun aineenvaihdunta on nollassa. Vedenjuonti ei pissata vaan jää sisälle eikä ole edes pikeastaan erityisen nälkäkään.

Vierailija
4/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai läskiä voi tulla tässä ajassa näin paljoa, pakko olla nestettä. Eipä ole tiedossa mitään sairauksia ja hormonikierukka vasta pari vuotta vanha. Ihan hullua katsoa peilistäkin, naama tuijottaa turpeana takaisin.

Ei pitäisi nauraa, mutta tää on ihan hullua

-ap

Vierailija
5/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aiheuttaa esimerkiksi mämmin syönti saman! Samoin olut.

Vierailija
6/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen kilpirauhasen kanssa: mitä teet silloin "kun kilpirauhanen siirtyy vajaalle"? Onks kotikonsteja buustata rauhasiin vauhtia vai pitääkö siirtyä pillereihin. Lääkäriin ei omassa tilanteessa ole mielekästä mennä kun ei ole kipeä.

-ap

Vierailija
7/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran mämmiä aiheuttaa sinulle superpullahduksen? Mämmiä on pääsiäisenä syöty pari kertaa, olutta en juo, tuskin itsellä mitään mämmiövereitä on tapahtunut.

Vierailija
8/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on siis masennus

Vierailija
9/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on siis masennus

No perskula, pakko kohta ryhtyä masentuneeksi ellei tämä turpoaminen lopu :D

-ap

Vierailija
10/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisiko olla niin simppeli juttu kuin tulossa olevat menkat ja äkkiä lämmennyt sää? Oletko viettänyt pääsiäisen enimmäkseen istuskellen? Nuo voisivat kerätä kroppaan liikaa nestettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi