Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiroileva mies

Vierailija
26.03.2016 |

Kiroileeko muiden miehet jatkuvasti ja myös lapsille? Meillä miehellä joka toinen sana on kirosana, lapsille kiroilee myös aivan häikäilemättä. Surullista. Perheen ulkopuolisille ihmisille on kuin enkeli, perheenjäsenille kuin peto. En jaksa enää. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroileeko muiden miehet jatkuvasti ja myös lapsille? Meillä miehellä joka toinen sana on kirosana, lapsille kiroilee myös aivan häikäilemättä. Surullista. Perheen ulkopuolisille ihmisille on kuin enkeli, perheenjäsenille kuin peto. En jaksa enää. :(

Pyydä lastasi nauhoittamaan kännykällä äijän reuhaamista ja anna sen itse kuunnella se tai nauhota itse saattaa kyllä vaan suuttua siitä=(

Vierailija
2/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aivan varmasti suuttuu ja toteaa vain että etsi parempi mies. Olen niin loppu tähän. Sitä on ehkä vaikea ymmärtää mutta kun päivästä toiseen katsoo sellaista niin jossain vaiheessa mutta vaan tulee täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitta :)

Vierailija
4/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi taitaa olla ahdistunut ja kykenemätön ilmaisemaan itseään kunnolla. Keskustelkaa kahden kesken asiasta. Mikäli mies ei kykene keskustelemaan ilman suuttumista, kannattaisi vakavasti miettiä parisuhteenne tilaa ja arvioida kannattaako sittenkään jatkaa.

Vierailija
5/6 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kiroileva mies. Hänen pitää saada sadatella mielin määrin! Nuorempana vauvaa odottaessani herkistyin anelemaan hellyyttä, sainkin turpaani. Olin shokissa, miten joku voi edes tehdä mitään tuollaista odottavalle vaimolleen!?

Ennen lasta eroa yritettiin, mutta avioliitto oli jo osa meidän tapakulttuuria. Mies tajusi vasta yli 60-vuotiaana kun vaati nyrkkien pitämistä taskussa, ettei niitä edes tulla heiluttelemaan nenän eteen. Yhä syypää ongelmiin on joku muu kuin hän!

Kun väkivaltaa näkee melkein joka perheessä, on "suo siellä vetelä täällä" kuten vanha sanonta kuuluu.

Maailma on vain tällainen. Olisihan se kiva, että ihmiset sanoisivat kauniisti, mutta harva kuitenkaan sitä "harrastaa".  

Vierailija
6/6 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja vie lapset turvaan. Arvaa minkälaisia lapsista tulee jos ottavat esimerkin? Miksi itse kuuntelet sitä vuodesta toiseen, mikäs sua vaivaa. Onko mies työrasittunut kun kiroilee koko ajan. Ala komentamaan miestä kuin koiraa "Ei Jami, ei kiroilla" tai "Ei saa, tuhma poika!" ja tsot tsot. Entä naksutin ja makupalat, ehdollistaminen makupalojen ja silitysten avulla. Soita mummolle ja kysy neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan