Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!

Vierailija
29.03.2016 |

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

Kommentit (247)

Vierailija
181/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin avainasemassa on miesten ja naisten polttariporukan päätyminen samaan baariin. En usko, että ap välittää miehen serkun tulevan vaimon polttareista, vaan haluaa vaan päästä samaan baariin miehensä kanssa vahtimaan miestään.

NO MENE SINNE BAARIIN! Älä pilaa morsiamen ja hänen ystäviensä hyviä juhlia, voit sinä sitä miestäsi vahtia muutenkin.

Vierailija
182/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tässä nyt häröilee oikein urakalla :D Mutta tuli kyllä mieleen, että kun on olemassa 

bridezilloja niin nyt on asialla guestzilla?  Siis vieras, joka revittelee oikein kunnolla. Tunkee polttareihin, pukeutuu häätilaisuuteen varmuudella pitkään valkoiseen NÄYTTÄVÄÄN pukuun ja tekee itsestään numeron ihan joka hetkenä :D   

Tästä tämä tarina kehkeytyy.  Häissä varmaan ap varastaa koko shown, flirttailee sulhasen kanssa

törkeästi, tunkee häävalssiin mukaan jne. jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtais sinuna näyttää tyhmää naamaani häissä.

Vierailija
184/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo tosiaan, mutta mulle paljasti yksi polttareihin kutsuttu "vahingossa" polttareiden ajankohdan. Ei itse osallistunut polttareihin ja oli muutenkin hieman ihmeellisellä asenteella koko liittoa kohtaan. Sen mielestä koko polttarihommat on ihan naurettavia. Joo, ei olla enää väleissä...

Vierailija
185/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä eilen onko pannut kaasoa. Mies vastasi ettei ole, mutta ilme paljasti enempi. Suutuin ja tivasin ja myönsi sitten, ovat pussailleet teininä! En halunnut tietää enempää ja menin nukkumaan. Nyt olen rauhoittunut. Vituttaa kun mies oli niin vaikeena. Kysyin tänään onko kaaso yrittänyt iskeä sitä. Samoin naamasta näkyi muuta vaikka väitti kiven kovaan että ei ole. Esitin että uskon, sanoin että sanokin jos yrittää jotain, että en tykkää yhtään ja vituttaa koko akka. Mies lupasi. Enpä usko että tämän jälkeen mies enää viitsii kaason miellisteleviä puheita kuunnella. Kaaso ei välttämättä tajua miten tosissaan olen, vaikka sen tekstarin laitoin eilen. En aio sanoa sille mitään tästä polttareissa tai muuallakaan, mutta teen selväksi että tarkkailen ja puutun asioihin jos tarve vaatii.Ap

Vierailija
186/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tantat, mä tasan menen häihin. MULLA ei ole mitään hävettävää! Jollain muulla horolla voi ollakin!! Ap

Vierailija
187/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tantat, mä tasan menen häihin. MULLA ei ole mitään hävettävää! Jollain muulla horolla voi ollakin!! Ap

Öö. Jos mies on pussaillu teininä jonkun kanssa niin miksi sitä pitäis hävetä?

Vierailija
188/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siksi että pitää vielä vuosien jälkeen roikkua jossain teini-ihastuksessa joka vielä ASUU TOISEN NAISEN KANSSA! Ap

Vierailija
189/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miksi ees kirjoitan tänne kun kukaan ei tunnu tajuavan mitä kirjoitan!! Ap

Vierailija
190/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi että pitää vielä vuosien jälkeen roikkua jossain teini-ihastuksessa joka vielä ASUU TOISEN NAISEN KANSSA! Ap

Minusta hävettävämpää on hermostua jonkun entisistä ihastuksista ja kyylätä niitä. Tunkeutua toisten kaveripiiriin kyynärpääotteilla ja miestä ratsuna käyttäen - vaikka ei ole porukkaan tervetullut. Pilata yllätys (polttarit) morsiamelta ja tämän ystäväpiiriltä.

Kaikki tuo kertoo keskenkasvuisuudesta ja itsetunnon puutteesta, mutta myös käytöstapojen puutteesta.

Vierailija
191/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JooOOO!! Samaa paskaa vastaukset koko ajan. Jotenkin ihan nautin kun selvästi täällä on kaason kanssa samanlaiset ihmiset puollustuspuheita pitämässä. Tiiä vaikka itse kaaso seassa! Ap

Vierailija
192/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miksi ees kirjoitan tänne kun kukaan ei tunnu tajuavan mitä kirjoitan!! Ap

Sulla ei kato ole kaikki kynät penaalissa. Hakeudu johonkin kivalle sohvalla jonkun kivan sedän tai tädin luo, joka laskuttaa 75 € tunnilta, ja kerro sille ongelmistasi. Ei se täti tai setäkään sua luultavasti ymmärrä mutta hän osaa ehkä auttaa paremmin noissa sun mielikuvitusjutuissa kuin Av-palstan mammat.

Vierailija
193/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä eilen onko pannut kaasoa. Mies vastasi ettei ole, mutta ilme paljasti enempi. Suutuin ja tivasin ja myönsi sitten, ovat pussailleet teininä! En halunnut tietää enempää ja menin nukkumaan. Nyt olen rauhoittunut. Vituttaa kun mies oli niin vaikeena. Kysyin tänään onko kaaso yrittänyt iskeä sitä. Samoin naamasta näkyi muuta vaikka väitti kiven kovaan että ei ole. Esitin että uskon, sanoin että sanokin jos yrittää jotain, että en tykkää yhtään ja vituttaa koko akka. Mies lupasi. Enpä usko että tämän jälkeen mies enää viitsii kaason miellisteleviä puheita kuunnella. Kaaso ei välttämättä tajua miten tosissaan olen, vaikka sen tekstarin laitoin eilen. En aio sanoa sille mitään tästä polttareissa tai muuallakaan, mutta teen selväksi että tarkkailen ja puutun asioihin jos tarve vaatii.Ap

Miehesi käy eka jyystää suurella nautinnolla sitä kaasoa ja sitten kertoo sen vaan vähän "mielistelleen". Tästä alkaa vuosia kestänyt suhde kaason ja miehesi välillä, koska seksi on parempaa kuin koskaan kotona.

Vierailija
194/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta sanan "mielistelevä" jatkuva käyttö kun et osaa edes kirjoittaa sitä oikein.

Vierailija
195/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä mikä tuossakin sanassa on väärin nyt, mutta lopetetaan vittu. Ap

Vierailija
196/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies jos lähtee kaasoa jyystämään niin tietävät kumpikin mitä tuli tehtyä! Mutta enpä usko noin käyvän! Ap

Vierailija
197/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin sun miehes niin tekisin mitä vaan että pääsisin susta kokonaan eroon.

Vierailija
198/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai ehkä sun olis hyvä tietää että kaasolla, morsiamella, sulhasella ja sun miehellä on historiassa ollut neljän kimppaa ja parinvaihtoa.

Vierailija
199/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä mikä tuossakin sanassa on väärin nyt, mutta lopetetaan vittu. Ap

Kenen vitun meinasit lopettaa?

Vierailija
200/247 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit uskonut,että et ole toivottu.