Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tapauksia joissa poliisi on julkaissut kuolleen kuvan tunnistamiseksi

Vierailija
27.03.2016 |

Kiinnostaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli n. vuosi tai pari sitten.

Vierailija
2/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se kokoomusnuori murhasi mummon Laajasalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten Helsingin Malmilta löytyi irtopää. Sen julkaisu on jäänyt mieleen.

Vierailija
4/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä vuotta sitten Helsingin Malmilta löytyi irtopää. Sen julkaisu on jäänyt mieleen.

Miten semmoinen voitiin julkaista?? :O

Vierailija
5/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuva oli itse asiassa yllättävän siisti. Muistaakseni joku pyyhe oli kaulan ympärillä katkaisukohdassa ja kuva rajattu hyvin.

Vierailija
6/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko pää vaan semmoisenaan jossain lehtikuvassa? Toihan on kamalaa

Vierailija
7/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös tuon Malmin pään. Kuva oli siisti, mutta kyllä sen näkeminen hirvitti. Pahinta oli, että pään löysi roskapussista jostain jätelavan vierestä joku teinityttö. Varmaan järkky trauma.

Vierailija
8/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuva oli itse asiassa yllättävän siisti. Muistaakseni joku pyyhe oli kaulan ympärillä katkaisukohdassa ja kuva rajattu hyvin.

Mä muistan myös jonkun tuollaisen tapauksen, mutta siitä ei ole kuin 5-10 vuotta. Olikohan joku muu? Naisen pää. Tuli mulla uniinkin kummittelemaan. :(

Vierailija
9/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan myös tuon Malmin pään. Kuva oli siisti, mutta kyllä sen näkeminen hirvitti. Pahinta oli, että pään löysi roskapussista jostain jätelavan vierestä joku teinityttö. Varmaan järkky trauma.

Voi ei... Jäiköhän naiselta lapsia? En voi kuvitella miltä omaisista tuntuu nähdä rakas ihminen noin :(

Vierailija
10/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta Ilpoisten kirjaston takaa löytyi kuollut mies ja poliisi julkaisi hänestä kasvokuvan, siitä on noin kolme vuotta aikaa. Minä hoksasin, että olin nähnyt kyseisen miehen n. viikkoa aikaisemmin läheisessä metsässä. Hänellä oli ollut aika paljon tavaraa siellä, kaikenlaisia kasoja, joten tuli olo että hän oli ikään kuin leiriytynyt sinne ja poistuimme vähin äänin paikalta. Naapurini tunnisti myös tuon miehen ja kertoi että hän oli meidän läheltä ja avokki oli pistänyt hänet pihalle ryyppäämisen takia. Mies oli kuulemma ollut poikkeuksellisen sekaisin aamulla ja hänet oli ajettu pois paikallisesta pubista. Naapurin käsityksen mukaan hän oli ottanut lääkkeitä ja viinaa sekaisin.

Vierailija
11/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan myös jonkun tuollaisen tapauksen, mutta siitä ei ole kuin 5-10 vuotta. Olikohan joku muu? Naisen pää. Tuli mulla uniinkin kummittelemaan. :(

Minäkin muistan. Mun mielestä siitä on aikaa 4-6 vuotta. Keski-ikäinen nainen ja muistaakseni pääkaupunkiseudulta. Muistan hämärästi vielä tuon pään.

Vierailija
12/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsunamin jälkeen netissä oli kuolleiden kuvia kun etsittiin henkilötietoja.

Vierailija
13/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joku irtopää näyttää löytyneen 2004 Helsingissä, kun guuglasin. Ei kai monia irtopäitä ole kuvina julkaistu?

Vierailija
14/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään kammottava kuva, olisi käynyt nukkuvasta ihmisestä. Tietysti tuntuu aina karmivalta katsoa kuolleen kuvaa.

10

Vierailija
15/15 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haagassa 2013 kadulle kuollut mies: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000695299.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän