Perverssejä ja sairaita nämä "pyöreämpien" naisten ihannoijat!
Perkele näitä pervoja ja heidän vääristyneitä ihanteitaan, EPÄTERVEELLINEN VARTALO EI OLE HYVÄ IHANNE, VAAN SAIRAS
liikakiloja ei pidä hyväksyä vaan niistä pitää hankkiutua eroon
sitten on vielä media joka oikeen puollustaa tätä trendiä! HÄVETKÄÄ!
Kommentit (39)
Piti sitten copypastettaa se edellinen aloitus, joka ilmeisesti poistettiin. Huhhuh, hullulla on halvat huvit...
Alipainokin on epäterveellistä. Sairaita perverssejä sellaiset alipainoisista tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Perkele näitä pervoja ja heidän vääristyneitä ihanteitaan, EPÄTERVEELLINEN VARTALO EI OLE HYVÄ IHANNE, VAAN SAIRAS
Voi vittu.
Sairaalloinen anorektikko siellä huutelee...
Vai että ihan puollustaa kahdella ällällä.
Pitää aina lähteä siitä, että tällainen "pyöreämpien ihailija" on latentti feeder.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä sairasta, koska se on radikaalisti muuttanut valtaosan asenteita ylipainoa kohtaan. Suorastaan oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Alipainokin on epäterveellistä. Sairaita perverssejä sellaiset alipainoisista tykkäävät.
On vain luontaista, että miehet viehättyvät laihasta ja kauniista vartalosta.
Niin, ylipainosta on tullut asia joka vaan pitää hyväksyä ja jopa hehkuttaa, vaikka faktat kertovat, että ylipaino on yksinomaan huono asia! Samalla tavalla media pakkosyöttää homoseksuaalisuutta normina kyseenalaistamatta lainkaan asiaa, esim. sitä tosiasiaa, että suurin osa lasten hyväksikäyttäjistä on homoseksuaaleja!
Fetissihän se on. Kertonee kaiken.
Harmittaa siis että olet kaikki nämä vuodet laihduttanut turhaan...
Oletkin jäänyt yksin...?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss?
Ah, no mutta kukas muukaan?!?!?!?! Helvetti kun en ole ap! Sentään täällä on minun lisäkseni vielä YKSI tämän asian läpi näkevä jäljellä. Surullisen vähiin käy!
Liian laihat kuolee sukupuuttoon. Voi kyynel.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss?
Ah, no mutta kukas muukaan?!?!?!?! Helvetti kun en ole ap! Sentään täällä on minun lisäkseni vielä YKSI tämän asian läpi näkevä jäljellä. Surullisen vähiin käy!
On meitä täällä useampikin, mutta ylläpito on ilmeisen täynnä aivopestyjä läskidenialisteja, jotka pyrkivät rajoittamaan sananvapauttamme kaikin keinoin. Omista aloituksistani kaikki edelliset on poistettu, eivätkä ne edes ole yhtä aggressiiviseen sävyyn kirjoitettuja kuin tämä, mutta pinna alkaa kiristyä joten ärräpäät ovat odotettavissa.
Virtuaalinen high five ssss:lle!
Niin: onhan se epänormaalia ja sairasta, että ihminen voi viehättyä muistakin kuin täysin normeja vastaavista, terveistä ihmisistä.
Harmi vain, kun niitä täysin normeja mukailevia ihmisiä on aika vähän.
Tässä rivi ihania naisia. Just mun makuun. Ei liikaa, eikä liian vähän.
https://m.riemurasia.net/kuva/XL-mallit-alkkareissa-Talta-naiset-naytta…
Minä rakastan naisia jotka on pyöreitä ja mistä ottaa kiinni. Hajoa sinä ap elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss?
On meitä täällä useampikin, mutta ylläpito on ilmeisen täynnä aivopestyjä läskidenialisteja, jotka pyrkivät rajoittamaan sananvapauttamme kaikin keinoin. Omista aloituksistani kaikki edelliset on poistettu, eivätkä ne edes ole yhtä aggressiiviseen sävyyn kirjoitettuja kuin tämä, mutta pinna alkaa kiristyä joten ärräpäät ovat odotettavissa.
Virtuaalinen high five ssss:lle!
Jos ihan oikeasti pinna kiristyy ja raivostut toisten ihmisten ulkonäöstä ja elämistä, kannattaisi tehdä syvällinen katsaus omaan elämään. Miksi olet noin vihainen, onko elämässäsi jotain tyhjää tai muuta vikaa? Normaali ihminen ei noin käyttäydy.
Kuka vittu mitään kakkosnelosta haluu panna!
Vierailija kirjoitti:
Tässä rivi ihania naisia. Just mun makuun. Ei liikaa, eikä liian vähän.
https://m.riemurasia.net/kuva/XL-mallit-alkkareissa-Talta-naiset-naytta…
Ihania, tuollaisista naisista tykkään kovasti.
http://41.media.tumblr.com/e7d23d1252f3b3df19cbb9a0cc95df71/tumblr_msq4…
<3