Mitä mieltä Leijonan luola formaatista?
Pakko sanoa, että itse olen ihan koukussa tähän formaattiin. Tulee aina katsottua ja mielestäni parasta viihdettä mitä Tv:stä tulee. Mulle kelpaa siis se jenkki-, kanadalainen- ja brittiversio. Tykkäättekö itse katsoa?
Kommentit (25)
Katson ja tykkään. Ohjelmassa näkyy mielestäni hyvin kulttuurierot Pohjois-Amerikan ja Euroopan välillä. USA ja Kanada presentaatiot on viimeisteltyjä ja esiintyjät itsevarmoja ja habitukseensa kokonaisvaltaisesti panostaneita, ja sijoittajat lähtevät mukaan vähän hullumpiinkin ideoihin. Myös hyväntekeväisyys tärkeää (paska idea mutta hyvä tarina = rahaa tulee). Uk versiossa "leijonat" tuhahtelevat halveksivasti ja pyörittelevät silmiään jo presentaation aikana ja käytöstavat puuttuvat heistä osalta miltei täysin, huumorintajua ei juurikaan löydy, yrittäjät ovat itsestään epävarmoja ja selkeästi eivät tottuneet esiintymään ja ehkä 5% esitellyistä ideoista saa lopulta sijoittajan...vaivaannuttavaa katsottavaa. Opettaa kyllä liiketaloudesta paljon. Suosittelen varsinkin kaikille yrittäjäksi aikovalle tai alaa opiskelevalle.
Amerikassa ohjelma on selkeästi viihdeshow, UK:ssa vakava tilaisuus. Suomessa vitsi...