Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin kirkosta!

Vierailija
26.03.2016 |

Vai että kirkko antaa turvan paperittomille. Sopii mulle. MUTTA ei mun kirkollisveroilla. Sehän on lainvastaista. Jos juridinen päätös tehdään, että paikkaa veronmaksjien ikielättäninä ei onnistu, niin kirkko rienää hätiin. Lainvastaista. toimintaa en tue. Olen ollut kymmeniä vuosia kirkon veronmaksaja. Hölmö olen ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks edes kuuluit kirkkoon, jos et ole uskis?

Kirkko on turha instituutio, johon hassataan vuosittain satoja miljoonia euroja, jotka ovat pois talouskasvusta ja yhteiskunnan hyvästä, ja takaisin saadaan vain ukkoja höpisemään suojatyöpaikkansa turvin tuhansia vuosia vanhoja satuja taikavoimaisista partasedistä. Anteeksi vain, mutta jos haluan syventyä satumaailmaan niin lainaan kirjastosta J.R.R. Tolkienin Taru Sormusten Herrasta ja luen itse.

Vierailija
2/4 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon päätöksenteko on kirkkovaltuuston ja vaaleilla valitun kirkkoherran tehtävä. Jos apu kohdistettaisiin mielestäni väärin, minä pyrkisin vaikuttamaan menemällä mukaan aihepiirin johtoryhmään, joka usein tekee esitykset tai olisin valtuustoon yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että kirkko antaa turvan paperittomille. Sopii mulle. MUTTA ei mun kirkollisveroilla. Sehän on lainvastaista. Jos juridinen päätös tehdään, että paikkaa veronmaksjien ikielättäninä ei onnistu, niin kirkko rienää hätiin. Lainvastaista. toimintaa en tue. Olen ollut kymmeniä vuosia kirkon veronmaksaja. Hölmö olen ollut.

Älä välitä, sulta menee rahaa kirkon toimiin vaikka et kuulukaan kirkkoon. Se on teidän krisnujen aikaansaannosta sekin, että kiitos teillekin. KAIKKIEN taskusta menee rahaa pakolaisten taskuun. Eli kiitos koksua, kepua ja persuja äänestäneet krisnut vaan.

Vierailija
4/4 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun vanhemmat on olleet viisaita ja jättäneet liittämättä kirkkoon yli 40 vuotta sitten. Enpä ole maksanut senttiäkään kirkolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi