Levillä ekaa päivää
Ja olen jo ihan kyllästynyt. Miten ihmeessä kestän vieläneljä päivää? Mitä teen?
Kommentit (11)
Juu. Ei tämä ole mun paikka. Tulipa sekinnyt nähtyä. Hiihto ei innosta eikä laskettelu. Ap
Et ole yhdessä päivässä vielä edes ehtinyt käydä laskettelemaan, hiihtämässä, kylpylässä ja ulkona syömässä. Nuo kaikki kun teet, niin monta päivää on jo kulunut fiksusti ja nopeasti
Miksi ihmeessä lähdet hiihtokeskuksen, jos et halua hiihtää etkä lasketella.
Minkälaiset kelit siellä on? Paljonko asteita?
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei tämä ole mun paikka. Tulipa sekinnyt nähtyä. Hiihto ei innosta eikä laskettelu. Ap
Tuota noin. Miksi sinä lähdit yhteen Suomen suurimpaa laskettelukeskukseen, jos sinua ei kiinnosta hiihto tai laskettelu?
Vähän sama kuin menisi American car show:un ja toteaa, että vihaan kaikkea autoon liittyvää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä lähdet hiihtokeskuksen, jos et halua hiihtää etkä lasketella.
Miesystäväni seuraksi. Ja hiihtää aion ehkä yhtenä päivänä. Keli on loskainen.
Kylläpä miesystävä varmasti tykkää kun sai seurakseen tuommoisen kitisevän ihanuuden
Onhan siellä kaikkea sisäaktiviteettiakin. Käy keilaamassa, kokkaile hyvää ruokaa jos olette mökillä. Sauno, lue kirjoja, nautiskele auringosta. Käy kävelyllä, siellä on kyllä kävelyreittejä. Nautiskele ravintoloista, myös after skihin voi osallistua vaikkei olisi käynyt rinteessä tai hiihtämässä :). Lapissa on kivaa tähän aikaan vuodesta! Vaihtaisin mielelläni osia kanssasi, istun Helsingissä toimistolla :)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä miesystävä varmasti tykkää kun sai seurakseen tuommoisen kitisevän ihanuuden
No kitisen ihan itsekseni onneksi enkä pilaa toisen oloa. Käyn kävelyllä ja aikahan kuluu vaikkei tekisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä kaikkea sisäaktiviteettiakin. Käy keilaamassa, kokkaile hyvää ruokaa jos olette mökillä. Sauno, lue kirjoja, nautiskele auringosta. Käy kävelyllä, siellä on kyllä kävelyreittejä. Nautiskele ravintoloista, myös after skihin voi osallistua vaikkei olisi käynyt rinteessä tai hiihtämässä :). Lapissa on kivaa tähän aikaan vuodesta! Vaihtaisin mielelläni osia kanssasi, istun Helsingissä toimistolla :)
Otin vääränlaiset kengät ja käveltyäni tuolla sohjossa 4km sukkani olivat ihan märät. Pitää etsiä jostain kumisaappaat seuraavaksi. Ap
Kirjoittelet Aihevapaalla ja surkuttelet kovaa kohtaloasi.