miten voin enää selvitä hengissä...
Tunnen pelkkää tyhjää, ajatus henkeni riistämisestä tuntuu lohdulliselta. Elämä vain on pelkkää paskaa ja jatkuvaa taistelua. Olen ollut heikoilla kai jo aika kauan. Kaikki vain räjähti käsiin tänään. Olen ottanut tyhmiä riskejä, luottanut vääriin ihmisiin. Sen seurauksena olen sotkenut asiani nyt liian pahasti. Minulla ei ole mitään. Ei ketään. Olen itkenyt niin paljon, etten edes tunne enää. Näin se vaan kävi tällä kertaa.
Kommentit (8)
Sepä se.. ja itse jätän valitettavasti velkaa taakseni. Sitäkään en onnistunut hoitamaan.
Ap
Masennuksen ymmärrän. Masennus on tappava tauti ja 34v jälkeen varmasti tietää mitä sen kanssa tekee.
Mutta ap, onko ne asiat nyt varmasti sotkettu niin pahasti, ettei niitä enää saa auki? Harva asia maailmassa on niin sotkussa. Velat voi aina maksaa pois ja jos ei voi, niin sitten voi mennä ulosoton kautta.
Maailmassa on vielä paljon kauneutta nähtävänä.
Oot vaan tulevaisuudessa fiksumpi ja et luota vääriin ihmisiin.. tai ihmisiin yleensäkään. Saat aina turpaasi taloudellisesti tai fyysisesti. Mahdollisesti myös henkisesti jos heilut väärissä sakeissa. Ihminen syntyy tänne yksin ja kuolee yksin, joten siinä ei ole mitään hirveää että tällä hetkellä sulla ei ketään ole. Toisen ihmisen ei pitäisi määrittää sinun elämääsi kokonaan ja sitä mitä siitä tunnet.
Taistele sen tuskan ja paskan läpi. Se onnistuu kyllä.
:(
Pystyisittekö mitenkään soittamaan psykiatriseen päivystykseen? Itsellä on myös hyvin vaikeaa, tiedän, että elämä ei todellakaan ole ruusuista ja joillekin se on ihan epäreilun ylivoimaista. Kannattaako kuitenkaan itse viedä henkeään itseltä? Kaikki me kuitenkin joskus kuollaan, miksi itse auttaa itseään kuolemaan?
Talousongelmiin voi löytää apua myös seurakunnilta, muutto toiselle paikkakunnalle yms..
Niin paljon velkaa ei olekaan, etteikö silti kannattaisi elää...Olen ollut siinä pisteessä, että ei pysty nukkumaan, kun rahahuolet vaivaa ja tuntuu, että ei ole mitään tulevaisuutta. Jaksoin sen yli ja asiat ovat selkiytyneet. Maksan edelleen toisen aiheuttamia velkoja, mutta asiat ovat paljon paremmin. Muutama vuosi ja homma on klaarattu.
Raha ei ole sen arvoista, että kannattaa heittää lusikkaa nurkkaan.
Mä olen samassa tilanteessa. Arkkuhinnasta uupuu vielä muutama satanen. Teen kaiken vaan valmiiksi ettei muille kasaannu enempää päänsäkyä.
Aika levollinen olo tästä päätöksestä. Silleen 34-vuotta masennusta on aika rasittavaa, kaikille.