Pussailetteko/rakasteletteko sairaana ollessanne?
Kysymys otsikossa. Miesystävällä kurkku kipeä ja flunssainen, mutta pussailun ja rakastelun tarve molemmilla kova. Mies ollut reissussa ja mahdotonta pitää käsiä erossa toisista.
Miten te muut toimitte silloin kun olette flunssaisia ja kurkkukipuisia; pussailetteko ja harrastatte seksiä joka tapauksessa?
Kommentit (15)
Riippuu miten huonona on, ei välttämättä jaksa rakastella mut pussaillaan aina, vaikka vaan toine ois kipee ja toine terve ni ei pysty olee pussailematta
Tottakai. Mies ollut tässä lähiaikoina kaksi kertaa flunssassa ja ihan normaalisti pussaillaan ja paneskellaan. Ei ole muhun tarttunut ja kyllähän sitä haluaa läheisyyttä ja seksiä kipeenäkin. Eri asia jos on vaikka paha oksennustauti, silloin ehkä ei.
Kyllä, jos suinkin jaksan. Mies ei ole ollut kuin kerran 10v sisään kipeä, ja jaksoi koko taudin läpi :D
Ei pussata, mutta saatetaan panna kuitenkin. Mies uskoo, että flunssa tarttuu pussatessa välittömästi, mutta muuten ei. En tiedä, mikä on totuus, mutta se ei halua pussata mua, jos olen flunssassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan.
Miksi?
Jaksamisestahan se riippuu. Jos nyt on 39 asteen kuumeessa ja ihan ventti, ei tulisi mieleenkään paneskelu. Mutta kurkkukipu tai pikku flunssa, mitäs se estää jos panettaa ja haluja löytyy. Perheessä nuo flunssat tarttuu joka tapauksessa, pussaillaan tai ei...
Jos vain jaksaa. Tai itse en kyllä ole juuri koskaan kipeänä, mutta jos ukko on niin kyllä me silloinkin. Taidettiin pussailla jopa silloinkin kun hänellä oli oksennustauti, se kuitenkin tarttuu muutenkin, jos on tarttuakseen.
Ei terveenäkään tee mieli. Saati sitten sairaana.
Tietysti, jos kipeä vain haluaa ja jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain jaksaa. Tai itse en kyllä ole juuri koskaan kipeänä, mutta jos ukko on niin kyllä me silloinkin. Taidettiin pussailla jopa silloinkin kun hänellä oli oksennustauti, se kuitenkin tarttuu muutenkin, jos on tarttuakseen.
Hyi. :D
Kyllä, tarttuu se kuitenkin jos on tarttuakseen kun koskee kaikkeen mihin toinenkin ja nukkuu kuitenkin yhdessä ja on siinä pärskintäetäisyydellä.
Ja en sitä paitsi varmaan kestäisi olla pussaamatta yli viikkoon kun toinen on kuitenkin vierellä! :) houkutus on liian suuri
Kyllä.