Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin laihtua 10kg kesäksi?

Vierailija
28.03.2016 |

Aargh, tajusin että kesään on enää kaksi kuukautta ja sitten pitäisi kehdata liikkua julkisilla paikoilla vähissä vaatteissa. Kroppa on karmea ja ylipainoa löytyy ainakin 5 kg. En ole saanut aikaiseksi tehdä asialle mitään työstressin takia :( Pakko saada nyt ainakin tuo 5 kg pois ennen kesää! Mikä olisi paras tapa laihduttaa n. kilo viikossa? Olen maitoallergikko joten mitään rahkoja en voi alkaa syömään. Entäpä olisiko jollain hyviä vinkkejä kotikuntoiluun (salilla käymiseen tai mihinkään maksulliseen liikuntaan muutenkaan ei ole nyt varaa). Säädettävä käsipainosetti löytyy. Onko hyväksi havaittuja esim. Youtubesta löytyviä jumppavideoita, joilla tulee nopeasti tulosta? Hyvät vinkit ovat nyt tarpeen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita Jillianin 30 day shred. :) Sillä saa näkyviä tuloksia jos vaan jaksaa rutistaa loppuun asti. Lisäksi vhh-ruokavalio, säännöllistä vedenjuontia ja riittävästi rasvaa.

Vierailija
22/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehtiditkö käydä esim pari kertaa viikossa salilla juoksemassa matolla? Samalla tekisit reisiliikkeet laitteilla ja kädet vaikka vapailla painoilla? Itse henk koht tykkään juosta salilla, vielä ainakin. Sit kun tiet ovat sulat kokonaan, niin siirryn varmaan ulos. Kotona teen kyykkyjä!

Mutta jos sulta vaan löytyy 2x viikkoon se 45 min salitreeniin + hyvä ruokavalio, niin sillä saa jo paljon aikaan! Oon iteki tässä kiinteyttämässä raskaus löllöjä pois.. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäontosi kirjoitti:

Mulla lähtee painoa 1 kg per päivä helposti eikä vielä nälässäkään tarvi olla! Syö vaan kevesti! Ja on tosi. Kevensin kerran viikoksi ja se oli liki se 7 kg, piti alkaa lappamaan sit jo oikein olantakaa ruokaa!

Eli kulutat n. 9000-10000 kcal per päivä? Okei :)

Vierailija
24/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, vaikka makaisit sohvalla kesään saakka, kunhan syöt alle kulutuksen. 500 kcal alle kulutuksen päivässä  tiputtaa noin puoli kiloa per viikko. Suosittelisin silti sitä pyöräilyä, vaikka mikään maisemareitti ei olekaan kysymyksessä.

Vierailija
25/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:2:3 aineenvaihduntadietti eli fast metabolism diet. Tai VLCD-menetelmä, vaikka Nutrilett.

Vierailija
26/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että laihduttaessa on tärkeää panostaa ruokaan, että se on oikeasti hyvää. Ruoan kuuluu tuottaa mielihyvää ja siitä pitäisi voida myös nauttia. Jos näin ei ole niin helposti turhautuu ja tulee herkkuhimoja. Laihtuakseen ei ole pakko syödä ankeaa dieettiruokaa tyyliin hernemaissipaprikaa ja raejuustoa viikkotolkulla, vaan kannattaa panostaa makuun ja laadukkaisiin raaka-aineisiin. Jos sen mielihyvän saa tavallisista arkiaterioista, niin sitä ei tarvitse enää hakea herkuista niin paljon. Lisäksi olennaista on keskittyä syömiseen, niin ettei katso telkkaria, surffaa netissä tai lue samalla. Tulee syötyä paljon vähemmän ja huomaa kylläisyyden tunteen helpommin.

Vierailija
27/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole nyt taloudellisesti mahdollisuutta käydä salilla. Eli koitan tehdä kotona lihaskuntoliikkeitä ja sitten kävelyä lisäksi. Mitä mieltä olette, riitääkö liikunnaksi jos teen vaikka 3x viikossa lihaskuntotreenin kotona (joku puolisen tuntia) ja sitten arkisin kävelen tuon 2 km työmatkaa molempiin suuntiin joka päivä (eli yhteensä siis 4 km päivässä) ja vielä viikonloppuisin tekisin ainakin yhden tunnin kävelylenkin? Vai pitäisikö olla vielä jotain lisää? ap

Vierailija
28/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No karppaamalla ainakin, vaikka karppaus tuntuuki olevan aika out. Mutta siis vihreitä vihanneksia ja lihaa. Alkuun pois siis myös pähkinät ja siemenet, niin pääset ketoosiin nopeasti. Googlaa ketogeeninen dieetti. :) Tsemppiä!

Vierailija
29/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäontosi kirjoitti:

Mulla lähtee painoa 1 kg per päivä helposti eikä vielä nälässäkään tarvi olla! Syö vaan kevesti! Ja on tosi. Kevensin kerran viikoksi ja se oli liki se 7 kg, piti alkaa lappamaan sit jo oikein olantakaa ruokaa!

Ei vaan syön vain vähemmän:)! Tosin kulutankin paljon mutta en stressillä vaan ilolla!

Ja vaikea teksti muuten kuluttaa enemmän kuin Aku Ankka tai muu kevyt henkinen työ, salaisuus voi olla ponnistelussa?

Vierailija
30/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole nyt taloudellisesti mahdollisuutta käydä salilla. Eli koitan tehdä kotona lihaskuntoliikkeitä ja sitten kävelyä lisäksi. Mitä mieltä olette, riitääkö liikunnaksi jos teen vaikka 3x viikossa lihaskuntotreenin kotona (joku puolisen tuntia) ja sitten arkisin kävelen tuon 2 km työmatkaa molempiin suuntiin joka päivä (eli yhteensä siis 4 km päivässä) ja vielä viikonloppuisin tekisin ainakin yhden tunnin kävelylenkin? Vai pitäisikö olla vielä jotain lisää? ap

Satavarmasti sinulla on varaa saliin siirtää liian ruuan aiheuttama lasku:)!

Tuo on tekosyysi nro 1.

Vierailija
31/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä:

http://www.dietdoctor.com/low-carb/get-started

Siinä on yksityiskohtaiset ohjeet.

Vierailija
32/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäähän se, jos syöt sen mukaisesti.

Vierailija
33/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on kuin vesi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäontosi kirjoitti:

Ei vaan syön vain vähemmän:)! Tosin kulutankin paljon mutta en stressillä vaan ilolla!

Ja vaikea teksti muuten kuluttaa enemmän kuin Aku Ankka tai muu kevyt henkinen työ, salaisuus voi olla ponnistelussa?

Rautalangasta: 1 kilo laardia = 7000 kcal. Eli jos laihtuu 1 kg per päivä, tarkoittaa se sitä, että kulutat helvetin paljon energiaa. Laskeppas montako tuntia pitää juosta täysillä, että kulutat 7000 kcal.

Vierailija
34/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta on kuin vesi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäontosi kirjoitti:

Rautalangasta: 1 kilo laardia = 7000 kcal. Eli jos laihtuu 1 kg per päivä, tarkoittaa se sitä, että kulutat helvetin paljon energiaa. Laskeppas montako tuntia pitää juosta täysillä, että kulutat 7000 kcal.

En usko kenenkään laihtuvan 7kg viikossa, paitsi ehkä nesteitä, jos on todella turvoksissa. Mutta tuo kilokaloriajattelu on aika wanhaa kamaa, ja se kyllä toimii, jos niin laihduttaa, mutta esim karppausaukoina saatoin saada välillä 3pv/vk jopa 3000 kilokaloria ja paino putosi silti tasaista tahtia.

Vierailija
35/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhuh vaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti sinulla on varaa saliin siirtää liian ruuan aiheuttama lasku:)!

Tuo on tekosyysi nro 1.

Ootko jotenki retardi?

Vierailija
36/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen operaatio käynnissä... Tajusin kolme viikkoa sitten, että olen lihonut 15 kiloa 7 vuoden aikana. En ollut käynyt puntarilla vuosiin, joten mulla ei ollut hajuakaan paljon painoin. Painoa on myös tullut suht tasaisen hitaasti, joten kai silmätkin aina ehti tottua uusiin kiloihin. Mulla on tippunut nyt kolmessa viikossa kolme kiloa ja se on tapahtunut ihan pelkästään ruokavaliota muuttamalla. Syön periaatteessa terveellisesti ja tiedän miten syödään "oikein". Olen kasvissyöjä, mutta 3 viikkoa sitten päätin kokeilla täysvegaaniruokavaliota. Jättämällä maidot, juustot jne turha turvotus on laskenut ja vatsa tuntuu paljon litteämmältä. Tiedän että painoni on tullut istumatyön, viinilasillisten ja kahvihuonepullien johdosta. Pullat, herkut ja "leffaeväät" olen jättänyt pois ja jos jotain makeaa tekee mieli mussuttaa niin otan hedelmiä (yksi ilta söin 5 appelsiinia, en tiedä onko optimaalista, mutta vähemmän kaloreita kuin karkkipussissa).

Viinilasin saan ottaa kun pudotettavasta painosta on puolet pois. Se on mun palkinto!

Olen alkanut tekemään myös pidempiä lenkkejä koiran kanssa ja kunhan kelit paranee niin alan pyöräillä töihin 2-3 kertaa viikossa (12 kilsaa suuntaansa).

Tärkeintä on tiedostaa miten läskit on tulleet ja sillä tavalla muuttaa omia tottumuksia. Heikkoina hetkinä olen katsonut itsestäni otettua valokuvaa jossa olen 2 vaatekokoa hoikempi ja se auttaa jaksamaan, koska haluan näyttää taas yhtä hyvältä!

Vierailija
37/37 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kyykkyjä kun katsot telkkaria. Punnerruksia joka mainoskatkolla. Kuivaharjaa keoppa ennen suihkua, ja sitten rasvaa kunnolla. Näin kaunistuu ja kiinteytyy ihosi.

Sokerit pois kokonaan, vehnä pois ja mielellään ainakin aluksi kaikki vilja, peruna, riisi. Tilalle vihanneksia, vihanneksia lihaa, kalaa ja kanaa.

Herkuksi esim viipaloitu banaani joka on ollut palastekaapissa tunnin. Nam.

Juo paljon vettä ja käy lenkillä, hölkkää niin paljon kuin jaksat ja sitten taas kävelyä väliin. Hiki pitää tulla.

Älä laske kaloreita, älä pidä ihmedieettejä. Onnea matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi