Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!

Vierailija
29.03.2016 |

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

Kommentit (247)

Vierailija
221/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä tästä opimme? ei kannata työntää nenää toisten asioihin. joku miehen serkun vaimo ei oo niin läheinen että sille saisi soitella polttareiden takia.

Vierailija
222/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just nyt niin iloinen että suurin osa mun kavereista on miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö. mikä tos kaason vastauksessa oli vittuilua?

Vierailija
224/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aion olla kuin kaasoa ei olisi ees olemassa, hyvin neutraalisti vaikka ystävällisesti käyttäydyn. Katotaan kumpaa alkaa illan aikana vituttaa. :DDDDDDDD AP

Vierailija
225/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tekopyhyys ja lässytys!! Ap

Vierailija
226/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo tekopyhyys ja lässytys!! Ap

Ymmärsinkö nyt oikein vain tänviimeisen sivun lukeneena. Miehesi ja kaaso on olleet kavereita iät ja ajat ja sä tahdot kieltää miestä olemasta tekemisissä kaverinsa kanssa?

Vierailija
227/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että oon joku juntti? Enkä usko miehen ajattelevan noin kun on jo yhteen muuttanut ja melkein vuoden mun kanssa ollut!! Ap

Luulen siksi koska sekä  ulosantisi että käytöksesi on todella moukkamaista ja tyylitöntä.

Vierailija
228/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teistä mukavaa jos nainen jota miehesi on pussaillut, laittaisi koko ajan tekstaria ja yrittäisi iskeä miestänne?? En voi miehen puolesta päättää että jättää kaason kanssa kaveruuden, mutta toivon ja yritän sitä. Ja se on ihan luonnollista, toimisitte satavarmana samoin!! Ap

Vierailija
229/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Moukkamaista?? Tyylitöntä?! Miten mun pitäisi olla ettei koko ajan haukuttaisi! Ap

Vierailija
230/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko polttareihin viedä lahja? Kaveri sanoi että kuuluisi? Ap

Vierailija
231/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google antaa ristiriitasta tietoa. En halua kysyä kaasolta enää mitään!! Ap

Vierailija
232/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa enää. Oli ihan hauska aikansa, mutta tämä pakonomainen venyttäminen kyllä laskee pisteitä yhteen siitä aikaisemmasta kolmesta.  

Vierailija
233/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko polttareihin viedä lahja? Kaveri sanoi että kuuluisi? Ap

Kuuluu viedä lahja. Vähintään noin 100 euron arvoinen lahja kaasolle kaikesta järjestelyvaivasta.

Vierailija
234/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, jos kyseessä olisi oikeat polttarit, niin pystyisikö oikea olemassa oleva kaaso vaihtamaan polttareiden päivää ihan tuosta vasn ja ilmoittamaan siitä muille viestillä? Oma kokemukseni on se, että jos polttareihin osallistuu 15 naista, niin kaikille sopivan päivän löytyminen on aina hiukan vaikeaa, vaikka tiedustelut aloittaisi jo hyvissä ajoin. Lisäksi vielä se, että jos polttareissa on mitään muuta ohjelmaa kuin ryyppäämistä, niin päivää ei noin vain vaihdeta. Ruokatarjoilujenkin osalta vois olla pikkasen hankalaa. Ja ilmeisesti näissä polttareissa oli tarkoitus jotain tehdäkin, kun osallistumismaksukin oli.

Oikein viihdyttävä ketju, mut nyt meni vähän mönkään :/

Vierailija
235/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap" on selvästi vaihtunut ainakin kerran tässä välissä, tuon yhden tauon aikana. Eiköhän oikea (provo, mutta alkuperäinen) ap ole jo aikaa sitten aloittanut jonkun uuden provoilun ja joku toinen huomiohuora on jatkanut tätä.

Vierailija
236/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä se tyhmä yhtäkkiä oisin?? Ap

Sinä olet tyhmä siksi, että eihän se ole morsian itse, joka ne polttarit järjestää vaan hänen kaverinsa, lähinnä  kaaso.

Toiseksi olet tyhmä siksi, että oletat polttareihin kutsuttavan sen saman porukan kuin häihin.

Kolmanneksi, tämä on provoksi aika huono, joten todennäköisesti sinä sitteen vaan olet tyhmä tai tietämätön polttarikäytönnöistä, mikä on vähän eri asia.

Anteeksi suorasanaisuuteni.

Vierailija
237/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

OMG, tän on pakko olla PROVO.  Ja silti lankean vastaamaan...

Siis eihän kukaan ole noin tyhmä, ettei tajua että polttareita ei morsian järjestä. Ja olipas kiva kun ylläri meni pieleen. Sitten en ymmärrä, että kun on jo yllätyksen pilannut, niin pitää vielä itkeä valittaa ja heittäytyä uhrin asemaan.

Jos itse olisin naimisiin menossa, ja jos joku kalkkuna sais tollasen hässäkän itkemisellä aikaiseksi jo hyvissä ajoin etukäteen, niin peruisin kutsun häihin kokonaan. Koska suurella todennäköisyydellä, parin skumppalasin jälkeen tollanen ihminen jatkaa sitä yhden ihmisen showta.

Ja sinne polttareihin kutsutaan vain lähimmät ystävät, eikä puolituttuja aivottomia kanoja.

Vierailija
238/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä sano että morsian on mun bff tai mitään tuollaista paskaa. Mutta tunnetaan, monet kerrat tavattu, HUOM MONET! Ja kun ne on samaan aikaan kummatkin polttarit niin ihmetyttää ettei mua voitu suoraan kutsua. On muidenkin pariskuntien kummatkin kutsuttu.

Ja jos en ois ottanut suoraan puheeksi niin itkisin lauantaina kotona yksin. Kannattaa aina toimia! Ap

Juu, todellakin kannattaa mennä kun saa SÄÄLISTÄ kutsun polttareihin. Eiköhän kaaso kerro niille muillekin, että pistit oikein miehesi soittamaan ja ruinaamaan sulle kutsun. Olet polttareiden vitsi, naurun kohde. Kannattaa todella mennä, katsomaan kuinka sua katsellaan silleen vähän säälien. 

No, toisaalta sä vaikutat olevan vähän tyhmä ihminen, joten ehkä sä et tajua etkä näe mitään, juhlit vaan tyytyväisenä :)

Vierailija
239/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu. Moukkamaista?? Tyylitöntä?! Miten mun pitäisi olla ettei koko ajan haukuttaisi! Ap

Laske kuinka monta vittua löytyy kitinöistäsi. Olet käyttänyt niin paljon vittu-sanaa, että se on jo menettänyt kaiken voimansa. Opettele jokin uusi sana.

Vierailija
240/247 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellää enemmän tietoo tuosta ryhmäseksi ja parinvaihtokuviosta? Huhuja liikkuu täälläpäin piireissä paljon. Kaaso tosiaan vittumainen ämmä ja tykkää käyttää ukkomiehiä omiin leikkeihinsä? Toivottavasti Ap:n mies on oikeasti iltavuorossa eikä kaasolla kylässä, näinkin on kuulemma joskus käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme