Jos miehesi kiinnostuisi toisesta, alkaisitko kilpailla sen toisen kanssa miehestäsi?
Kommentit (47)
En todellakaan kilpaile kenenkään kanssa :D Se olisi byebye ja TTYN. Saan sellaisenkin, joka kiinnostuu minusta uudestaan ja uudestaan.
Luovuttaisin. Jos mies kiinnostuisi toisesta se vaan merkitsee sitä että ei enään ole kiinnostunut minusta niin mitä sellaiseen aikaa lähtee tuhlaamaan.
Vaikea kuvitella että pitäisin häntä sen jälkeen enää tavoittelemisen arvoisena jos hän kiinnostuksensa suuntaisi kokonaan muualle.
En alkaisi kilpailemaan yhtään kenenkään kanssa. Jos mies sattuu kiinnostamaan toisesta, niin se olisi hei hei.
En kilpaile miehistä. Minut joko halutaan omana itsenäni, tai ei ollenkaan. Saa lähteä jos muut kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kilpaile kenenkään kanssa :D Se olisi byebye ja TTYN. Saan sellaisenkin, joka kiinnostuu minusta uudestaan ja uudestaan.
Mitä tarkoittaa TTYN?
En.
Olisi vaan myönnettävä tappio. Ei ole mitään järkeä roikkua löyhässä hirressä. Jos mies toiseen rakastuu, niin minä en silloin voi yhtään mitään.
En luovuttaisi, tosin se pikku paskiainen on tiennyt jo pitkään, että mulla on aina syli avoin.
Ja routa on aina sen porsaan kotiin ajanut. Mulla ei oikein ole mitään ulkoisia valtteja ja ymmärrän että tekee välillä mieli tehdä nuorempaa tai muuten vaan kauniimpaa.
Tietää tämän ja itse en enää edes hirveästi välitä, kun tiedän että tulee takaisin.
Epäilen että juoksee vieraissa välillä ihan vaan sen takia että tietää että pidän häntä hyvänä, kun tulee kotiin.
Jos joku epäilee, niin itsetuntoni on kunnossa.
Luovuttaisin ihan ilomielin. Saat tulla hakee, jos on kyse mun miehestä.
Vapautuis tosta sohvalta tilaa jollekin virkeämmälle uroolle.
En kilpailisi. Minä olen minä ja jos joku muu alkaa kiinnostamaan niin siinä sitten alkaa, en minä siihen pysty vaikuttamaan.
Ihan mielenkiinnosta miksi syli aina avoinna? Miksi pidät hyvänä palattuaan? Elättekö polyamorisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
En luovuttaisi, tosin se pikku paskiainen on tiennyt jo pitkään, että mulla on aina syli avoin.
Ja routa on aina sen porsaan kotiin ajanut. Mulla ei oikein ole mitään ulkoisia valtteja ja ymmärrän että tekee välillä mieli tehdä nuorempaa tai muuten vaan kauniimpaa.
Tietää tämän ja itse en enää edes hirveästi välitä, kun tiedän että tulee takaisin.
Epäilen että juoksee vieraissa välillä ihan vaan sen takia että tietää että pidän häntä hyvänä, kun tulee kotiin.
Jos joku epäilee, niin itsetuntoni on kunnossa.
Koska olen naimisissa ja olen ollut tosissani mennessäni naimisiin ja vieläkin olen.. Olisi tietysti kipeä ajatus, että mieheni ihastuisi toiseen. Se on kuitenkin todennäköistä ja uskon, että pyrkisin "muistuttelemaan" enemmän ja vähemmän läpinäkyvästi miestäni siitä mitä meillä on ollut, on ja voisi olla. Ja mitkä ovat niitä hyviä puoliani. Järjestäisin meille ehkä matkan pois arjesta tms.
Toivoisin myös, että mieheni "taistelisi" minusta, jos haksahtaisin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaisin ihan ilomielin. Saat tulla hakee, jos on kyse mun miehestä.
Vapautuis tosta sohvalta tilaa jollekin virkeämmälle uroolle.
No miksi et sitten eroa, kerta haluat eroon siitä ukostasi?
Ottaisin eron. Koko kysymys on absurdi. Mies on kiinnostunut jostain muusta eli hänen pitää valita, että haluaako eron vai jatkaa kiinnostustaan eteenpäin.
Todennäk. olisin niin loukkaantunut, että ottaisin eron vaikka mies haluaisi jatkaa.
Luovuttaisin.