P o. P - olenko ainoa...?
...joka ei vaan lämpene näille vaatteille?
Kävin eilen aleilla ja taas kerran P o.Pin liikkeessä ja yksinkertaisesti mua ei vaan nappaa ;) Ihan ok, mutta ei mitään sellaista pakko saada kamaa... ?:|
Kommentit (16)
Hei,
olen siellä käynnyt monta kertaa pyörimässä mutta kun
EI niin Ei. En oikeen löydä mitään ;)
Ulkovaatteet tuntuvat kyllä kohtuullisen hyviltä mutta niinkuin
Laurakin en ole valmis niistä ihan noin paljon maksamaan :D
Et ole ainut sillä vaikka on ale aika niin kauppa pursuaa kamaa ;)
Esim. ne kuorivaatteet on mun mielestä tylsiä (paljon kehuttu ruututakkikin oli musta aika kamala livenä) ja ihan älyttömän jäykän oloisia.
Maatilakuosista, yksivärisistä ja raidoista tykkään mutta loput on nounou.
Pojille siellä on mielestäni jotain hauskoja juttuja, esim farkkuja. Tyttöjen äitinä näitä vain ihastelen ja joudun toteamaan tyttömalliston lähinnä kammottavaksi. Vielä pari vuotta sitten ostin sieltä aivan ihania klassisia trikoomekkoja -joita sitten vielä tänä kesänä käytetään sinnikkäästi tunikoina. Varmasti trendikäs puoti on tarjotessaan uusretroa, mutta kun minä olen niin tylsä että pidän tummansinisistä ja valkoisista vaatteista lapsilla kesällä....
Ulkovaatteet on varmasti tosi laadukkaita ja hyviä, mutta ovat niin supertylsiä, että en halua laittaa niihin semmosia summia.
että minua taas mielyttää se että ovat yksivärisiä ja löytyy punaista ja sinistä takkia. Reimatecit ja muut lime-, turkoosi-, oranssiväriset ulkovaatteet vältän viimeiseen asti koska ovat niin sen yhden kauden juttuja. Suosin sellaista mikä ei suoraan huuda että kevätmallisto 2008 jne.
Toinen syy miksi suosin yksivärisiä on se että haluan ainakin yrittää kalliita haalareita käyttää sekä tytöllä että pojalla ja unisex ulkovaatteita on mielestäni vaikea löytää. Tässä kohtaa jos jollain on hyviä vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Po.p on yksi suosikki meillä, mutta en minäkään kaikesta tykkää. Retromuoti kun ei ihan innosta, mutta kaikki raidallinen ja ruudullinen on taas suosikkeja (paitsi se edellä mainittu kuoritakki, yäk). Kirkkaan punaista ja tummansinistä olen yleensä myös löytänyt Po.p:sta kun muiden kauppojen väriskaala ihan jotain muuta.
Harvemmin jonkun merkin koko mallisto mielytä vaan poimin sieltä sun täältä ne mieluisat ja pyrin aina keksimään jonkun muun yhdistelmän kun mikä on näyteikkunassa. :)
... muhunkaan ei ihan kaikki sentään Po.pissa iske. Paljon on siellä kuoseja ja omituisia väriyhdistelmiä mitä en ostaisia mistään hinnasta. Raitavaatteita löytyy meilläkin joka pojalla ja joitakin valittuja uusretrokuosejakin. Kuoritaki ja fleecet on niin hyviksi todettu, että niitä meille tulee joka vuosi. Ruututakeista tykkään erityisesti.
Täytyy tosin myöntää, että Po.pista kelpuutan jonkun vaatteen PIKKUSEN helpommin kuin jostain toisesta kaupasta ihan vaan sen takia, että laatu on niin erinomaista. Esimerkkinä voin kertoa, että meillä on parit sukat, jotka äitini toi 5 vuotta sitten Ruotsin po.pista meidän esikoille. Nyt ne on käytössä kolmannella pojalla ja ne jatkaa matkaa vielä serkkupojallekin oikein hyvässä kunnossa. Yhtään "sutta" ei ole vielä Po.pin vaatteiden kohdalla tullut mulle vastaan.
