Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT VIIKKO 8***

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe-aamuna tuli verikokeissa käytyä. En muista kirjoittelinko mitään siitä tänne? 7 putkee verta ottivat, yks putki lähti Tyksiin, yks ilmeisesti hesaan spr:lle (luulisin että noi kardiolipiini vasta-aineet tutkitaan siellä ja Tyksissä tuma vasta-aineet). TSH- arvon soittelin jo heti perjantaina polilta, ja se oli edelleen vähän koholla. Ylärajan viitearvo on 4.5 ja mulla oli nyt 4.98 ja kun mulla mielestäni on kilpirauhasen vajaatoimintaan sopivia oireita, niin toivoisimpa todella, että tätä alettais tutkimaan enemmän!! Tän viikon perjantaina menen muissa asioissa tk-lääkärille ja sieltä yritän pyytää lähetettä lisäverikokeisiin.

FSH arvonkin sain jo, ja se oli mielestäni normaali 5.1

Meillä kuopus TOSI kovassa kuumeessa ja multa itseltäkin ollut veto pois jo viikon, ei ala helpottaa tää oma olo ollenkaan, ihan lopussa koko keho, en tajua, että mistä johtuu.

En tainnut kaksosta vielä onnitellakaan? Vai onnittelinko...ööö...dementikko. No onnea nyt vielä kuitenkin!!! :)

-Porkkana-

Vierailija
42/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kaksoselle!! Rutkasti vauvaliimaa matkalle mukaan!!

Ja pahoittelut tädin yllättämille=((

Ulriina: Tekstisi oli aivan kuin kertomus omasta olostani:))

Mullakin on kokopäiväistä pahoinvointia, oksentaa ei ole tarvinnut, yökkiä kylläkin tyhjää. Tasaisin väliajoin on syötävä jotain pientä, voileipäkeksit ovat ihan ok.. Mikään makea ei maistu (ihan hyvä).

Ei mulla kesällä (keskenmenneessä raskaudessa) ollut näin voimakkaita oireita, et jospa tää olis hyvä merkki.

Tänään varasin neuvolan, se on 3.3.

Mut ei pitäis valittaa...osais vaan alkaa nauttia raskaudesta mutta, kun se hemmetin pelkopeikko asuu vielä tuolla takamuksessa.

Hyvää alkanutta viikkoa!!

Ihana rauhallisuus, koululaiset ovat alkuviikon mummolassa, 6-vuotias on vaan kotona.

myttynen rv 7+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon teijän kuulumisia käyny kurkkimassa välillä,mutten tietenkään pysty muistamaan mitään :S kaksonen oli ny ainakin plussannut joten onnitteluja siitä.

Kyllä sitä monesti miettii että kuinka tosissaan sen vauvaprojektin ottaakaan,eihän se anna rauhaa ennen ku tärppää,eikä sittenkään kun elää kauhusta kankeana.Meikäläisellä onkin nyt *KOPKOPKOP* suvantovaihe meneillään kun viimeksi perjantaina kävin tuhrupanikoimassa neuvolalääkärillä ultrassa,joka totesi että hyvin täällä voidaan ja itsekin näin sen räpyläkätisen viuhtovan,kylläpä lämmitti vaikka toimitus oli 10 minuuttia kestänyt housut pois,petille,housut jalkaan-toimitus.

Oikein lämpimiä,hedelmällisiä ajatuksia tälle puolelle ja tädin kiusaamille kovasti sietokykyä matkaan..Jään seuraamaan tilanteita :D

Femmis 10+0

Vierailija
44/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on taas hyviä uutisia, kivaa!

(.) laihdutuskuuri etenee tahdilla 5 viikkoa ja -5,1kg, ja ajatuksena oli laskeskella pisteitä vielä.. ehkä sellaisen 3-5kg edestä. =)

no. nyt on taas vedelty kp3-7 clomeja 100mg/vrk, menopuria pistetty kp8-12, ja vielä pitää pistellä..

tänään oli sitten eka folliultra, kp 12 ja yksi 11mm follikkeli.. meinaa siis sitä, että lisää menopuria piikitetään, ja torstaina uus ultra, ja jos homma pelaa hyvin, niin follikkeli on sitten niin iso, että voi pistää pregnylin.. (irroituspiikki), sitten TOIVOTTAVASTI perjantaina inssi..

jos follikkeli on torstaina edelleen liian pieni, ei pistetä pregnyliä, vaan vahdataan ovistesteillä, ettei ovis vaan satu viikonloppuun, ja jos ei satu, varmaankin tuikkaan sitten sunnuntaina sen pregnylin, ja menen maanantaina sitten inssiin.. ohhoijaa..

että semmoista.

