Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT VIIKKO 8***

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi kommentoimaan. Kerron vaan että hengissä olla. ONNEKSI.

Keskiviikosta lähtien olen ollut pojan (2v) kanssa sairaalassa. Hänellä paha keuhkokuume. Huomenna ehkä päästään kuitenkin kotiin. Tippa on vielä, mutta ehkä tässä illalla se jo otetaan pois kun poika on vähän piristynyt.

Väsynyt olen, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Valvottu viikon verran, sairaalassa poika viimisillä voimillaan vastustelee jokaista toimenpidettä vaipanvaihdosta lähtien.

Tulin vain pikaisesti kotona käymään.

Vauva-ajatukset ovat nyt aika kaukana, oikeastaan vain ajattelen, ettäo nneksi en ole nyt raskaana niin jaksaa paremmin kipeän pojan kanssa.

Kunhan saadaan poika kuntoon ja arki taas rullaamaan, niin ehkä sitä ehtii taa muutakin ajattelemaan.

-Porkkana-

ps. Nonna, voihan kökkö ettei tuokaan kierto tuonut toivottua tulosta. Tsemppiä.

Vilijonkalle tsemppiä myöskin.

Jakselkaahan kaverit!

Vierailija
22/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän parempi mieli jo..

juu on ne yksityisetkin kiinni, (yleensä kaikki loma-ajat), tai ainakin se ivf-klinikka joka on täällä keski-suomessa ymmärtääkseni ainoa joka tekee inssejä/ivf:iä, keskus-sairaalakin ostaa siltä kyseisen palvelun ja tilat näihin hoitoihin.

no, jatkampa laihista täydellä teholla, ja mietitään sitten kun menkat alkaa, että mitä tehdään, vai pidetäänkö taukoa taas, ja riittääkö rahat jatkaa jos ajatus on aloittaa ivf.. ei tässä auta itku markkinoilla.. eikä tavallisena toripäivänäkään.. =)

kyllä tää tästä taas..

-ennis- kp16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te muut tiedätte mitä kenellekin vastaatte?

Omanapa: Päivällä se pieni möykky taisi tulla pois, kivut olivat ainakin kovat ja siteessä oli epämääräisen näköinen röhmylä - jotain harmaata ja sinipunertavaa, punaisia röhmylöitä :o( nyt ei enää kipuja ja vuotokin vähenemään päin. Mutta kyllä on mieli kipeenä...

Voimia porkkanalle ja paranemissäteitä lapsellesi!

Ja kiitos kaikille tsemppauksesta - eiköhän tämä tästä...

Vierailija
24/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänä aamuna sitten testattu nega ja menkkoja tässä nyt odotellaan alkavaksi....vaikka kaikenlaisia oireita kyllä on ollut mutta tämän aamuinen mammaksin testi näytti vain sitä surullisen kuuluisaa yhtä viivaa=(Kaippa ne oireet taas oli oman mielikuvituksen tuotteita...

Pirpulalle onnea testiin, eikös sulla ollu kans kierron loppupuoli menossa!!=)

Vilijonkkalle Iso ((hali)), se on aina niin raastavaa kun ensin saa nauttia siitä plussasta testissä niin sitten alkaakin vuoto ja se siitä...Koitahan jaksaa, paistaa se aurinko risukasaankin!:)

Enni-Maija:Voi harmi kun ette sitten päässeetkään sinne inssiin,tuo on kyllä tosi masentavaa kun ensin maksaa kalliit käynnit ja lääkkeet ja sitten käykin noin,mutta nyt sitten vain " kotijumppa" käyttöön!!=)

En aina kaikkia muista muistaa jotka kirjoittelevat tänne mutta tasapuolisesti onnea ja plussasäteitä kaikille ja jaksamisia ja hyviä vointeja jo plussaneille!=)

Terkuin Pipsa ,täällä siipi maassa kirjoittelee.=(

Vierailija
25/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani-74; Itseasiassa en edes tiedä mikä on mun normaalilämpö. Kai se on 36,5+ tai jotakin sinnepäin... Pahoittelut vielä tädistä! No, jos saisitte vaikka sitten ihan ikioman pikkuisen joulutontun ;)...

Porkkana; Voi pikkuista! Toivottavasti paranee pikaisesti. Voimia teille kaikille!

vilijonkkka; Olen niin pahoillani! Pitikin käydä taas näin! Voimia teille kovasti!

pipsa79; Voi hitsi! mikäs kp sulla oli menossa? Eikö enää toiveita plussaksi muuttumiseksi? Tsemppiä!

ON: Maanantaina olis taas labrapäivä. Tiistaina sitten saan tulokset... Niitä odotellessa...

Vierailija
26/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria-80: Mulla on menossa nyt kierrossa 37 päivä, kierrot ovat olleet 30-35 päivää yleensä...että kyllähän sitä vois vielä olla mahdollisuuksia siihen plussaan mutta en enää kyllä jaksa uskoa siihen vaikka oireita on jonkinlaisia ollutkin jotenkin sitä vaan on heti siipi maassa kun sen negan näkee...=(

Onko sulla mitä verikokeita otettu,on menny kyllä ihan ohi vaikka varmaan olet niistä kirjoitellutkin!?

Onko testanneilla kokemuksia noista mammaksin testeistä??=)

((halauksia ja voimia))vielä niille joille " täti" taas löysi tiensä,kyllä se kohta varmaan tännekkin löytää...

Pipsa tätiä odotellessa tai sitten sitä plussaa....joo,joo toivossa on hyvä elää...=)

Vierailija
27/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu-79: Voi harmi, että menkat alkoivat. Minulla myös oli ekat menkat KM:n jälkeen tosi runsaat ja kivuliaat. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Katri72: Oletko ajatellut testata?

Vilijonkkka: Voi surkeus! :( Otan osaa...

Sani-74: Voi harmi, että se täti kaartoi sinnekin suunnalle! Höh! Tsemppiä ja tärppionnea kuitenkin tähän uuteen kiertoon.

Enni-Maija: Voi kökkö mitä tuuria teillä! Voin vain kuvitella pettymyksesi ja kiukkusi määrää...

Kaksonen76: Kiitos tsempeistä! Tarrasukkia sinulle ja pikkuiselle!

Kiitokset myös kaikille teille peukutuksista ja tsempeistä! Ne taisivat nimittäin auttaa, sillä tänään kp 28 testasin Aconilla plussan...

TOSIN, en vielä hihku yläilmoissa. Testiviiva oli selkeästi paljon vaaleampi ja ohuempi kuin kontrolliviiva, muttei kuitenkaan mikään haamuviiva. Hirmuisesti pelottaa tuulimunan mahdollisuus. Eikös tässä vaiheessa rv 3+5 pitäisi viivan olla jo ainakin melko lähellä kontrolliviivan vahvuutta? Varsinkin, kun Acon on vielä niin herkkä testi? Maanantaiaamuna testaan uudestaan, ja sit pitäis kyllä olla jo vahva viiva testissä, jos kaikki on kunnossa...

Nuo RV:t lasken sen mukaan, että ovis oli viime viikon maanantaina, jolloin sain ovistestillä vahvemman haamuviivan. Mutta sekään ei siis ollut vahvempi kuin kontrolliviiva, joten periaatteessa ovistesti oli silloinkin nega... Mutta kaipa se ovis sieltä sittenkin tuli, koska tänään tosiaan raskaustesti oli plussaa...

Kauheesti pelottaa, että miten tässä tällä kertaa käy! Olis niin ihanaa saada marrasvauveli!

Pirpula

Vierailija
28/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piprulalle varovaiset onnittelut plussasta mutta eikö se niin oo että kyllä se haaleakin viiva tarkoittaa raskautta,eihän niiden värien erolla ole mitään merkitystä...!!=)Paljon tarrasukkia matkaan!!=)

Itsellä tosiaan se tilanne että tänään kans testasin mutta ihan tyylipuhtaan negan,joten menkkoja tässä vaan odottelen alkavaksi....

Ostin kyllä kans noita aconin testejä ja testaan vielä ens viikolla jos ei mitään tapahdu tässä parin päivän sisällä.....=)

Vierailija
29/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpula: Varovaiset onnittelut täältäkin. Toivotaan, että olisi pysyvä plussa.

Siihen kysymykseesi, että aionko testata, niin meillä on kyllä tilanne tällä hetkellä se, että ihme olisi jos olisin raskaana. Ollaan meinaan otettu tässä kierrossa kumit käyttöön, kun nyt on vasta yhdet menkat takana km:n jälkeen ja nyt olisi siis pitänyt jo alkaa toiset. Mulle sanottiin, että voisi olla hyvä nyt pitää pidempi väli yrityksissä, jos ei vaikka sitten heti tulisikaan km:ää.

Vilijonkka: Voi ei! Olen tosi pahoillani. =´( Voimia teille! *lohtuhali*

ON: Vieläkään ei ole menkat alkaneet. Tosi kumma juttu. Oviksenkin olin havaitsevinani limoineen ja nipistelyineen ihan ajallaan, mutta silti ei mitään. Mutta toisaalta tuossa vähän reilu viikko sitten oli taas samankaltaisia oireita eli limat ja nipistelyt. Olisikohan sittenkin tuo ovis ollut vasta nyt reilu viikko sitten eikä aiemmin, vaikka olikin ihan samanlaiset oireet siihen suuntaan?

Muuten ei mitään ihmeitä ole ollut. Miehelläkin talviloma ohi ja maanantaina sen pitäis taas jaksaa vääntäytyä töihin. Nyt on jo harmitellu sitä, et taas pitää mennä.

Ilma on mitä hienoin, ainakin täällä meren tuntumassa pääkaupunkiseudulla. Asteet hieman plussan puolella ja aurinko paistaa. Sisällä tulee kuitenkin oltua, sillä tekemistä riittää. Ja siksi toisekseen on tuo selkäkin vähän kipeä kun tuli eilen oltua niin pitkään jalkojen päällä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
30/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten päätin tulla " ihan vaan pikaisesti" tänne kurkkimaan. ;-)

Pahoittelut ainakin Vilijonkalle ja paljon voimahaleja.

Ja onnittelut tietysti plussanneille...kiva kuulla, että niitä plussia kuitenkin vaan aina sieltä tipahtelee. Saisivat vaan olla sitten vielä kestäviä.

On ollut aikas tuskaa pysytellä täältä vähän reilu vko poissa. Sitä kun kuitenkin kaipaa teidän kaikkien kuulumisia. Täällä sitä hengissä ollaan. Täti teki melki viikon tuossa tuoloaan ja kun vihdoin astui ovesta sisään, niin oli sitten kyllä todella pikavisiitti...lähti seuraavana päivänä jo pois. Olen ihan pihalla nyt siis, että oliko mulla päivän kestävän kuukautiset ja mistä taas lähti eka kp käyntiin. Ajattelin kyllä alkaa tikuttelemaan ovista varmaan ens tiistaina. Jäi vielä tikkuja siitä edellisestä kierrosta. Mutta sillain rauhallisella meiningillä liikenteessä ollaan. En kerta kaikkiaan oikein jaksa tätä vauvatouhua vaan ajatella. Ehkä parempi niin.

Itseasiassa istun tässä koneella väri päässä...ja punkkulasi nenän edessä. ;-) Ajattelin lähteä tänään vähän tuulettumaan ystävien kanssa TODELLA pitkästä aikaa. Ehkäpä se vähän piristää. Mieskin oli sitä mieltä. Se menee varmaan kans parille kaverinsa kanssa ja treffataan sit myöhemmin kaupungissa.

Sitä etelänmatkaa tässä kyttäilen josko tulee joku hyvä äkkilähtö nenän eteen, niin voitte olla varma, että taistelen sen itselleni. Tällä hetkellä kaikki matkat näyttävät vaan kovin varatuilta. Toivotaan, että me johkin tässä talvilomalla nyt lämpöön päästäisiin. Mieskin olisi kovasti innoissaan asiasta. Me ollaan aina oltu kovia matkustamaan. Ja miksei nyt sitten mennä kun vielä vapaasti voidaan.

Ei mulla oikein mitään asiaa tässä ollut...kunhan pari sanaa tulin kirjoittelemaan kun täällä tais ainakin Kaksonen kysellä, että mitä kuuluu.

Kyllä mä täällä ihan kaiken aikaa taustailen ja käyn teidän juttujanne lukemassa...nyt en kyllä ihan joka päivä, mut sit kun luen, niin luen kaikki kerralla. =) Tulen taas jossain vaiheessa raapustelemaan jotain. Nyt ei vaan ole kerrassaan mitään kerrottavaa...ainakaan vauva-asioiden saralta. =(

Ai niin Porkkana...voi Sinun pikkuistasi kun on niin kovin kipeänä ollut, että ihan sairaalassa olette joutuneet olemaan. Toivotan täältä pikaista paranemista ja jaksamista Sinulle.

Nyt menen saunaan ja alan valmistumaan iltaa varten. KIVAA!

titi75

Vierailija
31/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpula: onnea onnea onnea! :) Ihanaa kuulla taas että jollekin meistä on tärpännyt! Suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa matkaa! Noista acon10 testeistä ei itsellä ole kokemuksia, mutta näiltä palstoilta olen joskus lukenut että ne ei kaikille ole kovin vahvoja viivoja koskaan antanutkaa, joten jos et niillä saa vahvaa plussaa niin ehkä kantsii kokeilla jollain toisella testillä (esim apteekin omalla).

Vilijonkkka: voi itku, että kävi taas noin! :( Pahoittelut sinulle! Aiotko nyt pyytää, että alettaisiin jotain tutkimaan, eikös sinulla ollut useampi näitä alkuraskauden keskenmenoja? Luulis, että nyt niiden olis jo pakko tutkia!

Porkkana: Voi kun kurjaa, että pikkuinen meni niin huonoon kuntoon!!

:( Voimia sinulle ja perheellesi! Pikaista paranemista pikkuiselle!

Titi: hauskaa iltaa sinulle! :)

Pitiköhän vielä muita kommentoida..?? No en nyt muista ja olen niin laiskalla päällä, etten jaksa avata toista selainta.. Joku kyseli, että miten osaa kaikille kommentoida, niin minä käytän silloin kun on aikaa ja muuten intoa, niin tuon kahden selaimen avaamista, josta toisesta voin kahtoa aina mitä piti kommentoida ja toisessa kommentoida..

Huomenna on huitsin jännä lätkämatsi tulossa! Hui, mitenhän sitä pystyy jännitykseltään seuraamaan!? Ois vähän mahtavaa kun suomi voittais!

Hauskaa laskiaissunnuntaita huomiselle kaikille! :)

T. sani

Vierailija
32/56 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa iltaa titi75:lle!!!!

Mä oon ihan silmät ristissä taas jumittanu itteni tänne koneelle. Tytölle tuli kaveri yökylään, eikä meinannu heidän nukkumaanmenosta tulla mitään, milloin janottaa, milloin pissattaa tai kikatuttaa tai mielikuvitus vaan tekee tepposiaan.. Nyt ei oo vähään aikaan kuulunu sieltä mitään että taitavatpa nukkua.

Vähän jo ootan ja oon asennoitunu siihen et menkat alkaa viikon päästä. Kun ei oo yhtään semmonen tärppiolo ku sillon viimeks. Ens viikon lauantaille oon päättäny pitkittää testaamista, sillon ois kp27/28. Kun ne Aconin testit tuol kumminkin vielä polttelee.. Ja sitten eiku seuraavaan kiertoon vähän " tarmokkaammin" , jos nyt ei oo natsannu.

Liliane kp20/28

Vierailija
33/56 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mulla alkoi ke/to välisenä yönä ekat menkat km:n jälkeen. Ekan päivän vuoti ihan normaalisti ja tokana vähän mut sitten loppu. nyt on kp4 eikä vuotoa ole tullu sen jälkeen. Yleensä aina mulla menkat kestää sen 7pvä. Eli 4-5pvä runsasta vuotoa ja sit vähenee pikku hiljaa. Rinnat on isot ja nännin pihat tummemat kuten muissa raskauksissa. Voisko ola mahdollista että oli vale menkat? Voiko menkat muutua näin tragedisesti km:n jälkeen?? Auttakee!!!!

Vierailija
34/56 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu: mulla muistaakseni vuodon määrä tai pituus ei muuttunut juurikaan keskenmenon jälkeen, tosin mullahan ei tavallinen keskenmeno ollu vaan kohdunulkopuolinen.. Vuoditko ihan verta vai oliko vuoto ruskeaa? Mulla oli esikoiselta valemenkat, ne kesti yhtä kauan kun normaalit menkat, mutta vuoto ei ollut missään vaiheessa punaista veristä.. Mutta voishan ihan hyvinkin olla valemenkoista kyse.. Peukut on täälä pystyssä, että näin olisi! bd bd bd bd bd

Liliane: Sinulle kans peukut on pystyssä, että testi näyttäisi plussaa! bd bd bd bd bd bd bd

Entä pipsa: onko tätiä näkynyt? Jos ei ole, niin koska meinaat seuraavan kerran testata? Myös sinulle pidän peukkuja, että täti pysyisi poissa ja seuraavaan testiin pläjähtäis plussa! bd bd bd bd bd

Oma ).( kp 3/n.25, joten ei mitään uutta.

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista hiihtolomaviikkoa niille, jotka semmoista viettävät ensi viikolla! :)

Vierailija
35/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Flofer[/b] Olen 25 v, mies 29 v, esikoistyttö syntyi 6/2004. Asutaan Keski-Suomessa. Pikkukakkosta yritetty 7/2005 alkaen. Tuulimunaraskaus kaavittiin 10/2005.

[b]ieppa[/b] Olen 30 vee kotiäiti ja mieheni on 36v. meitillä on kaksi tyttöä ( 12/97 ja 8/99) sekä kuopus 6/04 rasavilli poika. Olen juuri kokenut ensimmäisen keskenmenon, ja kaavinta tehtiin tänään.

[b]-Jonzu-[/b] minä 23v ja mies molemmat 23v. Ennestään meillä on tyttö 6/02 ja poika 5/04. Asutaan Oulun läänissä. Keskenmeno 02/2006.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Kaksonen76[/b] Minä 29v. ja rakas aviomieheni 32v.

Pillerit lopetin joulukuussa -03, heti tammikuussa -04 huomasin olevani raskaana joka keskeytyi rv6. Toista raskautta yritettiin lähes vuosi ja tärppi tulikin sitten -05 maaliskuussa. Tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv8+, raskaus todettiin tuulimunaksi.

[b]katri72[/b] Olen 33-v ja aviomies 33-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]loiloi[/b] keskenmeno -04 syksyllä , -05 kesällä sekä tuulimunaraskaus -05 keväällä,

perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )

[b]Luumis[/b] Olen Espoosta, esikoista yritetään, mulla on ikää 26 ja miehellä 31 vuotta. Yritys aloitettu syksyllä 05 ja km 11/05 (rv 5+4).

[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.

[b]marrasmamma[/b] Itse 26 v., mies 27v. Pohjois-Savossa ollaan. Minä hoitoalalla, mies autokuski. Minulla tyttä-99 ja poika-00 aikaisemmasta suhteesta. yksi tärppi joulukuussa-04 ja km tammi-helmikuun vaihteessa rv6.

[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.

[b]Menier[/b] Eli siis miehen kanssa ollaan vähän reilu parikymmpisiä, vauvaa on toivottu 9/04 saakka. Ensimmäisen kerran tulin raskaaksi joulukuussa 2005 mutta raskaus meni siis kesken kun viikkoja tasan 7.

[b]minnilotta[/b] oma ikä 37, mies 41, kolme muksua 17v,10v ja 8v. Keskeytynyt km vk 8+4, lääk.tyhj. 11/2005

[b]myttynen75[/b] olen 30 vuotias ja mieheni on 32. Meillä on ennestään kolme lasta, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Km 7/05 rv 11+3.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.

[b]nipsunen[/b] minä 29 vee ja mies 31 vee espoosta, yksi lapsi -03 ja nyt kemiallinen/km kolme kertaa: 4/05, 5/05 ja 9/05 (kaikki tulleet n. viikko plussan jälkeen pois) ja yritystä 2/05 lähtien.

