Kenen siittiöt muka elää VIIKON naisen sisällä?
Tulkaa kertomaan tänne todistusaineistoa tälle väitteelle, te jotka varmasti tiedätte, että näin on käynyt!
Kommentit (8)
Mee nyt ostamaan se testi niin saat rauhan tästäkin aiheesta.
No ihan varmaksi en tiedä, mutta sekstailtin kp 3 ja tuo siittiö on nyt 8v vanha. Ei se oikein muuten ole mahdollista kuin niin, että siittiöt eli vähintään tuon viikon mun sisällä. Ei mulla nyt kuitenkaan 10pvän kierto ole koskaan ollut.
Siittiöt saavat energiaa ja ravintoaineita spremasta ja naisen elimistöstä. Ja ne voivat siksi elää viikon.
Kai ne voi jotakuinkin sen aikaa elää juu. Riippuu laadusta. Kai ne normaalisti elelee sen 3-5 päivää?
Selvä, voin siis olla raskaana koska seksiä oli kp 7 ja 11 ja ovuloin tiettävästi eilen kp 15 tai tänään kp 16. Sehän nähdään, onko ukollani superspermaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, voin siis olla raskaana koska seksiä oli kp 7 ja 11 ja ovuloin tiettävästi eilen kp 15 tai tänään kp 16. Sehän nähdään, onko ukollani superspermaa.
3:nen jatkaa: mun miehellä ei ole superspermaa, se esikoista tehtäessä jo selvitettiin, ennemminkin vähän heikolaatuista, mutta niin se vaan toimi, kun kaikki stressi lastenteosta oli poistunut.
AV-mamman vaginaerite on niin happaman kirpakkaa, että siittiöt elää vain tunnin.
No me harrastettiin seksiä vain yhden kerran erään kierron aikana ja ovulaatiotestin mukaan ovis oli viikon päästä tuosta, myös varhaisultra myöhemmin vahvisti että hedelmöittyminen on tapahtunut n. viikon kulutta yhdynnästä.