Joko olette vaihtaneet kesärenkaita alle? Tekisi mieli laittaa, kun vapaapäiväkin.
Kommentit (7)
Viikko siitä eteenpäin kun auton lasit ei aamulla ole jäässä, siis lämmittämätön auto. Se sääntö on toiminut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Viikko siitä eteenpäin kun auton lasit ei aamulla ole jäässä, siis lämmittämätön auto. Se sääntö on toiminut jo vuosia.
Tuolla periaatteella mä saisin luistella koko talven kesärenkailla niin lumella kuin jäälläkin... Ei jäädy auton lasit katoksessa.
Mulla on kitkat ollu kolme vuotta alla koko ajan. On mulla kesärenkaatkin, mutta en saa noita kitkoja vaan loppumaan, niillä on fyysistä ikää paljon, ja lamellit on käytännössä kuoleutuneet eli mitään kitkaa ei ole.
Mulla venyy työajon takia kesärenkaiden vaihto aina huhtikuun loppupuolelle asti, yks kevät päästiin jopa toukokuun puolelle :D Ja sijainti Keski-Suomi
Minä vaihdan kahden kolmen viikon päästä. Siis kun kesämökin piha on kuiva, että ei tarvitse lumen sulamisvesissä kontata.
Voisin vaihtaa, jos olisin varma, ettei enää tule yhtään yöpakkasia. Täällä on lumettomat, pääosin sulat tiet, mutta esim. eilen oli ihan jäistä, kun sulamisvedet jäätyvät tien pintaan. Eli hetki vielä pitää odotella.
Oulu.