Mies, josta varoittelin ystävääni, on nyt pahoinpidellyt hänet. Poliisia tarvittiin...
En voi peitellä vahingoniloani. "Ystävä" nimittäin laittoi minuun välit poikki, koska olen ilkeämielinen ja hänen onnensa esteenä.
Noh... kosti vieläpä minulle pahimmalla mahdollisella tavalla. Tiesin heti, että tämä mies on rikollista ainesta jo naamasta. Nyt se sitten on todennettu.
Turha tulla minulle ruikuttamaan!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Todella fiksuilta ihmisiltä vaikutatte molemmat. Eiku...
En luokittelisi itseäni epäfiksuksi enkä tätä toista osapuoltakaan.
Eli maisterin paperit kummallakin takataskussa. Nyt ei ole kyse WT-menosta. Paremmissakin piireissä tapahtuu tällaista, kun tunne-elämä ailahtelee.
Korkeampi kynnys ehkä kutsua poliiseja, mutta näin nyt hän oli harkinnut.
Sain siitäkin mielihyvää, kun maija seisoi juuri pääsiäisillallistaan viettävien "parempin ihmisten" nokan edessä.
Kehtaakohan naamaansa näyttää vielä naapurustossa?
Oliko kosto "perätön" lasu, josta lapsesi kärsi siksi, että kotikäynnillä hälyttäviä merkkejä vaikka väkivallasta tai alkoholismista löydettiin ts. "lavastettiin". Jos olisit parempi kirjoittaja voisin jopa ymmärtää vahingonilosi, nyt vaan pidän sinua, ystävääsi ja ystäväsi uutta miestä kaikkia samalla viivalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vanha ystäväsi on pahoinpidelty, mutta olet vain vahingoniloinen ja tunnet iloa siitä, että satuit olemaan oikeassa? Vai mikä on tämä "pahin mahdollinen tapa"?
Ei se ystäväsi varmaan hirveästi tuossa välirikossa kuule menettänyt.
Kyllä olen nimenomaan vahingoniloinen.
Hän kosti "sanomiseni" lapseni kautta. Eli järjesti lapselleni ikävät oltavat, koska minä olin sanonut hänen miesystävästään pahasti.
Menetti tai ei minussa mitään. Mutta olen tyytyväinen siihen, että olin täysin oikeassa. Paheksu vain!
Ok. Eli yhteenveto:
Ystäväsi on tyhmä ja ikävä ihminen.
Sinä olet tyhmä ja ikävä ihminen.
Olet ylpeä siitä, että olet tyhmä ja ikävä ihminen.
Jep. Oikeassa olit, nyt on vissiin hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vanha ystäväsi on pahoinpidelty, mutta olet vain vahingoniloinen ja tunnet iloa siitä, että satuit olemaan oikeassa? Vai mikä on tämä "pahin mahdollinen tapa"?
Ei se ystäväsi varmaan hirveästi tuossa välirikossa kuule menettänyt.
Kyllä olen nimenomaan vahingoniloinen.
Hän kosti "sanomiseni" lapseni kautta. Eli järjesti lapselleni ikävät oltavat, koska minä olin sanonut hänen miesystävästään pahasti.
Menetti tai ei minussa mitään. Mutta olen tyytyväinen siihen, että olin täysin oikeassa. Paheksu vain!
Kuulostaa että ystävä ja mies ansaitsee toisensa. Tuen sinua vahingonilossasi. Alhaista kostaa lapsen kautta.
No omat pari kaveriani varoittelivat uudesta miesystävästäni, joka oli kauhea narsistipsykopaatti. Toinen näistä levitteli juttuja miten mies pettää. Olen edelleen miehen kanssa yhdessä.
Näistä naisista toisella oli narsku-ex, joka ei sallinut yhteydenpitoa ystäviin. Toinen itse pahoinpiteli miestään, viilteli ja joi.
En sitten tiedä enää mikä on lopullinen totuus. Olen vain tympääntynyt epävakaisiin subjektiivisiin ämmiin. Ja toinen näistä ämmiin taisi joskus hakata lastaan...
Luulin, että kyseessä olisi "Nyrkki" :(
Tarkennan.
Kun näin ensi kerran, niin informaatiota ei juuri ollut. Ajattelin sillä kohtaamisella, että siinä ihmisessä näen pahaa.
Kun alkoi kertyä historian tuntemusta tyypin osalta "ystävältä", niin tunne varmistui. Kuka mies(kään) tekisi lapsia kolmelle eri naiselle, eroiaisi jokaisesta vain siksi, että nainen on huono?
Eli kaikki alkoi viitata väkivaltaisuuteen ja näin naapurina katsoen myös pahaan alkoholiongelmaan.
Jälkikäteen katsoen turhan paljon puhuin asiasta. Aikuiset ihmiset hoitakoot omat asiansa.
Tavallaan kaduttaa, että puutuin yhtään mitenkään. Sain vain lokaa niskaani ja ei se vielä mitään, mutta lapsenikin.