Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turhaa loukkaantua?

Vierailija
27.03.2016 |

Kun puoliso ei muistanut syntymäpäivääni mitenkään. Lahjaa en odottanutkaan, mutta oli koko jutun unohtanut. Halpoja tulppaaneja olin 'lahjaksi' pyytänyt mutta niitäkään en tietty saanut ennen kuin kerroin että olis ollut ne synttärit. Ollut nyt hapan minua kohtaan kun pahoitin mieleni. Lapsellista joo, mutta olis nyt voinut edes onnnitella muistaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni aika turhaa tympääntyä jos toinen ei muista. Syntymäpäivät nyt kun ei ole mikään kovin iso juttu.

Vierailija
2/4 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan koko suvun merkkipäivät ulkoa, mutta moni muu ei muista omaansakaan. Ei kannata loukkaantua, koska toisten mieleen nämä jutut eivät vain tartu millään. Jos kuitenkin on kyse siitä, että merkkipäivän muistaa, muttei piruuttaankaan sano tai tee mitään, on tarkoituskin loukata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on onneton muistaan merkkipäiviä tarkalleen, mutta minä muistuttelen omista synttäreistä noin viikkoa ennen, niin muistaa oikein mielellään jotenkin :D

Vierailija
4/4 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme tiedä miten puolisosi normaalisti käyttäytyy. Jos kerran syntymäpäivän unohtaa niin en loukkaantuisi, kaikenlaista sattuu.