Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylivieskan kirkon polttaja oli hävinyt huoltoriidan

Vierailija
29.03.2016 |

http://www.hs.fi/kotimaa/a1459221587853?ref=a-luet-#1

Ei ollut mitään rasistisia motiiveja, vaikka täällä haukuttiin rajat kiinni ryhmää, odineita, persuja ja ties mitä. Että näin tällä kertaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoitiin rajakkien facemölinöitä ja ketjuihin kommentoineita joiden mielestä kirkon poltto oli sallittua protestointia kirkon hädänalaisten auttamista vastaan.

Vierailija
22/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huoltoriita? Auton huollosta tullut kärhämää? Huoltajuusriidan kyllä ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoltoriita", outo sana. Tuli ensimmäisenä mieleen, että esim. miehen huoltoyhtiö on hävinnyt kirkkoon liittyvän riidan. 

Vierailija
24/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulin ihmettelemään tuota huoltoriita sanaa. :D Sanotaanko se oikeasti noin?

Mä nimittäin ensin ajattelin, että hänellä on huoltofirma ja kirkko oli kilpailuttanut firmoja,  että kuka saa huoltaa kirkkoa yms. Tää hävis ja tuikkas vittuunnuksissaan kirkon tuleen, ettei ole kilpailijallakaan enää duunia.

Huoltajuusriita kuulostaa mun korviin oikeammalta, mutta mistäpä mä näitä hienouksia enää tiedän. Mä olen vanha jo.

N44

Vierailija
25/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä syy polttaa kirkko. Säälittää miehen lapset ja muut sukulaiset.

Vierailija
26/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus näyttää tehneen ainoan oikean päätöksen huoltajuusriidassa.

Mies ei todellakaan ollut sopiva huoltajaksi, sen hän todisti omalla toiminnallaan.

Vierailija
27/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tulin ihmettelemään tuota huoltoriita sanaa. :D Sanotaanko se oikeasti noin?

Mä nimittäin ensin ajattelin, että hänellä on huoltofirma ja kirkko oli kilpailuttanut firmoja,  että kuka saa huoltaa kirkkoa yms. Tää hävis ja tuikkas vittuunnuksissaan kirkon tuleen, ettei ole kilpailijallakaan enää duunia.

Huoltajuusriita kuulostaa mun korviin oikeammalta, mutta mistäpä mä näitä hienouksia enää tiedän. Mä olen vanha jo.

N44

Mäkin kyllä tajusin että olisi ollut HUOLTORIITA kiinteistön kilpailutuksessa. Ihmettelin että mitä täällä sitten ketjussa jankataan jostain huoltajuusriidasta. Että av-mammat opetelkaa huoltoriidan ja huoltajuusriidan ero.

Huoltoriitä kyllä ainakin hesarissa pitäisi terminä viitata riitaan kilpailutuksessa, sopimuksissa tms. kiinteistön huollossa.

Että niin.

Vierailija
28/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kukahan niitä mamuja epäili varmaksi polttajaksi ja nolona ja nopsaan poisteli FB-uhoaan sitten seiniltä? Terroriteko. *tirsk* :)

Kerro toki meille muillekin? Ei minun FB-uutisvirrassani ole näkynyt mitään uhoa.

Vierailija
29/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä meni huoltajuus ja tuskin näkee lapsiaan vähään aikaan. Mikä ihme saa aikuisen miehen sytyttämään kirkon? Oliko ex-vaimo saanut diakonilta jotain apua ja näin kosti seurakunnalle vai miten ajatteli että asiat paranevat kun poltan tästä tämän kirkon? Todetaan varmaan syyntakeettomaksi.

Vierailija
30/31 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä meni huoltajuus ja tuskin näkee lapsiaan vähään aikaan. Mikä ihme saa aikuisen miehen sytyttämään kirkon? Oliko ex-vaimo saanut diakonilta jotain apua ja näin kosti seurakunnalle vai miten ajatteli että asiat paranevat kun poltan tästä tämän kirkon? Todetaan varmaan syyntakeettomaksi.

huoltajuushan oli mennyt jo ja siksi poltti kirkon, totesi että oma uskonlahkonsa, seurakunta, perhekeskuksen työntekijät ja koko sosiaalisysteemi petti ja auttoivat huoltajuuden poistamisessa. surullista.

Vierailija
31/31 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosihan on että Kirkon poltti LESTADIOLAINEN...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi