Arkkipiispa Kari Mäkinen: kirkon ovet ovat auki laittomasti maassa oleville
Eli kirkko aikoo suojella rikollista poliisilta.
Mitäs jos kirkonpolttaja hakee suojaa kirkosta niin onko ovet auki myös hänelle?
Kommentit (38)
Taas taitaa muutama tuhat erota kirkosta.
Muutama vuosi takaperin kun kirkko antoi turvapaikan karkoituspäätöksen saaneille, nostettiin kättä lippaan ja hurrattiin kirkolle.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajalle tiedoksi Odin=epäjumala=saatana, eli olette saatanan sotureita.
Onko muslimitkin sitten saatanan sotureita?
Olen jo pitkään harkinnut kääntymistä ortodoksiksi. Se on sydäntäni lähempänä kuin luterilaisuus.
Viime aikojen kommentit arkkipiispalta ja joiltakuilta muilta kirkon työntekijöiltä alkavatkin tuntua, kuin olisin jo lähtenyt.
Arkkipiispalla ei ole tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset aloitukset jo petaavat sitä, että rajakit hakevat ymmärrystä kirkon polttaneelle rajakille.
Hienoa, että osasit pysyä asiassa. Huvittavaa miten suvakeilta ei koskaan löydy mitään asiallista keskusteltavaa esim. tällaisista asioista vaan heti täytyy hyökätä toisten jotka eivät edes asiaan liity kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puurot ja vellit sekaisin.
Kielteisen turvapaikkapäätöksen saanut henkilö ei ole RIKOLLINEN. Pedofiili tai kirkon polttava on. Hekin voivat pyytää armoa Jumalalta, mutta ovat silti maallisen vallan tuomittavissa.
Itselläsi tässä puurot ja vellit on pahasti sekaisin. Koita nyt sisäistää: pedofiili EI OLE RIKOLLINEN ellei sekaannu lapsiin. Sinun ja kaltaistesi olisi todella tärkeä oppia tämä ero, jotta itsessään pedofiilisia haluja tunnistavat ihmiset uskaltaisivat hakeutua hoitoon ilman pelkoa tulla samantien leimatuksi lastenraiskaajaksi.
Olette osavastuussa lapsiuhreista koska teidän vuoksenne pedofiilit eivät uskalla hakea apua ajoissa.
Raamatussa sanotaan, että ennen arkkipiispa muuttaa mieltään, kuin seurakunta menee konkurssiin.
Katsokaa oi te syntiset. Kohta loppuu maksuajat.
Rajakit ovat saastaisia elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään harkinnut kääntymistä ortodoksiksi. Se on sydäntäni lähempänä kuin luterilaisuus.
Viime aikojen kommentit arkkipiispalta ja joiltakuilta muilta kirkon työntekijöiltä alkavatkin tuntua, kuin olisin jo lähtenyt.
Ortodoksikirkotkin tarjoavat turvaa turvapaikanhakijoille. Kristilliset kirkot ovat vuosisatojen ajan suojelleet turvaa hakevia. Se ei ole mikään luterilaisen kirkon oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikojen kommentit arkkipiispalta ja joiltakuilta muilta kirkon työntekijöiltä alkavatkin tuntua, kuin olisin jo lähtenyt.Ortodoksikirkotkin tarjoavat turvaa turvapaikanhakijoille. Kristilliset kirkot ovat vuosisatojen ajan suojelleet turvaa hakevia. Se ei ole mikään luterilaisen kirkon oma juttu.
Olen turvan myöntämisen kannalla sitä vilpittömästi tarvitseville. Arkkipiispan ja muutaman muun Suomen ev.lut. kirkon tiettyjä lausuntoja ja niiden ajoitusta sen sijaan en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikojen kommentit arkkipiispalta ja joiltakuilta muilta kirkon työntekijöiltä alkavatkin tuntua, kuin olisin jo lähtenyt.Ortodoksikirkotkin tarjoavat turvaa turvapaikanhakijoille. Kristilliset kirkot ovat vuosisatojen ajan suojelleet turvaa hakevia. Se ei ole mikään luterilaisen kirkon oma juttu.
Olen turvan myöntämisen kannalla sitä vilpittömästi tarvitseville. Arkkipiispan ja muutaman muun Suomen ev.lut. kirkon tiettyjä lausuntoja ja niiden ajoitusta sen sijaan en voi ymmärtää.
...kirkon työntekijän...
Missä imaami(e)n lausunto turvan tarjoamisesta kielletyn päätöksen saaneille?
Vierailija kirjoitti:
Missä imaami(e)n lausunto turvan tarjoamisesta kielletyn päätöksen saaneille?
Ota yhteys imaamiin äläkä täällä kysele, pöljä.
Erisin illalla kurkusta. Mikä hölmö olen ollut? Olen maksanut kirkolle kymmeniä tuhansia euroja. Ja palveluita olen käyttänyt tasan kerran. Lapsen kastejuhla. Lapsi ei halunnut edes riparille. Ja ukko on rinnalla ilman kirkon siunaustakin ollut kymmeniä vuosia. Syy eroamiseen: Mäkisen puheet.
Kielteisen turvapaikansaantiin on aina jokin syy. Suomalaisia pitää suojella Berliinin ja Pariisin kaltaisilta iskuilta. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että ne, joiden uskonnon korkein ilmentymä on tuhota "vääräuskoiset" ovat vaarana koko yhteiskunnalle.
Pitääkö tämän keskustelun päätyä sanoihin, mitä minä sanoin.