Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojaa vastailee kysymyksiinne

Vierailija
28.03.2016 |

Kysykää mikä mietityttää esim. teidän toimistonne siivouksessa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saat kuukaudessa palkkaa?

1500e kuussa ennen veroja. -AP

Miksi niin vähän? Onko täydet tunnit? Itse olin kolmena kesänä yksityisessä siivousfirmassa, ja kuukausipalkkaa tuli toissa kesänä 1623 €. Katsoin äsken palkkanauhasta. Minunkin työni oli toimistosiivousta (sisältäen pari liiketilaa, jotka siivottiin vasta illalla klo 18 jälkeen).

Vierailija
42/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin vähän? Onko täydet tunnit? Itse olin kolmena kesänä yksityisessä siivousfirmassa, ja kuukausipalkkaa tuli toissa kesänä 1623 €. Katsoin äsken palkkanauhasta. Minunkin työni oli toimistosiivousta (sisältäen pari liiketilaa, jotka siivottiin vasta illalla klo 18 jälkeen).

En minä tiedä. Pitäisi varmaan firmaa vaihtaa. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. ;-)

Oletko kauan ollut samassa siivousfirmassa töissä ja onko työkohteesi pysynyt kokoajan samana?

Vierailija
44/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. ;-)

Oletko kauan ollut samassa siivousfirmassa töissä ja onko työkohteesi pysynyt kokoajan samana?

Sama firma, eri kohteet. -AP

Vierailija
45/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiätkö tekemään rauhassa työsi vai pitääkö sinun "juosta" kerkiäksesi tekemään kaikki työt annetussa ajassa?

Vierailija
46/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä oma kahvihuone vai saatteko oleskella muiden työntekijöiden kahvihuoneessa (siis muutenkin kuin siivoten sitä silloin, kun se ei ole käytössä)?

Ei ole omaa kahvihuonetta. Minulla on oma kahvinkeitin siivouskomerossa :) -AP

Minkälainen olisi ihanteellinen taukotila, hiukan leikkimielinen kuvitelma?

Sohva ym. välillä voisi lepäillä kunhan työt tulisi tehtyä?

Onko kohteisiin hyvin mitoitettu työaika?

Vierailija
47/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyykö esim toimistotyöntekijöistä jotain mielikuvia roskistensa perusteella?

Vierailija
48/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvitteletko/herratteletko toimiston työntekijöitä? Jos et niin miksi ei?

Vierailija
49/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkan pitäisi muodostua työehtosopimuksen (TES) mukaan. Ei firman mukaan. En väitä, että olisit alipalkattu, mutta kannattaa lukea sitä kiinteistöalan tesiä. Vaikuttaisi erikoiselta, että kesätyöntekijän kuukausipalkka on 1623€. Luulisi, että pitkäaikaisella olisi sama, tai jos kokemusta karttunut, niin isompikin.

Vierailija
50/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä sympaattisen oloinen henkilö, jatka samaan malliin.

Mukavaa kevään jatkoa sinulle!

Vierailija
51/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkan pitäisi muodostua työehtosopimuksen (TES) mukaan. Ei firman mukaan. En väitä, että olisit alipalkattu, mutta kannattaa lukea sitä kiinteistöalan tesiä. Vaikuttaisi erikoiselta, että kesätyöntekijän kuukausipalkka on 1623€. Luulisi, että pitkäaikaisella olisi sama, tai jos kokemusta karttunut, niin isompikin.

se kesätyöntekijä joka kertoi saaneensa 1623 kertoi että työtä tehtiin iltasin klo:18.00 jälkeen joten siihen palkkaan on tullut iltalisät ja ties mitä muuta.. ap on toimistosiivooja ja oletan että tekee ihan päivävuoroa vaan.

Vierailija
52/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se kesätyöntekijä joka kertoi saaneensa 1623 kertoi että työtä tehtiin iltasin klo:18.00 jälkeen joten siihen palkkaan on tullut iltalisät ja ties mitä muuta.. ap on toimistosiivooja ja oletan että tekee ihan päivävuoroa vaan.

Ihan toimistosiivousta se oli, päivätyötä enimmäkseen. Ja vain parissa liiketilassa käytiin klo 18 jälkeen. Ei ole kyse mistään ihmeellisistä "ties mistä" lisistä.

Terv. Kesäsiivooja

Vierailija
53/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerkiätkö tekemään rauhassa työsi vai pitääkö sinun "juosta" kerkiäksesi tekemään kaikki työt annetussa ajassa?

Kohteet on mitoitettu niin tiukiksi, ettei ole mitenkään mahdollista siivota kuten siivoussopimuksessa lukee. Siivoan omalla tavallani, enkä "juokse". Jos en ehdi siivota asiakkaan mielestä tarpeeksi hyvin, otan moitteet vastaan, mutta en siltikään juokse.

Vierailija
54/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä oma kahvihuone vai saatteko oleskella muiden työntekijöiden kahvihuoneessa (siis muutenkin kuin siivoten sitä silloin, kun se ei ole käytössä)?

Ei ole omaa kahvihuonetta. Minulla on oma kahvinkeitin siivouskomerossa :) -AP

Minkälainen olisi ihanteellinen taukotila, hiukan leikkimielinen kuvitelma?

Sohva ym. välillä voisi lepäillä kunhan työt tulisi tehtyä?

Onko kohteisiin hyvin mitoitettu työaika?

Ei kaipaisi taukotilaan kuin pöydän, pari tuolia, jääkaapin ja kahvinkeittimen. Sohva olisi kiva, muttei välttämätön. -AP

Vierailija
55/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyykö esim toimistotyöntekijöistä jotain mielikuvia roskistensa perusteella?

Syntyy tottakai :) -AP

Vierailija
56/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouvitteletko/herratteletko toimiston työntekijöitä? Jos et niin miksi ei?

En ole koskaan rouvitellut tai herroitellut ketään, enkä näe mitään syytä niin tehdä :D -AP

Vierailija
57/57 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vissiin joku vitun elämänkoululainen? Ei oo koulutus kiinnostunut vai?

Ihan lutunen olet, että tekisi mieli poskestasi rutistaa. Joillakin se on päähän iskostunut, että siivoaminen olisi joku rangaistus. Että me olemme rikollisia, varkaita, narkkareita, pohjasakkia. Olen siivonnut jo kohta 15 vuotta, enkä työkseni ole muuta tehnyt, enkä tahdo.

Työkavereina ollut entisiä kokkeja, perhepäivähoitajia, kauppiaita, opettajia yms. jotka kyllästyneet työhönsä ja tulleet siivoamaan, juu kyllä, ihan omasta tahdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi