Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Leijonan luola formaatista?

Vierailija
28.03.2016 |

Pakko sanoa, että itse olen ihan koukussa tähän formaattiin. Tulee aina katsottua ja mielestäni parasta viihdettä mitä Tv:stä tulee. Mulle kelpaa siis se jenkki-, kanadalainen- ja brittiversio. Tykkäättekö itse katsoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/25 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja tykkään. Ohjelmassa näkyy mielestäni hyvin kulttuurierot Pohjois-Amerikan ja Euroopan välillä. USA ja Kanada presentaatiot on viimeisteltyjä ja esiintyjät itsevarmoja ja habitukseensa kokonaisvaltaisesti panostaneita, ja sijoittajat lähtevät mukaan vähän hullumpiinkin ideoihin. Myös hyväntekeväisyys tärkeää (paska idea mutta hyvä tarina = rahaa tulee). Uk versiossa "leijonat" tuhahtelevat halveksivasti ja pyörittelevät silmiään jo presentaation aikana ja käytöstavat puuttuvat heistä osalta miltei täysin, huumorintajua ei juurikaan löydy, yrittäjät ovat itsestään epävarmoja ja selkeästi eivät tottuneet esiintymään ja ehkä 5% esitellyistä ideoista saa lopulta sijoittajan...vaivaannuttavaa katsottavaa. Opettaa kyllä liiketaloudesta paljon. Suosittelen varsinkin kaikille yrittäjäksi aikovalle tai alaa opiskelevalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa ohjelma on selkeästi viihdeshow, UK:ssa vakava tilaisuus. Suomessa vitsi...

Vierailija
24/25 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin eli Mr. Wonderful on ehdoton suosikkini. Sanoo asiat suoraan.

Vierailija
25/25 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sarjasta , luomumyönteisiä ja Whole Food mainitaan usein .