Miksi nuoret naiset kriiseilevät pienistä rinnoista?
Ei kenenkään rinnat ole valmiit 20-vuotiaana. Turha siis 17-24-vuotiaiden tyttösten huolehtia jos ne ovat pienet, kaikkien tyttöjen rinnat kasvavat 25-vuotiaaksi asti.
Kommentit (10)
Jaa, minulla ikää pian 31v. ja ihan saman kokoiset rinnat nyt kuin 16-vuotiaanakin.
No ehkä ne kasvavat, jos muutenkin lihoo, mutta se onkin sitten eri asia...
Kriiseily johtuu ilkeistä kommenteista mitä miehiltä tulee. Minun rintoja on haukuttu vielä päälle 3-kymppisenä. Kyllä se sattuu kun mies toisensa jälkeen haukkuu niitä. Kukaan ei ole koskaan hyväillyt rintojani. En itse kiinnitä niihin mitään huomiota ja mielestäni ne ovat normaalit rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Kriiseily johtuu ilkeistä kommenteista mitä miehiltä tulee. Minun rintoja on haukuttu vielä päälle 3-kymppisenä. Kyllä se sattuu kun mies toisensa jälkeen haukkuu niitä. Kukaan ei ole koskaan hyväillyt rintojani. En itse kiinnitä niihin mitään huomiota ja mielestäni ne ovat normaalit rinnat.
Harmillista, kertoo aika paljon miehistä joita olet tavannut, toivottavasti jätit jokaisen.
Pienet/normaalit on parhautta.
M
Pienistä rinnoista. Kärsin niistä nuorempana mutta silloinen avomies onneksi osasi arvostaa niitä. Ei ollut siis isojen kannalla ollenkaan. Nyt vanhempana ovat vieläkin timmissä kunnossa, imetystenkin jälkeen. Kasvoivat vähän, eivät roiku :) Olen tyytyväinen pieniin rintoihini.
naisille on luotu paineet, ja sitten raukat kuvittelee että eivät saa miestä, jos ei ole isoja rintoja. olen nainen ja itse taas pidän pieniä rintoja seksikkäinä ja aina silloin tällöin haaveilen että omanikin olisi pienemmät, jotta mekot istuisivat paremmin, vaikka minullakaan ei järin suuret ole. en todellakaan tajua rintojen ihannointia ja pidän idiootteina sellaisina, jotka pitävät isoja rintoja parempina ja haukkuvat pienirintaisia. ja en todellakaan tajua ihmisiä, jotka ottavat silikonit. js joku mies sanoisi, niin tökerösti että minulla on pienet niin heittäisin pellolle ja olisin mieluummin vaikka yksin. haluan jonkun, joka arvostaa minua sellaisena kuin olen. en minäkään miehille mene laukomaan, että ideaalipenis olisi muuten se ja se. pitäisi varmaan alkaa siirtämään paineita miestenkin suuntaan, niin ehkä tajuavat kuinka tökeröä on keskittyä ulkoisiin piirteisiin. on isoja pieniä ja isoja, eri muotoisia, annetaan kaikkien kukkia eikä vaadita että jos ei mahdu hyvin kapeaan muottiin eli hoikka mutta muuten tulisi olla isot rinnat, jotka ovat rasvakudosta muuten...
Vierailija kirjoitti:
Omia rintojani ei ole koskaan mies kommentoinut negatiivisesti mutta naiset kylläkin. Viimeisimmän kerran joku nainen kommentoi niitä baaritiskillä kun odotin vuoroani. Enkä siis edes tuntenut tuota tyyppiä ennestään. Mutta ikävältä se kommentointi silti tuntuu, oli kyseessä mies tai nainen.
-kolmonen-
On toki tapauksia, jossa rinnat ovat kasvaneet vielä 20-25-vuotiaana. Suurimmalla osalla rintojen murrosikään kuuluva kasvu päättyy kuitenkin 17-18-vuotiaana. Tietty raskauden tai lihomisen myötä kasvavat. Pienissä rinnoissa ei ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään rinnat ole valmiit 20-vuotiaana. Turha siis 17-24-vuotiaiden tyttösten huolehtia jos ne ovat pienet, kaikkien tyttöjen rinnat kasvavat 25-vuotiaaksi asti.
T. veikko 55v
Olen alle 20-v enkä kyllä ole huomannut että olisivat kasvaneet viime vuosina enää..