Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain uuteen facebook profiili kuvaan vain 7 tykkäystä. :(

Vierailija
29.03.2016 |

Ja samalla toinen kaveri laittaa kuvan niin menee 15 min ja on 40 tykkäystä. Oma kuva ollu jo 7 tuntia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on varmaan kauniimpi? 

Tämän tietysti halusit kuulla. 

Vierailija
2/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat. Mä jos päivittäisin niin saisin sadasosasekunnissa 10000 tykkäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-( hyvä muistutus taas siitä miksi en ole facebookissa, tuossa niin keinokoisessa todellisuudessa. Sieltä saa vain pahan mielen.

Vierailija
4/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverillasi on enemmän facebook-kavereita ylipäätään?

Vierailija
5/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, mä saisin varmaan jonku yhen ehkä. 

Vierailija
6/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ja nyt on elämä taas pilalla ja voi vähän masentuakin moisesta, eikö? Vietä vaan lisää aikaa mokomassa "palvelussa", kyllä se siitä :P

Vierailija
7/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree pysyy kokonaan erossa.

Vierailija
8/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
9/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face aina kaatuu ku lataan uuden profiilikuvan. Likettävät sivut nurin! Mun kamuliinit ! <3

Vierailija
10/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Face aina kaatuu ku lataan uuden profiilikuvan. Likettävät sivut nurin! Mun kamuliinit ! <3

On ne niin ihania, oikein velikultia. ;)

Vierailija
11/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen tulisi olla sen verran itsevarma, että ei määrittele itseään facen tykkäysten perusteella.

Ne eivät kerro mitään sinusta.

Vierailija
12/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan tykkäyksen kohteliaisuudesta, ei se tarkoita yhtään mitään se tykkäys.

-mies

Vierailija
13/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan joskus vahingossa tykkäyksiä kun on nakkisormet ja kosketusnäyttö.

Vierailija
14/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan maailman ongelmia

Vierailija
15/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että AP:n kuvanvaihtamiset ei edes näy kaikille FB-kavereille. En minä ainakaan huomaa kaikkien FB-kavereiden kuvien vaihtumista, ja ei varmaan minunkaan tekemiset näy kaikille FB-kavereilleni. Ovat varmaan piilottaneet minut :D

Vierailija
16/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia kommentteja saa nämä profiilikuvien päivittäjät: Olet niin ihana! Olet kaunis! Supersuloinen! Vaikka kuvassa olisi 5-kymppinen pyöreähkö tavallisen tallukan näköinen nainen.

Vierailija
17/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että ne kaikkein kauneimmat (elleivät ole julkkiksia) eivät saa kuviinsa läheskään niin paljon tykkäyksiä kuin ne tavallisemman tai jopa ruman näköiset naiset, tätä todistin juuri eilen kun katsoin erään kauniin naisen profiilikuvaa, hän oli lisännyt sen 14 helmikuuta ja kuvalla on vain 9 tykkäystä, kun yksi paljon vaatimattomampi nainen saa kuviinsa aina yli sata tykkäystä muutamassa tunnissa.

Vierailija
18/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia kommentteja saa nämä profiilikuvien päivittäjät: Olet niin ihana! Olet kaunis! Supersuloinen! Vaikka kuvassa olisi 5-kymppinen pyöreähkö tavallisen tallukan näköinen nainen.

Niin..? 

Oudoksuttaa koko kulttuuri. 

Oli minkä tahansa näköinen niin ilmestyy ylistäviä kommentteja. Jotenkin vääristää maailman menoa. Kaikki nyt ihan oikeasti eivät ole kauniita. 

Jos olisivat, niin eihän koko kauneuden käsitettä olisi olemassa. 

Vierailija
19/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvä kuva. Kateelliset ei tykkää.

Vierailija
20/20 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..? 

Oudoksuttaa koko kulttuuri. 

Oli minkä tahansa näköinen niin ilmestyy ylistäviä kommentteja. Jotenkin vääristää maailman menoa. Kaikki nyt ihan oikeasti eivät ole kauniita. 

Jos olisivat, niin eihän koko kauneuden käsitettä olisi olemassa. 

Juurikin näin, kauneus käsitteenä kokisi pahan inflaation, siitä tulisi normi eikä poikkeavuus. Kaikki näyttäisivät samalta. Koska on olemassa ääripäitä ja kaikkea siltä väliltä, ne kaikkein kauneimmat erottuu edukseen muiden joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi