Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi kiinnostuisi toisesta, alkaisitko kilpailla sen toisen kanssa miehestäsi?

Vierailija
27.03.2016 |

Vai luovuttaisitko samantien?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne vaan jaksaa puhua puppua. Montaa kertaa olen nähnyt naisten tappelevan alfamiehestä. Ihan ymmärrettävää ettei siitä kotilassukasta jakseta painia.

Vierailija
42/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken sen jälkeen, mitä olemme yhdessä käyneet läpi, en todellakaan alkaisi kilpailla asemastani! Olen antanut suhteelle kaikkeni, isojakin virheitä anteeksi pariterapian avulla. Jos se ei riitä, enempään en valitettavasti pysty, enkä haluakaan ryhtyä. Antaisin miehen mennä ja nauttisin siitä, että selvästi olen muidenkin miesten mielestä erittäin viehättävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilpailisi, mutten myöskään luovuttaisi. Suhteemme on selvinnyt pahemmastakin. Siinä vaiheessa, kun mies sanoisi haluavansa olla ennemmin sen toisen naisen kanssa, saisi lähteä samantien ja takaisin ei olisi tulemista.

Vierailija
44/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jos en kelpaa niin saa olla.

Vierailija
45/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä on rohkaisevaa kuultavaa ...monet miehet ovat ennen joutuneet kärsimään ex vaimonsa hulluista mustasukkaisuuskohtauksista kun ovat lähteneet toisen naisen matkaan..lapsista riidelty ja tehty jopa tekaistuja insestisyytteitä :(

En minäkään kilpailisi, mutta aivan varmasti pistäisin paskiaisen maksamaan aiheuttamastaan vaivasta. En olisi ollenkaan tyytyväinen, jos mies häipyisi ja jättäisi minut yksin pyörittämään koti/perhepakettia ja nyppisi sen jälkeen rusinat pullasta. Se olisi 50/50 vuorosysteemi ja päälle hysteeristä mustasukkaisuutta ja omaisuuden/irtaimen pihtaamista. Mies ostakoon lapsille omat tavarat omaan uuteen kotiinsa. 

Miksi helvetissä tekisit noin !? Tuohan on ihan sairasta toisen kiusaamista...mieshän vaan ei pidä sinusta ja se ei ole miehen vika !!!

Mitäs meni hankkimaan perheen. Kärsiköön elinkautistaan, joka siitä seuraa. Mikä oikeus miehellä on kylvää vastuuttomasti siemeniään ympäri kyliä? Minä en ainakaan yksinäni elätä mukeloita saati sponsoroi uutta morsmaikkua. Siellä taas joku kynnysmatto tai miesasiamies huutelee typeryyksiä.

Vierailija
46/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä alkaisinkin. Itse asiassa olen ollut tällaisessa tilanteessa. Laitoin miehen valitsemaan. Hän valitsi minut.

Vai oliko niin, että nainen jätti miehesi, koska ei jäänyt odottelemaan miehesi jahkailua. Sait tietää ja "laitoit miehen valitsemaan" vaikka hänellä oli jäljellä enää yksi vaihtoehto..

Vierailija
47/47 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos mies on isämies viimeisen päälle, niin sitten tietenkin käytäisi läpi huoltajuusoikeudenkäynnit ja hakisin yksinhuoltajuutta. t 27

Ja miksiköhän kuvittelet saavasi sen?