Monesti olen käynyt, sekä Helsingissä että Ruotsissa niiden liikkeessä mutta aina tyhjin käsin pois tullut. Ne kuorivaatteet olis ihan kivoja kun on yksivärisiä, mutta niin kuin joku jo sanoikin, niin tosi jäykkiä.
ei käy kiistäminen.
Silloin, kun liikettä ei vielä ollut Helsingissä, ostin yökkäreitä ja collegehousuja Tukholmasta. Eikä mennyt tosiaan miksikään, vaikka olivat todella käytettyjä vaatteita.
Mutta jotain tapahtui, kun kauppa tuli Suomeen. Samaan aikaan tuli retromuoti ja värit muuttuivat ankeiksi. Tietty esikoinen oli silloin jo vähän isompi, eivätkä isojen vaatteet sykähdyttäneet samanlailla kuin pienet asut.
Nyt täytyisi pyörähtää katsomassa vauvojen vaatteet, on vaan varastot pullollaan kohta sopivia. No, ainakin ne vauvafarkut täytyy hankkia.
Kun mun mielestä nuo kuorivaatteet ei käytössä ole lainkaan kankeita ja jäykkiä. Kun laitan rinnakkain kuoritakin ja vaikka Ticketin takin, niin kyllä mun mielestä Ticketin vaatteet on kankeampia. Varsinkin Ticketin vk-haalari.
Se mitä mä en ymmärrä näistä Po.pin uudistuksista on, se että ainakaan viime kevään kuoritakkiin ei saa fleeceä vetoketjulla kiinni. Lapsen olis paljon kätevämpää pukea kaksi takkia kerrallaan päälle kuin molemmat erikseen. Toivottavasti tämä ei ole pysyvä muutos...
Meilläkään PO.P ei ole ihan ykkössuosikki. Ongelma vaan on se, että jos ei osta marketkamaa eli prinsessa- ja hirviövaatteita ja aina "poikavärejä" ja "tyttövärejä", jäljelle jää muutama "retromerkki". Muita vaihtoehtoja ei ole. Vai onko - Suomessa? Ulkomaisista nettikaupoista tietysti löytää vaikka mitä.
Hyvä kun joku muukin uskaltaa myöntää, ettei löydä Po.P:n valikoimasta vaatteita. Monasti olen siellä käynyt, mutta kovin paljoa en ole sieltä ostettavaa löytänyt. Keväällä ostin tummansinisen nauhallisen lakin ja se on tuntunut erinomaiselta. Alessa kävin ja löysin sieltä kivan T-paidan sekä yksivärisen vihreän takia. Lasten kuvittamia paitoja ostaisin, mutta ne olivat kaikki lyhythihaisia. Muuten en ole löytänyt mitään eikä meille noilla valikoimilla kovin paljoa noita vaatteita ole tulossa. Toiveikkaana aion kyllä jatkossakin katsoa valikoimat.
Meilläkään PO.P ei ole ihan ykkössuosikki. Ongelma vaan on se, että jos ei osta marketkamaa eli prinsessa- ja hirviövaatteita ja aina "poikavärejä" ja "tyttövärejä", jäljelle jää muutama "retromerkki". Muita vaihtoehtoja ei ole. Vai onko - Suomessa? Ulkomaisista nettikaupoista tietysti löytää vaikka mitä.
Ihan hyvä kommentti. Meilläkin on retrovaatteita pitkälti juuri värien takia, kun käyvät molemmille. Vihreä väri sopii molemmille ja sitä on vaikea löytää. Kävin juuri pari viikkoa sitten Lindexillä ja marisin taas heidän örkkisukistaan. Siellä ei ollut yhden yhtä pojalle sopivaa jarrutonta sukkaa, jossa ei olisi ollut pääkalloja tms. Myyjä vaan selitti, että koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Luulisi että yhden örkittömän tai kallottoman sukkamallin lisääminen ei olisi niin kovin vaikeaa. Yksivärinen kelpaisi hyvin. Tosin epäilen, että kyse oli ennemminkin siitä, että ne kaikki oli jo ostettu loppuun.
