Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei koskaan oteta tätä asiaa huomioon lasten synttäreiden järjestämisessä.

Vierailija
29.03.2016 |

Eli sitä että ne on pakko pitää jossain muualla jos asuu ahtaasti ja muutenkin alkeellisesti. Ei kukaan kehtaa tuoda ahtaaseen ja alkeelliseen kotiin 10-12 lasta. Kyllä silloin on jotkut esim hoplop synttärit köyhänkin pidettävä. Vai haluaisitko lastasi pilkattavan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse neuvoisin jotain seuraavista:

- synttärit kotona, kutsuu ainoastaan ne oikeasti hyvät kaverit jotka eivät kiusaa

- synttärit vain esim. joka toinen vuosi, jolloin on varaa järjestää ne siellä HopLopissakin - ehkä myös vähemmän lahjoja tms. jos haluaa HopLop-synttärit?

- jos jollain kaverilla on synttärit suunnilleen samoihin aikoihin, voisi pitää yhteisjuhlat ja puolittaa ne kustannukset. Ja ei tarvitse olla parin päivän sisään, minulla on synttärit kuun 1. päivä ja veljellä 25. ja aina pidettiin yhteiset juhlat siinä kuun puolessavälissä. Ei lasta kiinnosta onko se tasan samana viikonloppuna kuin ne oikeat synttärit.

Vierailija
22/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta? Siis aplla on pieni koti eikä kehtaa pitää siellä lapsen synttäreitä ettei lasta alettaisi kiusata?

Ap ei mitään hätää hyvin voit pitää! Kyllä sen kerran vuodessa kestää sen hulabaloon vaikka ahdasta olisikin eikä lapset osaa ajatella samalla tavalla toisten koteja jollei nyt jotai ihan todella ihmeellistä ja erikoista ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "alkeellinen koti"? Meinaat, että jokaisessa "ei-alkeellisessa" kodissa on oltava 500 neliötä tilaa ja kullakin lapsella oma sisähuvipuisto?

No joo, tää oli viikon surkein trolli, *ojentaa palkkioksi pillimehun*

Mä ajattelin jotain kivikautista luola-asumusta. Se jos joku on alkeellinen.

Vierailija
24/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa ja mahtuu...ei ole hienoa ja kerrostalokolmiossa asutaan. Silti oli viimeksi 15 lasta ja hauskaa oli.Kyllä ne pariksi tunniksi mahtui :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän