Väsyttää tämä ainainen köyhyys.t.ammattivalittaja
Eikö teitä muita köyhiä väsytä ettei rahaa vaan ole?
Kommentit (53)
Jotenkin liikkistä että tosta Arubasta ammattivalittaja jaksaa viimeiseen asti pitää kiinni. Go girl! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on vuokra? Milloin muutat? Auttaako mies muutossa vai itsekö kannat tavarasi?
350€/kk, pian muutan ja ihan itse vien vähäset tavarat.ap
Moneskos muutto tää sulle onkaan viimeisen vuoden sisään? Teillä taitaa olla mökissä pyöröovet.
Mitä sille ammattivalittajan ja sen miehen miljoonia tuottavalle hoitokodille tapahtui? Niidenhän piti rikastua vanhuksia ja vammaisia hoitamalla ja mies meni suorittamaan jotain tutkintoakin sitä varten.
Taas huijari ap, huomaako muut saman? Todella selvästi nähtävissä, ettet ole alkuperäinen ammattivalittaja. Miksi esiinnyt hänenä? Miksi et kirjoita omana itsenäsi?
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkin "Ammattivalittaja" kannattaisi merkitä itselleen muistiin, mitä valehtelee täällä. Sitten ei sotkeutuisi ainakaan ihan päivittäin omiin valheisiinsa.
Tämä ammattivalittaja ei ole oikea, vaan huijari. Vissiin vähän tylsä pääsiäinen ja pakko keksiä jotain tekemistä. Mene ap vaikka ulos. Keksi itsellesi elämä, niin ei tarvitse varastaa toisilta.
Kyllä olen oikea ammattivalittaja.t.ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen oikea ammattivalittaja.t.ap
Et ole, sen näkee. Et osaa feikata.
Tosi säälittävää ja ärsyttävää tehdä tällaisia täysin turhia aloituksia toisen ihmisen nimissä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan sulla sitten rahaa, kun pystyt kustantamaan itse asumisesi, ruokasi, vaatteesi, maksamaan laskusi ja elättämään poikasi. Ei silloin kannata valittaa köyhyyttä.
Enhän pysty, yhteiskuntahan ne maksaa.ap
Kummalle jää se kuuluisa vuodesohva?