-ennis- kp12

painelee kohta höyhensaarille..

Vierailija
45/56 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saa nukutuksi, vaikka mielellään olisin vielä nukkunut pikkusen pidempään.

Eilen kun olin menossa töihin, meinasin ihan vallan nukkua autoon pystyyn. Onneksi mies vei minut töihin. Ei paljon tarvinnut kieppua illalla kun uni yllätti.

Ulriina, Myttynen ja Femmamma: Kiitoksia onnitteluista Teillekin!! Perässä tulen, mutta hitaasti ja varmasti. =)

Porkkana: Kiitos myös sinun onnitteluista! =)

Toivottavasti teillä kuopus alkaa jo pikku hiljaa parantumaan kuumeesta... Ikävää kun pikkusilla on niin kova kuume. Huh, ottipa he monta putkellista verta! Kyllä siitä määrästä jo pitäs jotain selvitä.

Nipsu: Kiitokset myös sinulle! =) Toivottavasti oireesi ovat sitä itseään. Koska ajattelit testailla? Peukut pystyssä olen sinulle. =)

Maria: Kiva että saan täällä vielä ¿hengailla¿... =) Ajattelin että sitten minut voi siirtää plussanneisiin kun olen käynyt alkuraskauden ultrassa, joka on 6.3.

Niistä lämmöistä kyselit, ne pitää aina mitata samaan aikaan vuorokaudesta mieluiten ennen kuin nouset sängystä ylös. Eli, mittari yöpöydälle vain ja mittailemaan. =)

Enni-Maija: Kiitos onnitteluista. =)

Toivottavasti inssi olisi sitten perjantaina. Toivotan onnea siihen oikein sylintäydeltä. =)

Oma napa: Eilen illalla oli töissä huono-olo ja sitten kun eteen tuli asiakas joka haisi pahalle =) niin meinas kyllä yökötys tulla. Siinä vaan nieleskelin ja koitin olla normaalisti.

Soittelin eilen päivällä neuvolaankin, oli aivan ihana neuvolantäti puhelimessa, se on vaihtunut näköjään meillä. Se onnitteli ja kerto kaikki asiat erittäin tarkasti. Ensimmäinen neuvola olis nyt sitten 27.3. sinne on niin pitkä matka vielä. Se neuvolantäti katso kiekostaan että olisin viikolla 5+5, mutta sitten sen kone anto viikot 4+5.. Eli, viikkoa vähemmän. Kumpaa nyt sitten uskois....?

Niin, ja tilasinhan minä jo sen alkuraskauden ultran yksityiselle.. Olen nopea liikkeissäni. =) Se olis 6.3. reilu kaks viikkoa. Sekin tuntuu liian pitkältä.

Meillä oli eilen vesi poikki aamusta ja eilisen päivän tuli ihan ruskeeta vettä. Tänä aamunakin vielä tulee!! Aivan uskomatonta. Ei sitä voi juoda.

Mites muiden päivä on alkanut?

Toivotan oikein ihanaa päivää teille kaikille! =)

Kaksonen76 ja Asukki 4+5

Vierailija
46/56 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä menkkoja odottelen km. jälkeen, kierto venähtänyt yllättävän pitkäksi. Alamahassa samanlainen tunne kuin raskautuessa... Kumin kanssa on älskätty ja aina se on ollu käytössä. Ihmeellinen olo, pitääköhän tässä vaan odotella mitä tulemaaan pitää??? Toki mietin että voinko olla uudestaan raskaana vai onko jäänyt jotain niin että joutuu kaavintaan???

Vierailija
47/56 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana05; Toivottavasti tutkivat nyt tuon kilpirauhas-jutun. Jos vaikka saisi sen hoidettua ja pääsisitte nauttimaan täysiaikaisen raskauden. Voimia sulle!

Enni-Maija; Toivottavasti kaikki natsaa kohdalleen, kovin tarkkaa puuhaahan tuo on. Täällä pidetään peukkuja teidän puolesta pystyssä! bdbdbdbd

Kaksonen76; Tsemppiä ultran odotteluun! Toivottavasti saat sieltä hyviä uutisia!

ON; Unohdin sitten tänäänkin mitata sen lämmön. Laitoin mittarin nyt kuitenkin jo yöpöydälle odottamaan, jos vaikka sitten huomenna muistais...

Vierailija
48/56 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla jotain kirjottamaan, kun täälä on niin hiljaista..

Nipsu: toivottavasti täti ymmärtää pysyä sieltä poissa! ++++++++++++säteitä lähetän sinne. bd bd bd bd bd

Porkkana: pikaista paranemista teidän pienelle!

Maria: mä olen mittaillut lämpöjä kaikkea muuta kun sääntöjen mukaan eli iltaisin. Mä olen huomannut että pystyn parhaiten seuraamaan niin, koska herään aamuisin vähän miten sattuu eli en todellakaan joka päivä samaan aikaan ja kun aamuisin ainakin mulla ne erot on paljon pienemmät kuin iltalämmöissä. Eli mulla toimii toi iltalämpö systeemi ihan hyvin. Lämmöt käy alhaalla just ennen ovista ja sit nousee ja sit laskee normaaliin just menkkojen alla..

Pirpula ja pipsa: mikäs teidän tilanne on? +++++++++++++säteitä ja peukutuksia myös teille! bd bd bd bd bd

Oma ).( kp 23/24-29. Tänään on ollut välillä huono ja pyörryttävä olo, välillä rinnoissa muka tuntuisi kipua, alamasussa on tänään tuntunut kummia kipuja.. Mutta mutta mutta vessassa tos päivällä tuli (tosin hyvin pientä) vaalean ruskeaa tuhrua paperiin, joten luulisin että taitaa menkat alkaa lähipäivinä, vaikka luulinkin, että tämä kierto olisi luokkaa 28-29.. No toivotaan nyt loppuun asti taas, että ei tulisi.. On se jännä miten tämä kuume kasvaa aina kierron loppua kohden! ;)

Mä olen kans pudottanut painoa kolme viikkoa ja kiloja onkin lähtenyt neljä, joten siitä olen tosi iloinen. Jos menkat alkaa, niin saapa ainakin rauhassa pudottaa vielä muutaman kilon, jos vaikka auttais sitten raskautumiseenkin.. Toivossa on hyvä elää.. ;D

Eikö viime päivät olekin ollut upeita talvipäiviä! Vai onko muualla päin ollut?

Joku kysyi, että onko olympialaisten seuraajia, niin minä kyllä seuraan lajeja, joissa suomalaisilla on mahiksia.

Mukavat viikon jatkot kaikille! T. Sani

Vierailija
49/56 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria80: Tsemppiä lämpöjen mittailuun! Itse olen myös mietiskellyt sitä, mutta en ole vielä oikein osannut tarttua tuumasta toimeen. Se tuntuu vain niin rasittavalta... Mutta toivottavasti sä saat homman toimimaan ja pääset bongailemaan ovista! :)

Nipsu-79: Täällähän piinaillaan jo kunnolla! Peukut pystyssä, että täti ei tulisikaan! bdbdbdbdbdbdbd

Enni-Maija: Toivotaan, ettei ovis tule viikonloppuna. Onnea inssiin!

Sani-74: Voi että, sua piinataan. Eihän tuo ruskea tuhru kuitenkaan vielä kaikkea toivoa vie! Aika monellahan esiintyy juuri tuota tuhruttelua alkuraskaudessa menkkojen aikaan. Muuten sun oireet kuullostaakin lupaavilta! :)

ON: Itsellä menossa nyt kp24/28-32 (-36?). Eikä tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana. Onkohan se sitten positiivista vai ei? Hmm.. ainakin edelliskierrossa oli oireita vaikka muille jakaa ja täysin puhdas nega tuli testiin juuri ennen menkkojen alkamista, joten ne oireet ainakin täysin kuvittelin. Päätin, että maanantaina testaan jos täti ei ole kurvaillut paikalle. Silloin on kp30.

Mitäs muuta? Kasilta alkaisi maikkarilta OC ja kakkoselta tulee samaanaikaan taitoluistelua. Pitää vähän kanavasurffailla koko ajan, että näkisin molemmat. Tai ainakin suomalaisluistelijoiden tanssit haluaisin nähdä.

Voikaa hyvin!

Pirpula

Vierailija
50/56 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-Maija: Pidän peukkuja pystyssä että ovis ei tulis ennen aikojaan. Jotta pääsette jatkamaan hoitoja.

Kaksonen76: Jännä juttu että neuvolan raskauslaskuri/kone antaa vähemmän päiviä. Mulla on myös joka raskaudessa käynyt näin. No ultrassahan se tarkentuu. Perempia oloja toivotellen!!

Sani-74: toivottavasti täti pysyy poissa ja kaikki jäis tuohon tuhruun. Peukkuja pidetään!!

Täällä eletään aika jänniä päiviä useamman kohdalla. Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä kaikille!

oma napa: Itsellä kp26/26-28 ja tänään tuli aamupuuron jälkeen tosi huono olo. meinas ykälle asti viedä mut sit meni ohi. Rinnat myös kipeät varsinkin illalla kun otan rintsikat pois niin tuntuu. Tilasin muuten Vilja testejä tossa eilen illalla. Tulevat huomenna tai ylihuomenna. Sit ajattelin testata. Huomasin tuossa äsken et mä olen laskenu omat kp väärin. Sillä eikä se niin ollu et jos menkat alkaa kp28 niin kierto on 27 pitkä vai miten se oli? Sillä mulla on aina alkanu kp28 menkat aamulla. Eli silloinhan mun kp olis 27..Öhmm...Kylläpäs on vaikeaa!!

Vierailija
51/56 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan sitä uskaltais ilmoittaa täälläkin...et täällä nyt sitten piinaillaan ihan virallisesti. Kaksi viimeistä kiertoa menty 27 kiertopäivällä ja nyt huristellaan jo 32:sessa...Oireita on enemmän tai vähemmän, mutta ei ne ennenkään ole mitään tarkoittaneet. 6.3. eka aika sinne lapsettomuuspolille, joten ihan rauhassa odottelen ensi viikonloppuun ennenkuin edes harkitsen testaamista. Viikonloppuna mittailin lämpöjä ja ne oli hipun yli 37 koko ajan...toisaalta eilen taas illalla vaan 36,88...mittarissakin saattaa olla vikaa. Masua vihloo molemmin puolin ja rinnat on tosi arat...Jotenkin vaan tuntuu siltä, et ei ole tärpännyt. Pitäkää peukkuja...

Työt kutsuu taas. Kahden edestä niitä saa taas tehdä, kun molemmista ryhmistä toinen aikuinen sairaana ja sijaiset ei oikein osaa löytää paikkaansa. Toivottavasti ensi viikolla jo paremmin.

Nonna

Vierailija
52/56 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta sataa ja lumityöt odottavat ulkona. Sitähän luvattiin oikein kunnolla tuota lumisadetta täksi päivää, kun katselin tuossa säätiedotusta.

Pirpula: bd bd bd Toivottavasti täti tajuaa pysyä teidän osoitteesta pois.. =) Mutta, mitäs sitten jos tuo oireettomuus olisikin plussa..?! Tsemppiä!!

Nipsu: Juu, itseäni kanssa mietitytti tuo neuvolan kiekko/raskauslaskuri koneella oleva ero. Sitä ultraa minäkin tässä odottelen, että sais tarkemmat viikot selville.

Sinulla vasta jännät paikat on myös!! bd bd bd bd Toivottavasti se plussa tulee sieltä.

Nonna: Jännittävät paikat ovat myös sinulla!! Koska ajattelit testailla?? =) Oireesi kuulostavat kyllä erittän lupaavilta! bd bd bd

Oma napa: Tässä mennään päivä kerrallaan ja toivotaan että " Asukilla" on kaikki hyvin. Toivoisin niin kovasti että olis se ultra jo..

Eilen sain sen papakokeen tuloksenkin, kaikki oli muuten hyvin, mutta kuulemma hiivaa oli... Ikävää. Vähän sitä kyllä osasin odottaakin. Eilen koitin soittaa neuvolaan, että voinko käydä apteekista ostaan sen canestan yhdistelmä-pakkauksen ja hoitaa sillä tuota hiivaa. Mutta, en saanut ketään kiinni. Ainakin netissä luki että tuota canestania voi käyttää jos on raskaana....?

Ei tässä ole kerinnyt oikein seurailemaan noita Olympialaisia kuin aamuisin ennen kuin menee töihin. Tosin töissä ollaan kyllä tauolla seurattu telkkarista työkavereitten kanssa suomalaisten menestystä.

Tänään tulis vielä Suomen jääkiekkkopeli, sen olisin halunnut katsoa kyllä, mutta töihin on mentävä illaksi.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Kaksonen76 ja Asukki 4+6

Vierailija
53/56 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen ja Flofer oli kai ainakin plussannut..ONNEA teille kuin myös muillekin plussanneille!!! :D

Mä olen niin tipahtanut kuulumisista ku pitäis lukea yli viikon pinot! Ja HURJASTI tärppionnea sitä tarvitseville!!!!!

