Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyvien miesten seksuaalisuus

Vierailija
29.03.2016 |

Onko täällä +50 v miehiä kuulolla? Kertokaahan, mitä kuuluu seksihaluillenne ja -kyvyillenne.

Minä olen 55-vuotias nainen, ollut avioliitossa samanikäisen mieheni kanssa jo 35 vuotta. Seksielämämme on ollut vilkasta ja hyvää, mutta nyt vaihdevuosien vuoksi minun haluni ovat hiipuneet. Lisäksi fyysisetkin vaivat, mm. limakalvojen oheneminen, vähentävät halukkuuttani.

Miehelläni on tähän asti ollut ihan entisenlaiset halut ja kyvyt, mutta nyt viimeisen vuoden aikana on potenssi selkeästi alkanut heikentyä. Mutta halut eivät vain osoita minkäänlaista laantumista, pikemminkin päinvastoin. Onko tällainen miten tavallista? Rasittavaa ja turhauttavaa tuhertaa haluttomana kyvyttömän miehen kanssa... Kovin usein en kuitenkaan henno kieltäytyä, sillä mies tuntuu ottavan tilanteen raskaasti, ja rakastan häntä edelleen kovin, vaikken enää niin seksuaalisesti haluakaan.

Miehet, kokemuksia / näkemyksiä / kommentteja? Ei niinkään ohjeita tilanteeseemme, vaan tietoa siitä, miten te muut näette ja koette ikääntymisen mukanaan tuomat kehon ja libidon muutokset. Naisena on hieman hankala asettua puolison asemaan tai ymmärtää tuota pakonomaista innokkuutta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille miehille luonto on armelias, ja halut ja kyvyt hiipuvat jokseenkin samaa tahtia. Yleensä kuitenkin kyvyt heikkenevät askelen verran edellä. Siihen on onneksi olemassa ihan oikeita lääkkeitä. Ja muistattehan, että seksi on muutakin kuin yhdyntää. Miehen olisi hyvä oppia, että kyllä hän on edelleen ihan oikea mies, vaikka panopuuhat eivät enää suju niin kuin silloin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän