mikä on paras mainos mielestänne tv:ssä tällä hetkellä
Omasta mielestä möllermainos.
Kommentit (19)
Prisman mainos, missä Ruotsin kuninkaalliset ovat siellä ostoksilla ja Kalle ja Daniel ottaa kisan sellaisilla lasten kauko-ohjattavilla autoilla. :`D
Lidlin mainos, jossa kaunis laulu. En edes tiedä mitä siinä mainostetaan, oon vaan kuunnellut ihanaa musiikkia.
Se s-marketin mainos missä ukko ajelee moottorikelkalla, kosii ja tekee ruokaa
Specsaversin mainokset ovat hauskoja. Ja pidän myös Elisan hintasaarnaajista, rallienglantia vääntävät pojat pääsevät seikkailemaan "suureen maailmaan" :D
En tiedä pyöriikö enää telkkarissa, mutta se Hong Kongin mainos oli tosi hyvä, jossa oli perinteisesti pukeutuneita kiinalaisia, jotka lauloivat kansanlaulua, joka oli suomennettu niin, että he muka lauloivat led-lampuista. ;D LED IT BE!
Se missä nainen saa kaupassa hermoromahduksen ja huutaa lapselle tyyliin "mä en jaksa enää". Samaistun.
Tykkään siitä kultakatriinan mainoksesta. Jotenkin hauska ja samalla kertoo miten kahvi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin vauvasta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankka -mainos on koskettava.
Tää on munkin mielestä aika ihana video. Aku Ankka on kuulunut mun elämään lapsuudesta saakka ja nyt mun oma lapsi tykkää lukea sitä. ♡
Näköjään Deluxe-tuotteita. Mäkin olin kuullut tuon monesti, ennen kuin edes katsoin, kenen mainos se on.Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainos, jossa kaunis laulu. En edes tiedä mitä siinä mainostetaan, oon vaan kuunnellut ihanaa musiikkia.
Specsaversien Pitkän Jussin majatalo-mukaelma, jossa on John Cleese.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään Deluxe-tuotteita. Mäkin olin kuullut tuon monesti, ennen kuin edes katsoin, kenen mainos se on.Vierailija kirjoitti:
Oih... onpa ihana mainos! *nyt tais tulla roska silmään* :`)
Joo lidlin ja Prisman mainokset on parhaimpia, ja sitten se kanakanakana pikku pulla
Bioluvilin mainos jossa naiset tanssii. Niillä on niin kivoja vaatteita siinä niin tykkään jäädä katsomaan sitä
Koirien tekohampaat.