[b]Nonna-80[/b] minä 25v lastentarhanopettaja, mies 27v sovellusarkkitehti, Helsingistä, esikoinen toiveissa, ehkäisy jäi pois 10/2003, plussa 10/2004, kaavinta rv 14 12/2004.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]pirpula[/b] Olen 26-vuotias ja mieheni on 27-vuotias. Naimisissa olemme olleet vuodesta 2002. Kotona viipeltää vilkas pikku poika (04/04). Toinen lapsi on ollut haaveissa ja yritys alkoi loppukesästä 2005. Heti ensimmäisestä kierrosta syyskuussa tärppäsi, mutta sitten lokakuussa maailma romahti eli km 10/2005.

[b]-pitkätossu-[/b] Minä 22 ja mies 27.. Yritystä 06/05 ja tm 11/05 jota ensin yritettiin pois lääkkeillä ja sitten loput kaavittiin...

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.

[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.

[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Swehina[/b] Olen 22-v ja mieheni on 26-v, meillä on 03/02 syntynyt poika. Asumme Helsingissä. Yritys aloitettiin 01/03, ja kului 2,5v ennen kuin tärppäsi 06/05. Km rv12 8/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8), nyt selvitellään löytyykö hyytymistekijää. Molemmissa raskauksissa kun kuitenkin ollut asukki.

[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.

[b]töötsi[/b] olen 25 vuotias toukokuussa 05 syntyneen pojan aiti. Mieheni on 35. Asumme Ranskassa, ja siksi kirjoituksissani ei ole ä-kirjaimia :o). Km 11/2005 rv 6+4.

[b]UusiNuppu[/b] Minä ja mies 30v. Esikoinen 06/02. Km:ja oli kolme ennen häntä. Nyt km:t 05/05 ja 08/05 rv 12.

[b]vilijonkkka[/b] Olen kahden pojan äiti Turun seudulta, esikoinen 08/01 ja kakkonen 06/04, kakkosen jälkeen söin hetken minipillereitä, pillerit jätettiin pois 11/04. Tässä yrityksen aikana olen kokenut 4 kertaa alkuraskauden keskenmenon... Viimeisin oli tuossa tammikuun lopussa.

[b]visakoivu[/b] Mulla siis takana 3 km viimme vuonna 16 ja 5 ja 18 viikoilla, nyt yritetty n. neljä kuukautta.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Elohelmi[/b] plussa 16.5.2005, la 22.1.2006

[b]unelmaelää[/b] plussa ?, la 8.2.2006

[b]henrina[/b] plussa 17.6.2005, la ?

[b]adalmiina33[/b] plussa 21.6.2005, la ?

[b]nette[/b] plussa 4.7.2005, la 14.3.2006

[b]tiitiäinen05[/b] plussa 9.7.2005, la 16.3.2006

[b]syksy79[/b] plussa 12.7.2005, la 21.3.2006

[b]Melike77[/b] plussa 17.7.2005, la 27.3.2006

[b].kati.[/b] plussa 22.7.2005, la 25.3.2006

[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006

[b]Wilkuna-72[/b] plussa 29.7.2005, la 4.4.2006

[b]Maya-76[/b] plussa 17.8.2005, la?

[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006

[b]MARU79[/b] plussa 20.8.2005, la 29.4.2006

[b]Triku[/b] plussa 20.8.2005, la?

[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006

[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006

[b]coco-koala[/b] plussa 30.8.2005, la 8.5.2006

[b]Iisamaari[/b] plussa 2.9.2005, la 10.5.2006

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006

[b]Margariini[/b] plussa 14.9.2006, la ?.5.2006

[b]Zara77[/b] plussa 14.9.2005, la ?.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]tammenterho[/b] plussa 14.10.2005, la 17.6.2006

[b]MinnaY[/b] plussa 18.10.2005, la?

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?

[b]Denise-84[/b] plussa 29.10.2005, la?

[b]pörrimöykky[/b] plussa 31.10.2005, la?

[b]pinjuska04[/b] plussa 21.11.2005, la 31.7.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la?

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la?

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la?

[b]pepsimax7[/b] plussa 5.1.2006, la?

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la?

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la?

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] -Jonzu-

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 165/94, 34

[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa

[b]Keinot:[/b] Suklaata tms ainoastaan lauantaina (myös lasten karkkipvä),vähintään 10 000 askelta vuorokaudessa eli lenkille siis =)

[b]Tavoite:[/b] 5kg välitavoitteet,kaikkiaan ainakin 25kg pois.

[b]Nimimerkki:[/b] maria80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91

[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni

[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...

[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Vierailija
36/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna en paljoa kerinnyt koneelle, kun piti töissä olla.

Eilen tosin oli vapaa päivä ja käytiin keilaamassa miehen ja kummilikan kanssa. Oli tosi kiva päivä.

Titi: Voi kurjuus!! =( Minä niin toivoin että plussa sinullekin tulla tupsahtaa. *virtuaali hali* Tiedän miltä sinusta tuntuu.

Ja, ymmärrän että haluat pitää palsta taukoa. Kuitenkin haluan kuulla kuulumisiasi myöhemminkin. =)

Katri: Mukavaa lomaviikkoa teille molemmille!! =) Minulla lomaan on vielä kuukausi..

Kaikille piinailijoille plussa onnea!!!

Kiitos kaikille onnittelijoille!! =)

Oma napa: Tässä ollaan menty päivä kerrallaan tämän raskauden kanssa. =) Viikkohan tässä on kohta vierähtänyt kun ensimmäinen haamuplussa tuli.

Tänään ajattelin soittaa neuvolaankin. Katotaan mitä siellä sanovat. Jännittää kovasti. Kuitenkin menin jo heti aamusta tilaamaan alkuraskauden ultran.. =) Kaikessa olen hätähousu. Se ultra on vasta 7.3. Tuntuu ikuisuudelta, kunpa sinne asti päästäisiin.

Masussa on nippaillut oikein mukavasti parina viime päivinä. Rinnoissa tuntuu vihlontaa sekä ne tuntuu " isommilta" . Lämmöt on ollut 36,89-36,98. Toissa aamuna oli pikkusen heikko-olo, mutta se oli niin vähäistä että.

Koko ajan olen ravannut vessassa, kun tuntuu että jotain valuis, mutta ainoastaan valkovuotoa on tullut. Pikkusen kuitenkin pelottaa...

Kyllä minä täällä vielä " hengailisin" teidän kanssa, ainakin siihen asti kun on tuo ensimmäinen ultra... Saanko? =)

Tänään täytys taas jaksaa töihin mennä, ei yhtään huvittaisi.

Kaksonen76 ja Asukki 4+4

Vierailija
37/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina katsottiin ultralla naisten polilla kun niitä kipuja oli ollut enemmän tuolla vasemmallla puolella. No kaikki oli ok. Onneksi! Mullahan alun perin epäiltiin kystaa joka sitten viikkoa myöhemmin paljastui alkaneeksi raskaudeksi testien perusteella. :) Polin ultrassa ei näkynyt vielä kunnon sikiötä mutta lääkärin mielestä kaikki näytti normaalilta alkuraskaudelta. Raskaussäkki näkyi samoin ruskuaispussi myös joku vaalea täppä näkyi. Jotain lääkäri myös mittaili ja sanoi että noin 4mm olis nyt kokoa mutta silti sanoi että selvää sikiötä ei vielä näy. Sanoi myös näkevänsä kohdan johon sikiön pitäisi selvemmin muodostua. Jäi kyllä vähän epävarma olo vaikka lääkäri oikein iloisesti onnitteli kahteenkin kertaan alkaneesta raskaudesta. Luulin jo että viikkoja olisi ollut nyt jotain 6 ja näkisin sykkeen jo mutta niitä on nyt noin 5+ jotain. Lääkäri oli erikoistuva lääkäri joten sekin jäi vähän vaivaamaan että osasikohan se nyt varmasti katsoa hyvin. Harmi kun en tajunnut kysyä että näyttääkö raskaussäkki pinkeältä kun silloin tuulimunassa se oli löysähkön näköinen reunoiltaan. Oireita on vähän. Kahvia ei tee mieli, vessassa saa ravata varsinkin yöllä ja etovaa oloa ajoittain. Siinäpä ne sitten onkin. Aattelin kuitenkin tänään soitella neuvolaan ja kiirehtiä pääsyä siihen lasketun ajan ultraan kun on niiiiiiin epävarma olo kokoajan. Voi olla että ei onnistu kiirehtiminen....

Vierailija
38/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin onnitteluhalaus plussasta, Kaksonen!! Hienoa! Ja tietysti rutkasti vauvaliimaa ja tarrasukkia yms. :)

Kaikille teille jaksamista ja piinailijoille kovasti tsemppiä ja peukkuja!!

Omassa navassa on aivan järkyttävää pahoinvointia ja etomista ollut pari viikkoa. En oksenna, mutta voin vain tosi huonosti, enkä voi tehdä yhtään mitään. Syöminenkään ei oikeastaan paranna oloa, mutta varmuuden vuoksi syön puolen tunnin välein, ja senpä takia vaakakin näyttää muutamaa kiloa enemmän, kuin pari viikkoa sitten..Noh, tuo varmaan tasaantuu, kunhan tämä öklöolo loppuu- toivottavasti mahdollisimman pian! En ole vielä edes varannut neuvolaa, mutta aikeissa on tällä viikolla. Edelleen on hiukan skeptinen olo raskauden jatkumisesta, mutta nämä tosi vahvat oireet kyllä puhuvat onnistumisen puolesta; siihen yritän uskoa!

Halit kaikille!

Ulriina rv7-8

Vierailija
39/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani-74; Täällä on taas peukut pystyssä, että plussa teille pläjähtäis! bdbdbd

Liliane; Onnea oviksen bongailuun ja tsemppiä pupuiluun! Kiva, että reissu oli mennyt hyvin!

ieppa; joo, minä tein sen puvun ja sitä oli kuulemma kehuttu! Toivon ainakin että morsian oli tyytyväinen.

Kaksonen76; Hyvä, että jotain oireitakin on ilmaantunut, antaahan ne toivoa raskauden jatkumisesta! Tietenkin voit täällä " hengailla" meidän kanssa niin kauan kuin siltä tuntuu. Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!

Flofer; Harmi, ettei vielä sikiötä näkynyt, olisihan se antanut enemmän varmuutta raskaudesta. Mutta hyvä kumminkin, että näkymät vastasivat viikkoja, jospa seuraavassa ultrassa näkyisi jo sikiö sykkeineen!

ulriina; Hyvä, että sullakin on oireita (vaikka eiväthän nuo huonot olot tietenkään sinänsä mitään kivoja ole), joiden perusteella voi olettaa kaiken olevan hyvin! Vielä lisää vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle!

Vielä haluaisin plussanneita muistuttaa, että ilmoitelkaa sitten kun haluatte teidät siirrettävän plussanneisiin. Nytkin on tullut taas monta uutta plussannutta (ihanaa!) enkä millään muista keitä kaikkia joukossa oli...

ON: kp 5/28-31 ja täti edelleen tukevasti kylässä, tosin ehkä on jo pikkuhiljaa pakkailemassa kimpsujaan... Ajattelin että jos olisin tässä kierrossa alkanut mittailemaan lämpöjä (tulevaa ajatellen) mutta vielä en ole kertakaan muistanut. Oliko se niin että aina mittaus aamulla ennen sängystä nousua vai niin että ajalla ei väliä, mutta aina pitäisi mitata samaan aikaan päivästä? Mulla olis koneella joku vanha lämpöjen seuranta -taulukkokin...

Vierailija
40/56 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: täällä piina päivät käsillä eli pk 25/ 26-28. Oireita rintojen vihlominen ja mahan turvotus. Tähän päivään asti olen ollu varmasti raskaana mut nyt en enää. ´No tulevat päivät näyttää taas!!

Maria80: Lämmöt pitäs mitata aamulla ennen ylös nousua. Eli eikun mittaria yö pöydälle ja mittailemaan.

Ulriina: Tiedän että etominen ole mitään ihaninta mutta kun tietää mistä se johtuu niin sen kyllä kestää. Tulee ihan kakkosen odotus kun pahointia eli oksentelua oli tuonne 7kuulle asti. Silloin tuntui et toivo loppuu välillä. Mut yksi hyvä puoli siinä on et tietää että kaikki on kunnossa siellä masussa. Onnea sullekin ja liimaa matkaan!!!