Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***KESÄKERTTUJEN MAANANTAI***

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon sulla ne ristiäiset on?

Jos niihin on aikaa, käy kattoon Josefssonin ale-sivuja netistä. Siellä oli muistaakseni jotain aika kivaa sifonkitoppia vähän päälle 10¿ ja kai yli 60cm pitkä, ehkä 70cm, et menis ehkä mahankin kaa? Nyt talvemmalla ehkä neuletakki tms. lisäksi päälle... Mut kun ostaa " tavallisia" paitoja, niitä voi käyttää myöhemminkin (ellei tuu mahan kuvaa - mul on joihinkin neuleisiin joskus tullut).

Mä en oo vielä oikeita mammavaatteita ostanu, pelkästään oon yrittäny kattoa vähän pidempiä paitoja, vähintään 60cm, mut näkymmä alkaa vaatia jo 70cm pituutta, ettei maha tuu hassusti esiin. Housut alkaa kyl yksi toisensa jälkeen olla viimesiä kertoja päällä, ne löysimmätkin. Lantiomalliset menee kyl yllättävän pitkään päälle. Ehkä joku malli menis ihan loppuun asti. Vauvalehdessä taiskin olla kuva sellasista lantiomallisista farkuista, jotka oli suht isomahasen päällä.

Niin housuista puheen ollen, varmaan sulle menis jotkut kuminauhavyötäröiset, niitä löytyy varmaan edullisesti juhlamallejakin (jotain juhlavampaa joustavaa kangasta). Tosin - yleensä kun jotain tiettyä ettii, niin ei löydä, ja kun ei eti mitään, löytää vaikka mitä.

No, nyt on kaikki lapset pesseet hampaansa, joten iltarukouksen aika. Hyvää yötä kaikille!

Summersnow

Vierailija
22/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis..miten kaikilla, jotka mainitsi jotain painosta oli tullu vaan jotain pari kiloa?? Miten te teette sen?? Mä syön normaalisti ja terveellisesti (joskus lipsuu, mut kuitenkin..) ja ulkoilen ja lenkkeilen.. + vielä hoidan esikoista (joka pitää juoksussa) ja kotityöt päälle. Luulis, että kulutan kaiken mitä syön, mut paino vaan nousee! Se on kyl varmaan tosi yksilöllistä..koska viimeks tuli 16kg ja imetyksessä karisi viimisetkin kilot (pari tais jäädä).

Rupesin tässä miettii mun isosiskoa, et sillä tuli esikoisesta vaan 6kg (arvatkaa olinko kade..odotettiin samaan aikaan). Se vaan laihtus koko alkuraskauden. Siis NIIIIIIN epäreilua! Kauhee ' tankki' olo sit, kun menee synnyttämään..mut niin ne kilot sit vaan lähti. :D

Mahassa kauhee myllääminen käynnissä! Tarvis lähtee nukkumaan *haukotus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla