Mies piilotti pääsiäisen aikana mignon-munia munakennoon
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sun miehen, paljollako myyt? <3
Ei oo kaupan ;)
Ap
Höh. Ehkä sitten käyn vaan kaupasta ostamassa Mignonin. onko ne muuten entisellään vai pilattu jollain palmuöljyllä?
T.1
Vierailija kirjoitti:
Höh. Ehkä sitten käyn vaan kaupasta ostamassa Mignonin. onko ne muuten entisellään vai pilattu jollain palmuöljyllä?
T.1
Luojan kiitos entisellään!
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, ettet munan painosta huomannut asiaa?
Toki sen huomaa, jos on syytä epäillä, että kennossa on muitakin munia kuin oikeita. Tokalla kerralla avasin uuden kennon, enkä osannut arvata, että sielläkin olisi niitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava idea! :D Hieno mies sulla, Ap!
Oli se kyllä mustakin aika hauska juttu! Varsinkin, kun menin toisenkin kerran vipuun.
Ap
Vanha juttu toi piilo :D mä itse löysin lapsena niitä munakennosta kun mummoni oli niitä sinne piilottanut :D
Vierailija kirjoitti:
Kas kun et keittänyt niistä yhtään.
No onneksi en :D Aika harvoin keitän munia. Mä yleensä lasken ne munat lusikalla veteen, ehkä olisin huomannut sen pohjassa olevan sokerinupin siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu toi piilo :D mä itse löysin lapsena niitä munakennosta kun mummoni oli niitä sinne piilottanut :D
Mulle taas kukaan ei ole piilottanut pääsiäismunia ylipäätään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, ettet munan painosta huomannut asiaa?
Hah, sehän hyvin tiedetään, että naiset ei osaa lainkaan arvioida munan pituutta tai edes painoa.
Ainoa muna jota meillä mies laittoi muutaman kerran piiloon pääsiäisenä, oli... ;)
Mä haluan sun miehen, paljollako myyt? <3