Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!

Vierailija
29.03.2016 |

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

Kommentit (247)

Vierailija
141/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen vielä sanon, että en jätä polttareita väliin vaikka haluaisitte mun niin tekevän!! Ap

Vierailija
142/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en voi olla täysin SATAVARMA, koska on morsian voinut saada väärän kuvan minusta. Mutta käytännössä satavarma koska ei tuossa yksityiskohdatkaan ole ihan kohdillaan esim. pvm! Ap

Niin katsos, hullu ap, kun se ei ollutkaan tositarina se kertomus vaan näkemys siitä miten asiat ovat ehkä menneet siellä toisessa päässä. Ehkä se oli keino saada sinut näkemään maailmaa muustakin kuin omasta näkökulmastasi. Sullehan nämä tulevat juhlat eivät olekaan mitkään mihin sä olisit menossa kutsuttuna vieraana. Sä olet vaatinut päästä ja tunkenut itsesi niihin. Ja lisäksi olet menossa sinne nyrkki taskussa valmiina aloittamaan kaason kanssa flaidiksen sun ihanaisesta poikaystävästä, jota kukaan ei ole sulta edes viemässä. Olet saanut rakenneltua tällaisen kuvitelman mielessäsi, koska et ole täysin tasapainossa. Olet varmaan pohjimmiltasi aivan ok ihminen, mutta jotain feeluahan sulla päässäsi on, eikös joo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen ap tunkee väkisin polttareihin. Voiko ihminen enää nolommin käyttäytyä?

Vierailija
144/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kaaso jotenkin yrittää viedä miehen, niin morsiamenkin hyvä tietää millaista ystävää oikein pitää lähellään. Oikeasti olisi tosi törkeää, jos kaaso käyttäisin morsiamen HÄITÄ jonain keinona yrittää saada varattu mies! Ap

Josta aiheesta laitetaankin sitten jo uusi aihe vauva-palstalle. Terve ihminen...

Vierailija
145/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin 😂😂

Vierailija
146/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saavat ainakin yhden maksumiehen lisää, tulee muille halvemaksi kun ap tulee myös juhlimaan .:)

Juu ja tuppautujan ignooraus on aika helppoa, on vain kuin ylimääräistä ei olisikaan.

Vierailija
147/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko olla Etelä-Pohjanmaalta,etkö olekin?Tai läheltä.Vain siellä oon törmännyt noin itsekkäisiin,kaikesta loukkaantuviin tinahattuhin,jotka aina luulee,että muut ryöstää niiden puolison ja ketkuilee selän takana.Tai sitten oikeesti meno on sitä pienissä kuvioissa,sekin voip olla...[/quote]

Ok, meinasin just kirjottaa et:

1. Sun on pakko olla savosta,etkö olekin?Tai läheltä.Vain siellä oon törmännyt noin itsekkäisiin,kaikesta loukkaantuviin tinahattuhin,jotka aina luulee,että muut ryöstää niiden puolison ja ketkuilee selän takana.Tai sitten oikeesti meno on sitä pienissä kuvioissa,sekin voip olla...

tai 2. Sun on pakko olla pääkaupunkiseudulta,etkö olekin?Tai läheltä.Vain siellä oon törmännyt noin itsekkäisiin,kaikesta loukkaantuviin tinahattuhin,jotka aina luulee,että muut ryöstää niiden puolison ja ketkuilee selän takana.Tai sitten oikeesti meno on sitä pienissä kuvioissa,sekin voip olla...

tai 3. Sun on pakko olla Pohjois-Suomesta,etkö olekin?Tai läheltä.Vain siellä oon törmännyt noin itsekkäisiin,kaikesta loukkaantuviin tinahattuhin,jotka aina luulee,että muut ryöstää niiden puolison ja ketkuilee selän takana.Tai sitten oikeesti meno on sitä pienissä kuvioissa,sekin voip olla...

Tms. Jne.

Terveisin: Yleistäjä.

...Ps. Ap on provo, ihan selkeästi.

Vierailija
148/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi käyttäytyä noin...

AP hei, jätät poltarit väliin, ja jätä suosiolla häät väliin. Sillä sä olet nyt menettänyt kasvot ja maineen erittäin nololla tavalla. Usko pois, saisit vaan outoja katseita sielä. Olisit taatusti ulkopuolinen. Ne häät ja polttarit eivät ole sun juttus selkeesti. Sun olis ehkä parempi oppia hillitsemään käytöstä ja aikuistumaan.

Painotan _aikuistumaan_

Oli sun nimi kutsussa tai se plus yksi, ei mulla olis enää pokkaa edes nähdä ketään häissä jos olisin pilannut tulevat polttarit + valittanut kaasolle + morsialle + tullu TÄNNE avautumaan ja kitisemään vielä lisää + olemalla noin t y h m ä !

Vierailija
149/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies: JUOKSE!!! Nyt heti!

Vierailija
150/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä polttareita väliin!! Saattaa vieläpä olla että kaasolla jää polttarit JA häät väliin... Ap

Vierailija
151/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi mun mies pitää vetää tähän? Kaason ja mun välinen juttu! Ettekö muka ite puolusta omaanne?? Ap

Vierailija
152/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jätä polttareita väliin!! Saattaa vieläpä olla että kaasolla jää polttarit JA häät väliin... Ap

Tai sitten ne jäävät sinulla väliin...

Vierailija
153/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aio. Jättää. Mitään. Väliin. Piste. Ap

Vierailija
154/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin sanoi kaasolla olevan vähän horon mainetta. Että luulen ettei haitaa vaikka kaaso alkaisi yrittää tosissaan, kun ei mun miestä taida kiinnostaa :)) Ap

Vierailija
155/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko ap yhden todisteen siitä, että kaaso on kiinnostunut miehestäsi? Syyksi ei kelpaa se, että he ovat joskus jutelleet keskenään.

Vierailija
156/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte vastailla näin tökeröön provoon? Ja aloittaja, millainen ihminen tuhlaa elämäänsä näitä sepustuksia keksimällä?

Tuota sopii ihmetellä. Provojen rustaajat on paskoja ihmisiä.

Hauskahan tätä on ollut lukea :D

Vierailija
157/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yrittää savustaa mua pois juhlista. Oon huomannut joskus miten katselee miestä. Ja miellistelee aina miehelle kun nähdään jossain. Plus on vielä horon mainetta. Ap

Vierailija
158/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n mies: JUOKSE!!! Nyt heti!

Luulen että siellä on toinen vähintään yhtä mielisairas, horottelee serkkunsa kaasoja ja yrittää pilata psykopaattiakkansa kanssa serkkunsa morsiamen ja avokkinsa välejä. Klassisia psykopaatteja, ei mitään rajaa millekään ja eivät tajua milloin heit ei toivota, kutsuvat itsensä.

Vierailija
159/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI sä olet tyrkyttämässä itseäs juhliin joihin sua ei ole kutsuttu!!??? Idiootti!

Vierailija
160/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OON VITTU KAVERI ja nyt viimestään todistettu kun pääsen sen polttareihinkin!! Älkää jaksako enää! Ap

Ai oot morsiamen vittu kaveri? Mikäs se sellainen kaveri on?