Jos lemmikkieläimesi tai huonekasvisi saisi nettiyhteyden,
mitä se googlaisi ensimmäisenä?
Meillä marsut varmasti etsisivät lopullisen vastauksen kysymykseen jonka mies kysyy niiltä noin viisi kertaa päivässä tarjotessaan herkkuja.
Kuka on söpö marsu?
Kommentit (9)
Toinen kissani googlaisi:
"Mistä saisi hyvää märkäruokaa?"
Koska se aina kerjää illalla märkää (raksuja kupissa), mutta 90% märkäruuista on pahaa -.-
Ja toinen:
"Villaviltti nettikauppa"
Koska niitä villavilttejä ei voi olla koskaan liikaa, niin se haluaisi niitä lisää
Vierailija kirjoitti:
Kissani etsisi nettikaupan, joka toimittaa katkarapuja, muikkuja ja haukifilettä kotiinkuljetettuna.
Kannattaa ehkä varmuuden vuoksi suojata luottokortin salasanat ja paypaltunnukset... :D
Huonekasvini varmaan tilaisivat toimivan kastelujärjestelmän, tuppaan kastelemaan niitä turhan harvoin.
Minä hakkeroisin ne ja tappaisin 'kill'-komennolla.
Minulla on kolmisenkymmentä huonekasviam puolet niistä orkideoita. Ensin ne saisivat aikaan kahakan tietokoneen edessä tilanpuutteen takia ja tökkisivät toisiaan kukkakepeillä lehtihankoihin. Sitten ne kai tilaisivat netistä lisää kavereita, kun täällä ei vielä ole tarpeeksi vihreää.
Mun koiravaari varmaan varais jonkun erämaamökin viikoksi, jossa se saisi rauhassa nukkua ilman että kukaan suvaitsee häiritä herran unia esim imuroimalla. Ei se pelkää, mutta näkisitte kun se huokaisee ja melkein pyöräyttää silmiään kun sen tarttee siirtyä <3
Moi, Kaktus tässä. On kurjaa olla yksinäinen. Olen emännän ainoa kasvi jota se ei vielä ole onnistunut tappamaan.
t: av-kaktus
Vierailija kirjoitti:
Moi, Kaktus tässä. On kurjaa olla yksinäinen. Olen emännän ainoa kasvi jota se ei vielä ole onnistunut tappamaan.
t: av-kaktus
Voi, av-kaktus. Pyydä emäntää ostamaan kaveriksesi pieni palmuvehka. Se pysyy hengissä siinä missä kaktuskin eikä edes huku tulvan tullen.
Kissani etsisi nettikaupan, joka toimittaa katkarapuja, muikkuja ja haukifilettä kotiinkuljetettuna.