syysvauva kaipailee ikätovereitaan!
Heippa! tääl ölisi yksi syysmamma ja pikku typy 4kk3vkoa. Ollaan uusia täällä koko vauva-sivuilla ja yleensäkin koko nettitouhussa.Osasin sentään aukaista koneen:D Taitaa olla aika harvinaista nykypäivänä..So, oon selaillut tätä palstaa, enkä oo juurikaan huomannut kovinkaan aktiivista yhteydenpitoa syysäitien kesken, tai sit ne on mennyt multa ohi, ei olis ehkä mikään ihme! Tällä tavalla saan ainakin yhteyden?
Meidän neiti melko perustyytyväinen,syö hyvin kiinteitä ja tissiä, yöunien kans ei oo ikinä ollut vaikeuksia, mut päikkärit ainakin sisätiloissa on melko katkonaisia.Se taitaakin olla melko yleinen ongelma, kun lueskelee näitä juttuja. Kaurapuuroa syötiin tänään eka kertaa ja oon vähän jänskännyt miten siihen reagoidaan sisäisesti tai ulkoisesti ,mut hyvin tais sekin ruokavalio sopia. Hoksasin vasta jälkeenpäin, kun lautanen oli jo tyhjä, et olis ehkä kantsinut kokeilla sitä päiväsaikaan ekana kertana eikä just ennen nukkumaan menoa illalla. (käynyt sängyn vierellä tutkimas poskia, onko noussut ihottumaa.) heh..
Joopa joo, yksin höpöttelyä tulis vaiks kuin, kukapa siitä olis kiinnostunut! Mutta Syyskuun äidit toivottavasti huhuilee jostakin ja informoi omista pinoiluistaan. Kello yöllä vaiks mitä, eikä kukaan muu enää edes hereillä, joten Öitä! t.yökyöpeli
Kyllähän me syysmammat täällä aika aktiivisesti kirjoitellaan. Joskus enemmän ja nyt taas ollut aika hiljainen viikonloppu.
Mä olen valveilla ihan sen takia, kun olen ollut jo työelämässä joulukuun alusta ja nyt yövuorossa. =)
Joten mukaan vaan, viikonlopun pino löytyy jostain 3 sivua taaksepäin.
Ehkä jo aamulla joku aloittaa uuden pinon. Minä palailen sitten taas ensi yönä lueskelemaan muiden kuulumisia, tämän yön jälkeen vielä 4 jäljellä...
- Tartsa -