Mun ongelma on varmaan se, että mä tykkään tytölläni pitää vaaleanpunaista ja enemmän tyttömäistä. Peruspunaiset ja ns. perusvaatteet tai retro eivät ole ollenkaan mun juttuni. Joten sen vuoksi se P o.P ei iske.
Meillä ei ole yhtään popin vaatetta. Viimeksi keväällä kävin mallistoa tosissani läpi, kun etsin pojilleni vaatteita. Ei tullut popia vaan tuli reimaa. Ovat nuo ruotsalaiset liian kirjavia minun makuuni vaikka laatu varmasti olisikin ihan hyvää. Lisäksi mietin, että miksi ostaisin vastaavan ruotsalaisen, kun voi hyvin ostaa ihan toimivaksi todetun kotimaisen merkin. Toki tiedän, että reimaa ei valmisteta Suomessa. Tuskinpa tuota popiakaan valmistetaan Ruotsissa, suunnitellaan ja brandätään, kuten reima Suomessa...
Ei iske minuun. Ainoa silmääni miellyttävä vaate on ollut tyyliblogissakin esitelty ruutukuoritakki yhdistettynä yksiväriseen ruskeaan ja oranssiin.
Ehkä sitten itsekin pidän hieman tyttömäisemmistä vaatteista, niin sanotusti. Ver de terren yksiväriset puvut ja takit ovat ihania, mutta Po.pin yksivärisistä en pidä.
Minä sitten löydän meidän tyylisiä vaatteita muualta vaikka kuinka paljon. En ymmärrä, miten joku ei löydä lapselleen mieleisiään vaatteita, kun tarjonta on niin valtaisa, nettikaupat mukaan lukien. Hienoa, että makuja on monia.
Minä sitten löydän meidän tyylisiä vaatteita muualta vaikka kuinka paljon. En ymmärrä, miten joku ei löydä lapselleen mieleisiään vaatteita, kun tarjonta on niin valtaisa, nettikaupat mukaan lukien. Hienoa, että makuja on monia.
Ulkomaisista verkkokaupoista löytääkin paljon, mutta suomalaisista en ole löytänyt muita kuin noita retrokuoseja. Niitä meillä sitten riittääkin. Jonkun verran olisi tarjolla sarjakuva- ja kirjahahmoja, mutta en pidä niistä ollenkaan. Pupu Tupunat, Bamset, Pepit yms. jäävät ostamatta. En myöskään halua ostaa vaatteita, jotka tiedän huonolaatuisiksi. Esimerkiksi Citymarketin Naperoissa on ihan kivojakin vaatteita, mutta kun ne eivät kestä mitään. Tietyt ketjut myyvät myös kivoja vaatteita, mutta jo vaatteen käteen ottaessa tietää sen venähtäväksi lumpuksi. Oma haasteensa on toisen lapsen iho-ongelmat. Minun täytyy kokeilla aika tarkkaan, miltä vaate tuntuu ennen kuin ostan sen. Esimerkiksi eräät suloiset veluurihousut rikkoivat ihon ja kudosneste (tai mitä rikkoutuneesta ihosta erittyykään) kasteli housut nopeasti vaihtokuntoon.
Olen myös monasti kritisoinut sitä, että monet lastenvaatekaupat myyvät turhan kalliita merkkejä. 25 euroa voin lapsen paidasta maksaa, mutta en enempää.
Kävin viikko sitten p.o.pissa ihan innosta hihkuen (olin ilman lapsia liikenteessä) ,mutta sain pettyä. Minustakin tuntui, että tarjonta oli poikavoittoista (maatilavaatteet oli kivoimmat, myös mekkona:) Kuitenkin jäi ostokset laihanlaisiksi. Esikoispojalle ja kuopustyttöselle tuli ostettua kaupunkisukat alekorista. Olisin ostanut keskineidillekin, mutta kokoja ei enää ollut:(
Pitänee seuraavan kerran suunnata muualle ja ostella nettishopeista.
Tykkään niistä raitajutuista, mutta uudet värit ja kuosit ei nappaa yhtään.
Ulkovaatteet on varmasti tosi laadukkaita ja hyviä, mutta ovat niin supertylsiä, että en halua laittaa niihin semmosia summia.