Hulluinta mitä olette tehneet ihastumisen/rakastumisen vuoksi?
Olin vuoden ollut toivottamon ihastunut/rakastunut tuttuuni, joten saadakseni olla hänen lähellään:
myin asuntoni, ja ostin uuden läheltä tätä ihanaa miestä.. Harmi vaan, että niillä nurkilla tulivat ihastus ja hänen POIKAYSTÄVÄNSÄ vähänväliä vastaan... :D :D
Nykyään olen siis ihan normaalissa (ja normaalisti alkaneessa) parisuhteessa, mutta joskus mieleeni tulee tämä asunnon vaihto asia ja siihen johtaneet syyt. Pari ystävääni tietää totuuden, mutta kukaan muu ei onneksi osaisi edes aavistaa että olen niin pöhkö.. :D
Mites te muut, mitä olette sekoilleet? <3
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Todella monta asiaa ja monelle eri ihmiselle.
- pidemmät reitit, jotta osuisin "sattumalta" paikalle
- puolituttujen kanssa frendailu, että saisin kutsun samoihin bileisiin
- uudet harrastukset tottakai (mainittakoon että pallosilmäni on onneton ja vihaan pallopelejä.. :D )
- opiskeluideni suunnitteleminen hänen aikataulujensa mukaan
- työvuorolistojen stalkkaus... varmaan aika perus?
- uuden kielen opettelu
- lenkkeily harrastuksen aloittaminen, tietty hienoimmat (ja kalleimmat) lenkkeily vaatteet mitä kaupasta löysin plus meikit päällä.. jälkeenpäin ajateltuna... niin no.. :D
-ihan kamalissa konserteissa käyminen, että törmättäisiin sattumalta
-autokoulussa ollessani lukuiset lisä ajo-opetuskerrat tulivat aika kalliiksi, mutta kun se ajomaikka vaan oli niin <3
Näitä olisi varmaan lisääkin, jos jaksaisin mietti mutta siinäpä aluksi.
ps.
Yhden ja saman ukon takia tämä kaikki? Oliko wörttiä? Tuliko teistä pari? Hirveä vaiva olisi ollut muuten.
Kävelen pitkiä lenkkejä kun olen ihastunut.
Esimerkiksi tällä viikolla 20 kilometriä yhtenä päivänä. Tiesin missä hän oli, mutta en uskaltanut mennä moikkaamaan. Sen sijaan kävelin / juoksin kaupungin teitä pitkin kuunnellen toisen mielimusiikkia ja miettien keskustelun aiheita mistä voisi puhua.
Toisena päivänä tapahtui sama mutta uskalsin lopulta mennä tapaamaan. Jos uskaltaisi lähestyä ei-kaveri mielessä ensi kerralla (tai sitten taas vain menen ympäri kaupunkia kun en uskalla )
Harvoin tapahtuu minulle tämmöistä. Ihan uusi alle viikon vanha tuttavuus
Muutin naisen perässä toiselle puolelle suomea. Otin vastaan lyhyen 6kk työpestin saadakseni rahaa. Työsuhteeni vakinaistettiin. Naisen kanssa tuli ero ja hän muutti muualle. Olen vieläkin täällä huitsin helvetissä yli 400km kaikista tutuista ja sukulaisista tekemässä tätä "lyhyttä työhommaa".
(Aina sitä miettii että jos vaan irtisanoutuu ja muuttaa pois, mutta ei tässä taloustilanteessa huvittaisi jättää vakituista työpaikkaa. Tykkään myös työstä mikä sinänsä auttaa tilanteessa).
Vierailija kirjoitti:
Muutin naisen perässä toiselle puolelle suomea. Otin vastaan lyhyen 6kk työpestin saadakseni rahaa. Työsuhteeni vakinaistettiin. Naisen kanssa tuli ero ja hän muutti muualle. Olen vieläkin täällä huitsin helvetissä yli 400km kaikista tutuista ja sukulaisista tekemässä tätä "lyhyttä työhommaa".
(Aina sitä miettii että jos vaan irtisanoutuu ja muuttaa pois, mutta ei tässä taloustilanteessa huvittaisi jättää vakituista työpaikkaa. Tykkään myös työstä mikä sinänsä auttaa tilanteessa).
Eikö Tinderistä löydy uutta akkaa? Tai edes panoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tinderistä löydy uutta akkaa? Tai edes panoja?
Kuka tyytyy pelkkään "akkaan" .
Matkustin rajan yli r y s s ä nmaahan. Naimisiin sittemmin. Ei tietenkään kestänyt. Painukoon vituun kusettaja-rysy.
Ryöstäny pankin ja vienyt palaceen syömään.
Ihastuin tulisesti poikaan, jonka olin bongannut IRC-Galleriasta. Kyttäsin hänen kuviaan, luin päiväkirjasta hänen gallup-vastauksiaan, luin hänen kommenttejaan eri bändien yhteisöissä ja tarkkailin, mitä musiikkia last.fm:ssä kuuntelee. Olin varma, että olin löytänyt sielunkumppanini. Kovin usein en hänen kuviaan voinut kommentoida, täysin ventovieras ihminen kuitenkin kyseessä. Keksin sitten alkaa seurustelemaan hänen kaverinsa kanssa päästäkseni ujuttautumaan samaan tuttavapiiriin..
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin tulisesti poikaan, jonka olin bongannut IRC-Galleriasta. Kyttäsin hänen kuviaan, luin päiväkirjasta hänen gallup-vastauksiaan, luin hänen kommenttejaan eri bändien yhteisöissä ja tarkkailin, mitä musiikkia last.fm:ssä kuuntelee. Olin varma, että olin löytänyt sielunkumppanini. Kovin usein en hänen kuviaan voinut kommentoida, täysin ventovieras ihminen kuitenkin kyseessä. Keksin sitten alkaa seurustelemaan hänen kaverinsa kanssa päästäkseni ujuttautumaan samaan tuttavapiiriin..
No vaihdoitko ukkoa heti kun pystyit?
Siis onko täällä kirjoittajat ihan aikuisia? :D
Ihastuin työkaveriin. Ostin uuden kämpän jotta pääsin riiamaan uutta ihastusta ja jätin exän asumaan vanhaan kämppääni. Ex muutti sieltä pian pois ja kovaa oli maksaa kahta kämppää kun vanha meni kaupaksi vasta vuoden päästä. Nyt myyn uutta pois kun käteen meni aivan kaikki. Tämmöistä tämä nyt on,ei voi mitään.