Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko jollakin on ahdistus huomisesta työpäivästä?

Vierailija
28.03.2016 |

Miten selviätte ahdistuksen yli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Tykkään työstäni. Lisäksi hiihtoloma alkaa lyhyen työviikon jälkeen.

Vierailija
2/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihanaa kun arki alkaa, pyhät menneet teinien kanssa riidellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOOOOOOOOO!

Täytyy vaan kestää... reilut pari kuukautta enää...

t. yläasteen opettaja

Vierailija
4/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla joten ei onneksi tarvii mennä sinne paskalafkaan.

Vierailija
5/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Yritän pitkittää tätä päivää niin paljon kuin mahdollista. Aion esim. saunoa paria tuntia. Aika tuntuu silloin kuluvan hitaammin.

Vierailija
6/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työpäivästä vaan klo 4.45 heräämisestä

Vierailija
7/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa 6 päivän vapaat, pääsiäinen duunissa :)

Vierailija
8/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti nauttia vapaapäivästä ja olla miettimättä huomista. Ahdistaa silti pikkuhiljaa. Rankka viikko tulossa.

Vierailija
9/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lauantaina tuttuni kysyi kuinka olen viihtynyt työssäni, jonka aloitin viime keväänä. Vastaus on, että en ole viihtynyt yhtään, ihan paskaduuni, olen muutaman vuoden pomona, että cv ei näytä pahalle ja vaihdan rivityöntekijäksi. Huominen vituttaa. Ainoa kevennys on se, että iso osa alaisista lomalla.

Vierailija
10/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työ ei sinänsä ahdista, mutta arkirumba, jossa vielä lisämausteena kellojen siirto, ahdistaa. Nyt on saanut neljä päivää levätä, ja eron huomaa heti. Tavallinen viikonloppu ei meinaa riittää palautumiseen. Eniten harmittaa lapsen puolesta - olisi kiva jos lapsella olisi iltaisin ja viikonloppuisin rento äiti, eikä vähän kireä ja ylikierroksilla helposti käyvä äiti. 

En edes tiedä mistä tätä parhaiten purkaisi. Työpäivän lyhennys ei välttämättä auttaisi, stressi saattaisi vain olla suurempi. Projektit kun eivät muuttuisi mihinkään vaikka tekisin lyhyempää päivää.  Saadaan nyt kuitenkin vanhempien välisellä työnjaolla pidettyä lapsen hoitopäivät  ihan järkevinä ja joustoa kummallekin. Työssäkään ei ole mitään sen suurempaa vikaa - joskus on stressaavaa, mutta ihan tavallisella tasolla. Ehkä olen vain heikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan