Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin äidilleni raskaudesta, hän ehdotti heti aborttia.

Vierailija
29.03.2016 |

Olen 21-vuotias ja elän vakituisessa parisuhteessa. Lapsi on erittäin toivottu. Äitini ensimmäiset sanat kuitenkin olivat "harkitse aborttia, kun olet noin nuori". Hän tuntunut ottavan edes huomioon mahdollisuutta, että ehkä haluankin saada tämän lapsen. Siitä tuli todella paha olo ja tunne, että päätöstäni ei hyväksytä.

Onko muiden nuorten äitien vanhemmat suhtautuneet tällä tavalla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevän aikuisen mielipide. Saatat katua aborttia, mutta lapsen saamista kadut aivan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies isäksi?

Vierailija
4/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä äitisi on saanut esikoisensa?

Anoppi joskus valitti mulle ja miehelle, kun miehen sisko 38-vuotiaana alkoi odottaa kuopustaan, "Että vielä vanhalla iällä pitää ruveta lapsia tekemään." Muistutin anopille, että hän oli itse vuotta vanhempi, kun sai mieheni, kuopuksensa. Sen jälkeen anoppi ei puhunut asiasta mitään.

Vierailija
5/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on oikeassa. Ei 21-vuotiaasta ole äidiksi. Abortti on ainoa vaihtoehto. 

Vierailija
6/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerösti sanoi. Sinä ja miehesi päätätte milloin on teille sopiva aika hankkia lapsia. Onnea perheelle! :)

Vierailija
7/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut äidillesi, että yritätte lasta? Jos et, niin äiti varmaan oletti, että kyseessä on vahinko.

Vierailija
8/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isäehdokas ihan etnisesti suomalainen?

Vierailija
9/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on oikeassa. Ei 21-vuotiaasta ole äidiksi. Abortti on ainoa vaihtoehto. 

Itselläni ei ole lapsia, mutta tiedän kyllä muutamankin 20-vuotiaana lapsen saaneen. Ihan hyvin heistä on ollut äidiksi.

Joistakin ihmisistä ei ole äidiksi edes 40-vuotiaana, toisista on äidiksi 20-vuotiaana.

Vierailija
10/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevän aikuisen mielipide. Saatat katua aborttia, mutta lapsen saamista kadut aivan varmasti.

Hassua, Itse tunnen muutamia, jotka katuvat aborttiaan. Sellaisia, jotka ovat aborttia miettineet mutta päätyneet pitämään lapsen, ei näytä lapsi kaduttavan ollenkaan.

Vierailija
11/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin odottaa esikoistani 18-vuotiaana, kerkesin täyttää 19 ennenkuin syntyi. Äitini oli erittäin mielissään ensimmäisestä lapsenlapsesta, nytkin mielissään halusi lapsen yökylään ja päiväksi mummolaan touhuamaan vaikka asumme samassa kaupungissa ja lähes päivittäin käymme kylässä muutenkin. Nyt 20-vuotiaana odotan kaksosia ja äitini on taas innoissaan, kuten me kaikki muutkin. :)

Vierailija
12/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin odottaa esikoistani 18-vuotiaana, kerkesin täyttää 19 ennenkuin syntyi. Äitini oli erittäin mielissään ensimmäisestä lapsenlapsesta, nytkin mielissään halusi lapsen yökylään ja päiväksi mummolaan touhuamaan vaikka asumme samassa kaupungissa ja lähes päivittäin käymme kylässä muutenkin. Nyt 20-vuotiaana odotan kaksosia ja äitini on taas innoissaan, kuten me kaikki muutkin. :)

onnea tulevan perheenlisäyksen puolesta! :)

Vierailija
13/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onnea tulevan perheenlisäyksen puolesta! :)

Kiitos ! :) toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka. :)

Vierailija
14/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ammatti on tietty hankittu?

Vierailija
15/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä- ja äitiehdokkaiden erilainen etninen tausta saattaa olla isovanhemmuusehdokkaille vaikea paikka. Aiemmin olikin jo esillä,ap ei ole kommentoinut WWT.

Vierailija
16/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ammatti on tietty hankittu?

Kyllä, minulla on ammatti ja työpaikkakin, samoin kuin miehellänikin.

Vierailija
17/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari viikkoinen. Tää on parasta ikinä, ollaan onnesta sekaisin!!! 70 vuotta sitten olis 21-vuotiaana ollut jo 2-3 lasta, vähintään. Onnea sinulle, anna äitisi typeryys hänelle anteeksi. Elämä alkaa lapsesta:)

Vierailija
18/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap saanut tähänkin ketjuun tökeröitä kommentteja, skippaa ne kaikki! Minä sain myös esikoisen 21-vuotiaana enkä kenenkään suusta kuullut yhtäkään poikkipuolista sanaa. Kai lähipiirini on sitten harvinaisen fiksua. Myöskin toivottu lapsi :) Oikein paljon onnea odotukseen!

Vierailija
19/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytte päivittäin kylässä?! MIksi ihmeessä? Meinaat sitten, että mummo hoitaa kaikki kolme, ettei sinun vaan tarvitse vaivautua.

Vierailija
20/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pari viikkoinen. Tää on parasta ikinä, ollaan onnesta sekaisin!!! 70 vuotta sitten olis 21-vuotiaana ollut jo 2-3 lasta, vähintään. Onnea sinulle, anna äitisi typeryys hänelle anteeksi. Elämä alkaa lapsesta:)

"Elämä alkaa lapsesta" - hyi helvetti.

Kyllä meikäläisen ja monen muunkin kohdalla se nimenomaan päättyisi siihen. Onko pakko yleistää, jos itselle on joku asia sopinut hyvin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi