Mikä biisi saa vaihtamaan kanavaa autossa?
Minulla se on Neljän Ruusun Rakastellaan missä vaan. Ei pysty kuuntelemaan.
Kommentit (95)
Kylläpäs popmusiikki aiheuttaa voimakkaita tunteita! Itse kuuntelen sujuvasti lähes mitä vaan, mutta kyllä Volbeatin kammottava loilaus menee suoraan jonnekin selkäytimeen ja aiheuttaa neurologisia oireita jos ei siitä pääse eroon ASAP.
Joo grindaa ja flowaa.. pirun ärsyttävä. Ihan karmea biisi ja tulee vielä koko ajan radiosta, joten ei tule nyt sitä kuunneltua. Muutenkin anna abreun kaikki suomenkieliset biisit on hirveitä, ei sillä että niissä englanniksi hoilotetuissakaan mitään kehumista olisi. Surullista kun joka biisissä on lähes sama melodia ja sama aihe. Ensin oli JVG:n kanssa se "meil on tequilaa ja kasvomaalit, karnevaalit.." blaa blaa miten menikään. Sitten "pistetään päähän bandanat" (???) ja nyt tuo. Tekeekö toi mimmi mitään muuta kun haaveilee relaamisesta ja biletyksestä kesäisissä maisemissa? Tossa viimeksi mainitussa kappaleessa on myös tasan sama "ja mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän..." kohta kuin tossa JVG:n kanssa tehdyssä biisissä. Samoin kuvottava Tippa T laulaa grindaa ja flowaa biisissä ihan samanlaisen kohdan minkä "laulaa" Sannin "Pojat" biisin lopussa.. huoh mitä paskaa, oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Valvomo - Mikä kesä
Mamba - Vielä on kesää jäljellä
Disturbed - Sound of Silence
Ghost - He is
En tiennytkään että He Is-biisiä soitetaan radiossa.
Moneen kertaan mainituista sysistä en juuri kuuntele radiota. Jos kuuntelen, kuuntelen nettiradioita, joiden profiili osuu omaan makuuni. Toisinaan tiettyjä ohjelmia Yle Radio Suomesta.
Arttu Wiskarin Kahvimaito. Kuvottaa ajatuskin lämpimän äidinmaidon tiristämisestä kahviin ja bonuksena tupakoiva pienen lapsen yh-äiti, se edustaa alas vajoamista pahimmillaan. Joku mainitsi Adelen Hello:n, ihan kamalaa maukumista, antaisi menneiden olla.
Jippu!!! Ja etenkin se Edelmanin kanssa tehty duetto Jos sä tahdot niin, voi luoja miten paljon voikaan pieni ihminen vihata jotain biisiä! Arghff.
Late Tähkä ja paskankorjuu- koko tuotanto
Tea- tytöt tykkää. Onko sillä edes muita kappaleita.
Ännä Äbröö "kato ku mä grindaan ja flowaan ×1000 ja hakuna matata mä nakuna makaan ja akkuja lataan mun parvekkeella" hirveä biisi ja se ihmeellinen nykytrendi lässytysääni on ällöttävää... Sanniakaan en samasta lässytyssyystä pysty kuuntelemaan ilman myötähäpeää. Jokunen päivä sitten kuulin kyllä kaikista kauheimman pohjanoteerauksen "tinderiiiii" siis se jossa oli tää suomen täydellisistä venäläisnaisista (vai mikä se olikaan) tuttu täysin laulukyvytön kiljuja-ähkijä akka. :D oksennus...
Ensiksi pitää sanoa, että maailmassa on tehty hyvää musiikkia miljoonia kertoja enemmän kuin huonoa, mutta kysymykseen palatakseni radion saavat kiinni tai vaihtamaan toiselle kanavalle esim. Juha Tapio, Maija Vilkkumaa ja Bruce Springsteen.
Näistä etenkin Juha Tapion suosiminen tuntuu aivan käsittämättömältä. Äijä määkii 1-3 kertaa vuorokaudessa yksin Ylen kanavilla plus siihen muut radiokanavat.
Palefacen koko tuotanto ja Tähkän Laten huutolaulu tuli ekana mieleen.
Avicii, kaikki sekä Ellinooran Leijonakuningas.
Pikkutytön äänellä piipittävät tai jokeltelevat laulajat: kanava vaihtuu heti tai koko toosa kiinni. Myös ruotsinkielisistä kappaleista sama reaktio.
Kaikki räppi "musiikki". Ja muutkin nämä ceekit ja mitä näitä nyt onkaan.
Lähes kaikki. Ihanaa musaa tulee niin vähän. En siis kuuntele radioo juurikaan. Jos kuuntelen, niin vaihdan kanavaa koko ajan. Aina kun tulee mainoksia, joku puhuu tai tulee huono biisi. Käytännössä kuuntelen vain levyjä.