Itsellä kp26 ja kierrosta ei hajuakaan, joten ei oikein tiedä milloin pitäis piinailla..nooh mun ei auta ku ootella. Viimeistään menkkojen pitäis kai alkaa joskus maaliskuun puolessa välissä ku silloin kierto menee maksimiin. Mullahan ne saattaa heitellä 30-60..huoh! Oiski kiva jos ois normaali 28pvn kierto niin alkais menkat kai ens viikonloppuna Mulla nuo ovistikut ei oikeen näytä kunnolla kai..jätän niiden käyttämisen. Muutama päivä sitten kyllä nippaili kipeästi oikealta puolelta masua ja mun mielestä viimeinen ovistikku näytti plussaa...viimeksi niin tuntiessa olin varma että on ovulaatio mut sit kyllä selviski et olinkin jo raskaana...no kattotaan mitä tässä tapahtuu..kovasti on pupuiltu melkeen joka päivä ennen reissua ja reissun jälkeen!

Reissussa oli mahtavaa..eka viikonloppu paisteltiin loimulohta lapinpuvut päällä isoissa hiihtokisoissa, su-iltana järjestimme yhden illallisen ja sit loppuviikko tutustuttiin tosi hienoihin hotelleihin joihin itsellä ei ikuna kikuna ois varaa! Sit meillä tietenkin oli viime viikon tuntimäärään sisällytetty juomatietoutta ja sitä harrastimmekin aika paljon vapaa-ajalla ;) Kitzbühelissä käytiin ja siellä vuoren päällä 2000m. Kelit oli loistavat ja arskaa tuli otettua, laskettelemaan ei kyllä ehditty ja vimppana päivänä alkoi satamaan vettä ku esterin pyllystä..Mut kaiken kaikkiaan todella onnistunut reissu.

memmuli kp 26/ 30-60??)

Vierailija
54/56 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne puolelle kurkkimaan ja huomasin sulla olevan jännät paikat, niin päätin tulla kertomaan, että täällä pidetään peukkuja oikein isolla P:llä!! ;) Kyllä se nyt olisi sinun vuoro ihan ehdottomasti ja olisihan se hauskaa jos nyt tärppäisi, kun kerta olette menossa sinne tutkimuksiin... Olet mielessäni ja mielelläni sinut tonne exiin ottaisin!! Kovasti peukutuksia plussan toivossa!!

Mellu ja masukki rv 35+2

Vierailija
55/56 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani-74; Onpas lupaavia oireita! Toivottavasti tarkoittaisivat plussaa! bdbdbbdbddbdbdbdbd

Pirpulalle myös tsemppiä piinailuun!!! bdbdbdbd

nipsu-79; Sullahan on myös lupaavia oireita! Voi kumpa te kaikki piinailijat saisitte vihdoin sen kestävän plussan! bdbdbdbbd

Nonna-80; Voi hitsi!! Kylläpä jännittää nyt sunkin puolesta! Te jos ketkä olisitte vihdoin sen plussan ansainneet! Ja vieläpä kestävän sellaisen. bdbdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

ON; Tänään sitten muistin aamulla mitata ja aloin täytellä sitä taulukkoakin. Saa sitten nähdä kuinka usein muistan sitä täytellä... Alotin viime lauantaina tupakkalakon! Tähän mennessä olen pystynyt olla ilman savuja, mutta kiusaus on koko ajan suuri. Kun olisi masuasukki olisi lakkoilu paljon helpompaa. Täytyy vain ajatella, että tällä tavalla, jos vauvan masuun vielä saan, on sillä alusta asti paremmat oltavat... Tosin hieman pelottaa myös miten tuo lakkoilu vaikuttaa tuohon laihikseen... No, se on loppujen lopuksi pieni murhe...

Vierailija
56/56 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria80: Sä olet tehny hyvän ratakaisun. tiedän ettei se ole helpoa. Itse yritän myös aloittaa. Olen päättäny et poltan tuon askin loppuun tai aikaisemmin. Paljon sulla meni päivässä ennen lopetusta? Itsellä todella vaihtelevasti. Välillä on päiviä etten polta ja sit saattaa mennä 10 päivässä. aski yleensä kestää 2-3pvä. Pahimmat on kahvin ja ruuan jälkeen.