Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANOPIN VIERAILUT VENYVÄT 6-8 TUNTISIKSI!

Vierailija
28.03.2016 |

Sitten anoppi on kokoajan äänessä ja huutaa.

Muuten vielä menisi tuo aika, mutta koko sen ajan hänellä on kokoajan jotain asiaa.

Usein vielä, kun hän lähtee meiltä niin hänen äänensä on todella maassa. Enkä kyllä ihmettele yhtään. Kun on kokoajan äänessä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikö tuo ole aika paljon

?

Ap

Vierailija
2/22 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette yksinkertaisesti kieltäydy anopin vierailuista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä lyhin anopin vierailu on kestänyt 24 tuntia, mutta eipä ne sellaisen takia tavallisesti viitsi ajaa

Vierailija
4/22 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette yksinkertaisesti kieltäydy anopin vierailuista? 

Miten siitä muka voi kieltäytyä. Sanoa puolison äidille, että tänne ei enää sitten tulla?

Vierailija
5/22 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi samalle päivälle muuta ohjelmaa ja suo anopille se pari tuntia. Problem solved.

Vierailija
6/22 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kehtaa kieltäytyä niin keksikää jotain menoa niin, että anoppi ei voi olla pitkään kylässä. Vaikka pitää mennä kauppaan, kylään jonkun luokse etc. Ei ole vaikeaa. Tai menette hänen luokse kylään tai vaikka syömään ulos.

Näin joudun tekemään ystäväni kanssa kun hän ei tajua lähteä ajoissa ja aina ei ole mahdollista tavata muualla.

Vierailija
7/22 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun nauratti viestiketju. Täälläkin vierailut venyvät useampituntisiksi. Ei voi poiskaan olla, ja vaimo ihmettelee, että miksi olen niin kiukkuinen. Siinä menee koko helkkarin päivä ja jo vähän edellistäkin, kun alkaa valmistautuminen. Olen yrittänyt ehdottaa muutaman tunnin visiittejä tavalla tai toisella (esim. juuri tuo, että on sovittua menoa), mutta kun ei käy, loukkaavaa.

Ja kohta tänne hiipii tuo katras ja pitäisi olla niiiiiin kivaa. Saakeli hiiretkin hyppivät loukkuihinsa, kun anoppi parkkeeraa 7 tunniksi itsensä olkkariin.

Vierailija
8/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva lukea näitä viestejä. Täällä anoppi myös taikinoi itsensä ja kovaäänisen perheensä 4-6 tunnin visiiteille. Siinä se pv meneekin. Ja toki hän suunnittelee myös kotimme siinä samalla. Olen lähes aina ihan loppu, kun perävalot näkyvät, ja huomaan huolestuneena salaa haaveilevani hänen hukkumistaan lähijärveen toi aivan v..n. ruma samovaari (nököttää lahjana modernin vitriinimme päällä) sylissään. Vaimoni on innoissaan kälkättämässä äitinsä kanssa ja kummastelee kovin, kun kysyn, että eikö pari tuntia riittäis (asuvat lähellä).

Vika saattaa olla nyös allekirjoittaneessa.🤔

Vierailija
9/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyyttä on 300 km niin anoppien vierailut ovat aina vähintään 48h. Pisimmillään on ollu 5 viikkoa.

Vierailija
10/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää n 3 tuntia 3 kertaa viikossa ja aina yllärinä. Tullaan pienten lasten (2 alle 2-vuotiasta) päiväunien aikaan ja paheksutaan ku nukutaan keskellä päivää! Sitten ite urvahtaa tunniksi istuiltaan kun on saanu kahvit. Vittu...

Vierailija
11/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi edellistä anopin vierailua kesti 3kk. Viisumi ei antanut enempää myöten.

Vierailija
12/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa?😳 Elinkautinen, saithan apua tai jonkun rokotteen?

Jos anoppini tulisi viideksi viikoksi kämpille asumaan, tappaisin itseni tai lähtisin muukalaislegioonaan.

Vierailija
13/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten että kun lapset muuttaa kotoa niin niiden luona ei saa vierailla kun miniä ahdistuu.

Vierailija
14/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kestää n 3 tuntia 3 kertaa viikossa ja aina yllärinä. Tullaan pienten lasten (2 alle 2-vuotiasta) päiväunien aikaan ja paheksutaan ku nukutaan keskellä päivää! Sitten ite urvahtaa tunniksi istuiltaan kun on saanu kahvit. Vittu...

Just näin. Horroria.

Meillä kanssa saattaa tulla yllärinä vittu mittaamaan pihatuijien pituutta takapihalle ja koputtelemaan saatana ikkunoita ja vilkuttamaan! Kukkuu. Ihan siis käsittämätöntä laholatvojen toimintaa. Kuka helvetin ihmisnyrjähdys saa pieneen mieleensä lähteä vävypojan takapihalle mittaa pihakasvien pituuksia? Vallihauta ja tiiikeri + piraijat + sakaramiinat kehiin.

Vierailija
15/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein näitä vierailuja sitten on? Jos kerran vuodessa käy, niin eihän tuo paljon ole, mutta kerran- pari viikossa vierailee, niin ymmärrän rasittuneisuutesi.

Miksi et jätä puolisoasi äitinsä kanssa kahdestaan, ja lähde itse vaikka lenkille tai muun harrastuksen pariin?

Vierailija
16/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein näitä vierailuja sitten on? Jos kerran vuodessa käy, niin eihän tuo paljon ole, mutta kerran- pari viikossa vierailee, niin ymmärrän rasittuneisuutesi.

Miksi et jätä puolisoasi äitinsä kanssa kahdestaan, ja lähde itse vaikka lenkille tai muun harrastuksen pariin?

Kerran-pari kuukaudessa, joskus viikottain. Teoriassa hyvä idea, mutta, mitä luulet, että siitä ajatellaan, kun lähtee lenkille eikä osallistu keskusteluihin? Voin kertoa, että haukut tulee.

On mielestäni hiukan rasittavaa, että kysymättä tullaan tiluksille muutenkin aika kiireisessä elämäntilanteessa. Koti on mulle kuitenkin rauhoittumisen ja oman ajanhallinnan turvasatama.

Ps. Sorry, jos kysymyksesi oli tarkoitettu jollekin toiselle.

Vierailija
17/22 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten että kun lapset muuttaa kotoa niin niiden luona ei saa vierailla kun miniä ahdistuu.

Saa ja pitäkin vierailla. Kunhan ei käyttäydy kuin toope.

Vierailija
18/22 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on viisi poikaa, joista kolme asuu omillaan. En ole vaivaksi äitinä, en anoppina. En ole kertaakaan käynyt heidän asunnoillaan. Enkä aio koskaan käydä. Olen siis loistotyyppi! Aivan unelma anoppi.

Vierailija
19/22 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Anoppi asuu seitsemän kilometrin päässä ja käy ehkä kolme kertaa vuodessa, viipyy tunnin max. Ja on vielä mukavakin, voisi mun puolesta käydä vaikka joka päivä.

Vierailija
20/22 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pahin on mun äiti ja se tuo vielä puolet sukua mukanaan meille möykkäämään (ei siis kysy etukäteen, voiko kutsua meille vieraita). Sitten vielä jankkaa, että pitää muistaa levätä! Jaa niin milloin?