Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon katkaisi 4 vuotiaan kaulan kadulla Taiwanissa

Vierailija
29.03.2016 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016032921337355_ul.shtml
Voi hyvä helvetti että pitää olla sekaisin. Puolustuskyvytön pikkutyttö :(
sentään videolla näkyy kun ihmiset koittivat tappaa itse miehen kun poliisit olivat siirtämässä tätä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2016032921337067_ul.shtml

tämäkö? videolla näytetään tekijä ihan lähikuvissa, tuskin suomessa ikinä

Vierailija
2/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet sairas, kun keksit tuollaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sairas, kun keksit tuollaisia!

Eilen jo uutisoitiin kansainvälisissä lehdissä.

Järkyttävä tapaus.

Vierailija
4/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten tapausten vuoksi olen sitä mieltä, että kuolemantuomiot pitäisi ottaa käyttöön. Tuo tekijä on täysin sairas tapaus, eikä sovellu millään tavalla yhteistkuntaan. Ladon taakse pitäisi hänet viedä.

Vierailija
5/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen rajakki, suomalaiset rajakit ja odinit ovat ihan yhtä sairaita.

Älä jaksa. -.-

Surullinen tapaus kyllä, ois pitänyt olla jossain laitoksessa hoidossa näköjään tämä mies

Vierailija
6/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys voi pettää järkyttävällä tavalla.

Vierailija
7/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten tapausten vuoksi olen sitä mieltä, että kuolemantuomiot pitäisi ottaa käyttöön. Tuo tekijä on täysin sairas tapaus, eikä sovellu millään tavalla yhteistkuntaan. Ladon taakse pitäisi hänet viedä.

Taiwanissa on käytössä kuolemanrangaistus, mutta ei sielläkään sentään vakavasti mielisairaita ihmisiä teloiteta, eli ei se mikään verenhimoisen av-mamman ihannevaltio ole.

Vierailija
8/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Taipeissa ja kyllä tämä on järkyttänyt kaikkia täällä. Tämä on niin sanomattoman kamala tapahtuma, että kukaan ei voi käsittää. Taipei on todella turvallinen kaupunki, mutta täytyy sanoa, että turvallisuuden tunne järkkyi todella pahasti.

Vierailija
9/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikki yhteiskuntaan sopimattomat päästää pois päiviltä? Mitään tarvettahan tuollaisenkaan mielipuolen surmaamiseen ei ole, etenkään jos hän on sairas mies.

Vierailija
10/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta hienoa, meillä on täällä siis paikalla oikein oppinut vankilapsykiatrimeedio, joka ihan uutisen perusteella osaa jo diagnosoida ihmiset ja ennustaa heidän tulevaisuutensa. Juurikin ongelma kuolemantuomioissa on se, että kaltaisesi tunteen perusteella tuomitsevat ovat herkästi hommaamassa paikalla pyöveliä ennen kuin rikokset on kunnolla edes tutkittu.

Vierailija
11/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikki yhteiskuntaan sopimattomat päästää pois päiviltä? Mitään tarvettahan tuollaisenkaan mielipuolen surmaamiseen ei ole, etenkään jos hän on sairas mies.

Miksi tollaset ihmiset saa liikkua vapaalla jalalla? Toivottavasti ei tämän jälkeen ainakaan nää elämässään muuta kuin pehmustetun huoneen.

Vierailija
12/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kokoajan jossain hoidossa mt-ongelmiensa takia mut näköjään suljetulle ois kuulunu

Vierailija
13/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiwanissa on kuolemanrangaistus. Pitääkö yhteiskuntaan soveltumattomat tappaa?

Vierailija
14/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit tuon kaikki? Mutta sitä mieltä olen, että tällaiset hullut tulee vangita pysyvästi. Sama pätee näihin joukkoampujiin jos elävänä kiinni saadaan.

Vierailija
15/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä märisijät jotka vaahtoaa aina täällä että SUOMI olisi lapsivihamielinen maa, niin haistakaa kukkanen! Tuommoinen on sitä lapsivihamielisyyttä ja lapsivihaa joten lopettakaa samalla sen sanan väärinkäyttö kun vingutte siitä vain siksi kun kaikki vastaantulijat eivät anna lapsillenne huomiota.

Vierailija
16/16 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit tuon kaikki? Mutta sitä mieltä olen, että tällaiset hullut tulee vangita pysyvästi. Sama pätee näihin joukkoampujiin jos elävänä kiinni saadaan.

"Tuo tekijä on täysin sairas tapaus, eikä sovellu millään tavalla yhteistkuntaan. Ladon taakse pitäisi hänet viedä."

Edellä olevan virkkeen johdosta kysyin, että pitäisikö kaikki yhteiskuntaan soveltumattomat tappaa. Rajanveto näissä tapauksissa on helppoa, jos ajatellaan tunteella (lapsentappajat ikiajoiksi linnaan tai mullan alle), mutta hankalampaa, jos ajatellaan järjellä (onko mieleltään sairas henkilö täysin vastuussa teoistaan?). 

Hullut tulee toki vangita ja hoitaa, ja niinhän tehdäänkin. Ja kun asiantuntijat toteavat, että mies on tervehtynyt, hänet tulee vapauttaa, kuten tehdäänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi