Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Sara Sieppi kelpuutti miehekseen ei-niin-hyvännäköisen Roope Salmisen?

Vierailija
26.03.2016 |

Tulee nössö hiiri mieleen tosta tyypistä.

Ite olen Ronaldon kaksoisolento.

M41

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla alkaa olla pieni paniikki päällä, kun ei kenellekään tunnu kelpaavat. Ihminen, joka on täysin ontto vailla persoonaa.

Näinhän se on seiskan ja juorupalstojen mukaan. Mikä jo tiedoksi kelpaakin!

Niinpä. Minusta Sieppi on yllättävän hauska ja itseironinen (lukekaas hänen FB-päivityksiään) ja Roopehan on kanssa supliikkimies. Luulen, että näillä kahdella synkkaa ihan aidosti.

Vierailija
22/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on roope salminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kelpuutti? Eikö tuo ole vinkunut vuosikausia sinkkuuttaan ja samalla käynyt pari lätkäjengiäkin läpi. Nyt sitten vihdoin löytyi joku joka ei juossut heti aamusta karkuun.

Veikkaan et jos sinne Siepin viereen on yöksi edes päässyt, harva silloin haluaa juosta heti aamulla karkuun. 

Mä luulen että sitä ei kukaan mies edes tunnista aamulla Siepiksi, kun meikkikerros on tyynyliinassa ja hiusjatkeet retkottaa yöpöydällä.

Vierailija
24/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiole Sieppikään suihkunraikkaana mikään kaunotar, eikä pidetä minään älykkönäkään.

Vierailija
25/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on isot nännit. :)

Vierailija
26/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla alkaa olla pieni paniikki päällä, kun ei kenellekään tunnu kelpaavat. Ihminen, joka on täysin ontto vailla persoonaa.

Näinhän se on seiskan ja juorupalstojen mukaan. Mikä jo tiedoksi kelpaakin!

Niinpä. Minusta Sieppi on yllättävän hauska ja itseironinen (lukekaas hänen FB-päivityksiään) ja Roopehan on kanssa supliikkimies. Luulen, että näillä kahdella synkkaa ihan aidosti.

Mun mielestä niistä sen päivityksistä paistaa läpi lähinnä epävarmuus. Se yrittää kyllä olla hauska ja itseironinen mutta ei ole aidosti sitä vaan on enemmänkin totinen torvensoittaja. Yrittää laskea leikkiä asioista jotka ei oikeasti naurata tippaakaan, mutta ei haluaisi muiden (roopen) pitävän liian takertuvana ja epätoivoisena vaan suurinpiirtein villinä sinkkuna joka jonkun (roopen) pitäisi kesyttää itselleen. Minäkuva ja todellisuus ei oikein taida kohdata.

Vierailija
27/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee nössö hiiri mieleen tosta tyypistä.

Ite olen Ronaldon kaksoisolento.

M41

Mun mielestä Roope on noista se paremman näköinen, vaikkei sekään mikään komistus ole. Roopelle sopisi sellainen freesi ja sporttinen naapurintyttö tosi hyvin toisin kuin tunkkainen veteraanipissis.

Ties vaikka Sara olisi aamulla ainakin ulkonäöltään freesi, sporttinen naapurintyttö. Persoonaltaan Sara ainakin vaikuttaa kiltiltä tavikselta, vaikka julkisuudessa roikkuukin.

Vierailija
28/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivon silti kaikkea hyvää Saran ja Roopen suhteeseen :)

M41

Vierailija
29/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihaksikas ja komea alfauros.

M41

Vierailija
30/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen on ihan varmasti paremman näköinen kuin Sara Sieppi. Todella rankasti ylikanttiin vedetty se Saran kauneushype. 

Vierailija
31/37 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sara Siepin markkina-arvo niin kummoinen ole. Ehkä joskus missivuotena tai sen jälkeen olisi voinutkin saada jonkun oikean miehen, mutta vuosien pyöriminen pienituloisena iltapaskajulkkiksena on syönyt tasoa rotan lailla. Joku Roope Salminen on oikeastaan parasta mitä hän voi nykyään saada. Itsekkin voisin Saraa nusasta kerran tai pari, mutta ei toivoakaan että hänen taso riittäisi edes tälläisen keskituloisen, mutta hyvännäköisen miehen käsivarsille pitemmäksi aikaa.

Miksi puhut tällä tavalla naisista tai toisista ihmisistä ylipäätään??

Vierailija
32/37 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen, Roope tulee vielä päätymään yhteen näyttelijänaisen kanssa. Nykyinen suhde kuihtuu vuoden sisällä, kun Sara nalkuttaa Roopelle vaalean hotellihuonekodin lattialla lojuvista likaisista sukista.

Vierailija
33/37 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun Ronaldo ei ollut vapaana, niin Saran oli pakko ottaa Roope.

:D

Vierailija
34/37 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Sara kertoi Sami Kurosen olevan hänen makuunsa. Haaviin jäi kuitenkin vain kyseisen henkilön halppispoikaversio.

Vierailija
35/37 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on komea, lahjakas ja ennen kaikkea hauskan ja mukavan oloinen mies. Ottaisin kyllä jos olisin yhtä kaunis kuin sieppi. Enemmin kuin jo jonkun sellaisen jonka elämä pyörii vain ulkonäön ympärillä.

Vierailija
36/37 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun Ronaldo ei ollut vapaana, niin Saran oli pakko ottaa Roope.

Taitaa olla niin, että Roopella on paremmat mahdollisuudet Ronaldoon.

Vierailija
37/37 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti se Roopen ihmettely että ihmiset haluaa kysellä hänen ja Siepin suhteesta. Hän oli sitten ihan itse mennyt asiasta spiikkaamaan RuisRockissakin:) Tuo suhdetta itsekkin esille. Jotenkin eriparia oleva  teinipari.