Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkkipiispa Kari Mäkinen: kirkon ovet ovat auki laittomasti maassa oleville

Vierailija
26.03.2016 |

Eli kirkko aikoo suojella rikollista poliisilta.

Mitäs jos kirkonpolttaja hakee suojaa kirkosta niin onko ovet auki myös hänelle?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielteisen turvapaikansaantiin on aina jokin syy. Suomalaisia pitää suojella Berliinin ja Pariisin kaltaisilta iskuilta. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että ne, joiden uskonnon korkein ilmentymä on tuhota "vääräuskoiset" ovat vaarana koko yhteiskunnalle.

Pitääkö tämän keskustelun päätyä sanoihin, mitä minä sanoin.

Vierailija
22/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas taitaa muutama tuhat erota kirkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi takaperin kun kirkko antoi turvapaikan karkoituspäätöksen saaneille, nostettiin kättä lippaan ja hurrattiin kirkolle.

Vierailija
24/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäpappi

Vierailija
25/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottomia urpoja nuo rajakit.

Vierailija
26/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajalle tiedoksi Odin=epäjumala=saatana, eli olette saatanan sotureita.

Onko muslimitkin sitten saatanan sotureita?

Vierailija
27/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään harkinnut kääntymistä ortodoksiksi. Se on sydäntäni lähempänä kuin luterilaisuus.

Viime aikojen kommentit arkkipiispalta ja joiltakuilta muilta kirkon työntekijöiltä alkavatkin tuntua, kuin olisin jo lähtenyt.

Vierailija
28/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkipiispalla ei ole tilannetajua.

Vierailija
29/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset jo petaavat sitä, että rajakit hakevat ymmärrystä kirkon polttaneelle rajakille.

Hienoa, että osasit pysyä asiassa. Huvittavaa miten suvakeilta ei koskaan löydy mitään asiallista keskusteltavaa esim. tällaisista asioista vaan heti täytyy hyökätä toisten jotka eivät edes asiaan liity kimppuun. 

Vierailija
30/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on puurot ja vellit sekaisin.

Kielteisen turvapaikkapäätöksen saanut henkilö ei ole RIKOLLINEN. Pedofiili tai kirkon polttava on. Hekin voivat pyytää armoa Jumalalta, mutta ovat silti maallisen vallan tuomittavissa.

Itselläsi tässä puurot ja vellit on pahasti sekaisin. Koita nyt sisäistää: pedofiili EI OLE RIKOLLINEN ellei sekaannu lapsiin. Sinun ja kaltaistesi olisi todella tärkeä oppia tämä ero, jotta itsessään pedofiilisia haluja tunnistavat ihmiset uskaltaisivat hakeutua hoitoon ilman pelkoa tulla samantien leimatuksi lastenraiskaajaksi.

Olette osavastuussa lapsiuhreista koska teidän vuoksenne pedofiilit eivät uskalla hakea apua ajoissa.

Vierailija
31/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan, että ennen arkkipiispa muuttaa mieltään, kuin seurakunta menee konkurssiin.

Katsokaa oi te syntiset. Kohta loppuu maksuajat.

Vierailija
32/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajakit ovat saastaisia elukoita.

Vierailija
33/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään harkinnut kääntymistä ortodoksiksi. Se on sydäntäni lähempänä kuin luterilaisuus.

Viime aikojen kommentit arkkipiispalta ja joiltakuilta muilta kirkon työntekijöiltä alkavatkin tuntua, kuin olisin jo lähtenyt.

Ortodoksikirkotkin tarjoavat turvaa turvapaikanhakijoille. Kristilliset kirkot ovat vuosisatojen ajan suojelleet turvaa hakevia. Se ei ole mikään luterilaisen kirkon oma juttu.

Vierailija
34/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ortodoksikirkotkin tarjoavat turvaa turvapaikanhakijoille. Kristilliset kirkot ovat vuosisatojen ajan suojelleet turvaa hakevia. Se ei ole mikään luterilaisen kirkon oma juttu.

Olen turvan myöntämisen kannalla sitä vilpittömästi tarvitseville. Arkkipiispan ja muutaman muun Suomen ev.lut. kirkon tiettyjä lausuntoja ja niiden ajoitusta sen sijaan en voi ymmärtää.

Vierailija
35/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen turvan myöntämisen kannalla sitä vilpittömästi tarvitseville. Arkkipiispan ja muutaman muun Suomen ev.lut. kirkon tiettyjä lausuntoja ja niiden ajoitusta sen sijaan en voi ymmärtää.

...kirkon työntekijän...

Vierailija
36/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä imaami(e)n lausunto turvan tarjoamisesta kielletyn päätöksen saaneille?

Vierailija
37/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä imaami(e)n lausunto turvan tarjoamisesta kielletyn päätöksen saaneille?

Ota yhteys imaamiin äläkä täällä kysele, pöljä.

Vierailija
38/38 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisin illalla kurkusta. Mikä hölmö olen ollut? Olen maksanut kirkolle kymmeniä tuhansia euroja. Ja palveluita olen käyttänyt tasan kerran. Lapsen kastejuhla. Lapsi ei halunnut edes riparille. Ja ukko on rinnalla ilman kirkon siunaustakin ollut kymmeniä vuosia. Syy eroamiseen: Mäkisen puheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi