Donald Trump on alfa
Kuinka moni nainen kehtaa myöntää ihailevansa Trumpia? Miehenä voin sanoa että haluaisinpa samanlaisen naisen vaimon, kun olen itse 70 vuotta.
Kommentit (17)
Donald Trumpista voi olla montaa mieltä, mutta sitä ei voi kiistää etteikö hän olisi alfa.
Niin on. Minua tosin ei viehätä alfat.
Vierailija kirjoitti:
Donald Trumpista voi olla montaa mieltä, mutta sitä ei voi kiistää etteikö hän olisi alfa.
Ei se tee miehestä alfaa, että on varaa ostaa kaunis vaimo. Kyllä kai jokainen voi rahalla ostaa ihan minkälaisen vaimon tahansa, ei siihen mitää alfauroutta tarvita.
Tosi alfa on sellainen, jonka ympärillä naiset pörrää, vaikka tilillä ei olisi euroakaan, eikä isukkia elämää rahoittamassa. Sellainen mies, joka saa naisen ihan omilla kyvyillään, on aito ja oikea alfa, eikä mikään huorissa käyvä tuhkamuna.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen kehtaa myöntää ihailevansa Trumpia? Miehenä voin sanoa että haluaisinpa samanlaisen naisen vaimon, kun olen itse 70 vuotta.
Tupeelippa nyt ei ole alfaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee miehestä alfaa, että on varaa ostaa kaunis vaimo. Kyllä kai jokainen voi rahalla ostaa ihan minkälaisen vaimon tahansa, ei siihen mitää alfauroutta tarvita.
Tosi alfa on sellainen, jonka ympärillä naiset pörrää, vaikka tilillä ei olisi euroakaan, eikä isukkia elämää rahoittamassa. Sellainen mies, joka saa naisen ihan omilla kyvyillään, on aito ja oikea alfa, eikä mikään huorissa käyvä tuhkamuna.
vaikea uskoa että rahaton mies kiinnostaa ketään naista,ainakaan pidempään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupeelippa nyt ei ole alfaa nähnytkään.
Onkos alfat samanlaisia keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikea uskoa että rahaton mies kiinnostaa ketään naista,ainakaan pidempään suhteeseen.
Tuppisuuköyhimyksessä on sitä jotain palstamammojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan kokemuksesta kertoa, että kyllä kiinnostaa.
Tavis duunarimies olen ja ollut pidempiä ja lyhyempiä suhteita, eikä koskaan ole ollut nasista pulaa, pikemminkin reipasta ylitarjontaa. Jos mies on miehekäs, karismaattinen ja ulkoisestikin ok, eikä mikään nyhverö ja naista kunnioittava, niin ei siihen mitään jatkeita tarvita, vaan naisia kyllä riittää. Tämä siis näin kokemuksen kerrottakoon. Jatkeita tarvii ainoastaan munattomat nysväkkeet, ei tosimiehet. Niin ja tosimiehet ei myöskään naista pahoinpitele, eikä alista.
Siinä tapauksessa myös Johannes Virolainen oli alfakarju.
Alfa on mies, jolla on vaikutusvaltaa ja naisia. Näin ollen D T on alfa.
Minulla on kaveri, joka on ulkonäöltään Trumpin ja Markku Veijalaisen välimaastosta. Lyhyt pätykkä eikä millään mittarilla komea tai edes karismaattinen. Nuorempana aina pa. Vanhempana todella rikas. Hauska ja mukava veijari. Naisia hänellä on ollut aina riesaksi asti. Todellinen alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinutkin voisi siis ostaa. En usko, että varaton mies kiinnostaa ketään naista yhtä iltaa pitempään, jos tilillä on 0 euroa rahaa. Erittäin komea ja normaalit tulot lienevät jo paljon mielenkiintoisempi yhdistelmä. Silti sanoisin, että ok-luonteinen miljonääri päihittää hunksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan kokemuksesta kertoa, että kyllä kiinnostaa.
Tavis duunarimies olen ja ollut pidempiä ja lyhyempiä suhteita, eikä koskaan ole ollut nasista pulaa, pikemminkin reipasta ylitarjontaa. Jos mies on miehekäs, karismaattinen ja ulkoisestikin ok, eikä mikään nyhverö ja naista kunnioittava, niin ei siihen mitään jatkeita tarvita, vaan naisia kyllä riittää. Tämä siis näin kokemuksen kerrottakoon. Jatkeita tarvii ainoastaan munattomat nysväkkeet, ei tosimiehet. Niin ja tosimiehet ei myöskään naista pahoinpitele, eikä alista.
"eikä mikään nyhverö ja naista kunnioittava" Tässä olet oikeassa. Kun alistaa naisia, niin nekin alkavat tykkäämään. Alfahan osoittaa näin ylemmyytensä naisen suhteen.
Trump ei ole edes Beta. Vain WT ihailee häntä. Muille hän on äänekäs roskasakin edustaja ja haluaa olla seuraava Hitler.
Ap haluaisi Trumpin kaltaisen vaimon? Eikö se olisi aika karua? Toisaalta, Suomihan on täynnä miesmäisiä ja pomottavia naisia kananpersetukalla. Tosin se pyrstö on takaraivolla.
Miten monta muijaa sillä Trumpilla on jo ollutkaan? Kaikki vissiin huomattavasti nuorempia, siis sellaisia, joita paksu rahapassi alussa sokaisee. Lopulta kuitenkin tajuavat, että ei se iso kala mikään herkkulohi ollutkaan, pullea paskakiiski vain.
Nyt kun sen naamaa näkee lähes joka ilta uutisvälähdyksissä, niin jostain on pulpahtanut mieleeni, että mies ei ole vain infantiili, vaan kun katselee hänen mimiikkaansa, niin homppeli tulee mieleen. Eli että naiset ovat pelkkää silmänlumetta.
Täällä yx fani ;) On vahva johtaja toisin kuin suomalaiset poliitikot.